deze kater wel, maar de kater van het bier van vanavond heb k dan last van...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is altijd de ellende hè [ afbeelding ]
Morgen is het wel weer over
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik hoop trouwens dat die plek een beetje snel weg is. Ik moet mijn OV nog halen en moet daar nog foto's voor laten maken. Ik hoef niet zo nodig een jaar lang gewond op mijn OV te staan.
nét stond er dit:quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:36 schreef Trigalti het volgende:
Whehehe lekker vrij gepakt![]()
Jezus..
Mijn excuses aan iedereen die dit topic ooit bezocht heefT!
én het vorige topic..
quote:Jezus..
Ik heb mijn excuses al in de 2e post van het vorige topic aangeboden volgens mij..
Kap der maar is mee!!
Nouhou...quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nét stond er dit:
[..]
![]()
Vieze editter![]()
wéér een fout dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nouhou...
Ik dacht dus dat et zo was..
* ReMcOrE eens is!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat we in de OP moeten toevoegen dat Trigalti hét jubileum-topic verprutst heeft![]()
vertel..quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wéér een fout dus
Ik denk dat we in de OP moeten toevoegen dat Trigalti hét jubileum-topic verprutst heeft![]()
k dacht dat iedereen hier vakantie hadquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:04 schreef HansU het volgende:
[..]
vertel..
Nog één uur en het is weer weekend
Ik heb vandaag wel vrij, had gisteren ook vrij, maar moet op Oudejaarsdag nog even werken. En dan de derde januari weer.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
I
[..]
k dacht dat iedereen hier vakantie had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |