Ook Blurk was al bezig geweest met een verse SC, maar had niet de mogelijkheid gehad deze te openen, hier wel de OP die zij in haar topic geplanned had:quote:Let the party begin.. Tis niet gelukt om de op met plaatjes te vullen dus dan maar met praatjes.
Blurk heeft nu een ander kapsel vanwegen een vliegtuig, verder is iedereen volgevroten en voldaan.
Leandra kan nu ook lekkere dognuts maken. (Wat slim van die puber)
Mijn oppie
Merry Christmas allquote:Nog steeds onder de indruk van een monsterachtig groot vliegtuig met een geluid wat enigszins teleurstelde, bereiden we ons voor op de grote "sing-along" die waarschijnlijk nat en steamy gaat worden.
Met de jury die wij hebben, een jury die absoluut integer is, kunnen wij ons verheugen op zangkunsten van een hoog gehalte, vooral Talitha zal met haar slissende, sexy stemgeluid hoge ogen gaan gooien.
Nee, uitzending van vandaagquote:Op woensdag 26 december 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je zeker dat je niet in de COS wil zijn?
Ik was er mee bezigquote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Moet ik gvd inloggen omdat iedereen al een kwartier te beroerd is een verse SC te maken??![]()
Rest vd OP volgt![]()
Ik was al bezig Leandra, maar zat nog even te worstelen met nummer etc.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Moet ik gvd inloggen omdat iedereen al een kwartier te beroerd is een verse SC te maken??![]()
Rest vd OP volgt![]()
Lol ben ik ff blij dat ik eerst altijd nog ff dubbelcheck alvorens mijn nieuwe topics geboren te laten worden.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Rest vd OP volgt![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was er mee bezigzat nog even een TT te verzinnen
ps, welke karaoke![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was al bezig Leandra, maar zat nog even te worstelen met nummer etc.
Kwartetquote:Op woensdag 26 december 2007 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol ben ik ff blij dat ik eerst altijd nog ff dubbelcheck alvorens mijn nieuwe topics geboren te laten worden.
Ik was er spontaan NIET mee bezig hoor Lean.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
Ja ja ja... excuses excuses excuses... ik heb gvd 3 pagina's van de vorige SC bij zitten lezen, daarna nogmaals gecheckt of er nog geen verse was voor ik een verse maakte en nu waren we er spontaan allemaal mee bezig??
Niemand durft het eerste kwartier ofzo??
Das wel makkelijk ...hoef je in het vervolg alleen nog maar zo nu en dan af te stoffen.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
Sjiiiiitttttttttttttttttttt weer te laat !!!!!!!!!!!!!Ik doe het ook NOOIT MEER !!
Was geen excuus. Was druk bezig om datgene wat ik aan het einde van de vorige topic gepost had samen te vatten in een nieuwe OP, en ja, daar was ik even mee bezig.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
Ja ja ja... excuses excuses excuses... ik heb gvd 3 pagina's van de vorige SC bij zitten lezen, daarna nogmaals gecheckt of er nog geen verse was voor ik een verse maakte en nu waren we er spontaan allemaal mee bezig??
Niemand durft het eerste kwartier ofzo??
Ach dat roep ik al maanden..quote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das wel makkelijk ...hoef je in het vervolg alleen nog maar zo nu en dan af te stoffen.
quote:
anders post je eerst even 'komt eraan'quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was geen excuus. Was druk bezig om datgene wat ik aan het einde van de vorige topic gepost had samen te vatten in een nieuwe OP, en ja, daar was ik even mee bezig.
Read the PI'squote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was geen excuus. Was druk bezig om datgene wat ik aan het einde van de vorige topic gepost had samen te vatten in een nieuwe OP, en ja, daar was ik even mee bezig.
* Schraapt keel .. en rukt kleding uitquote:
Ik heb m er ff in de OP bijgezetquote:Op woensdag 26 december 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
Let the party begin.. Tis niet gelukt om de op met plaatjes te vullen dus dan maar met praatjes.
Blurk heeft nu een ander kapsel vanwegen een vliegtuig, verder is iedereen volgevroten en voldaan.
Leandra kan nu ook lekkere dognuts maken. (Wat slim van die puber)
Mijn oppie
Ik doe wel een nummertje onder de douchequote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
* Schraapt keel .. en rukt kleding uit
Super Thanks zo vaak post ik niet meer dan 1 zinquote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m er ff in de OP bijgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |