Dat is wel te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:36 schreef -sobriquet het volgende:
Godverdomme zeg, heb een liedje geschreven op piano, nou wil ik er wat gitaarakkoorden bij spelen, maar tis op gitaar echt niet gemakkelijk (ben ook nog niet lang aan het gitaarspelen maar toch.. c#dim akkoord, hoe pak je dat akkoord het beste? Welke vingerzetting? Want als ik het speel klinkt het nergens naar..
[ afbeelding ]
kan ik um wellicht op een andere manier makkelijker spelen?
Die heb ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit eraan te denken deze aan te gaan schaffen
Vertel eens hoe jij over die gitaar denkt alsjeblieft? Speelgemak, klank..gewicht, dat soort dingen? Is hij goed te gebruiken voor (hard)rock / heavy metal?quote:
Eh, ik ben geen ubergitaargeek en heb niet heel veel ervaring met andere modellen, maar..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij over die gitaar denkt alsjeblieft? Speelgemak, klank..gewicht, dat soort dingen? Is hij goed te gebruiken voor (hard)rock / heavy metal?
Een van mijn gitaristen zweert bij SGs. Ook Jeff Waters (Annihilator) speelt er weleens op. Of ze echt geschikt zijn voor Metal hangt van de elementen af. Ik ben zelf niet echt weg van de PAFs die in die van onze gitarist zitten. Ze klinken erg modderig vind ik. Maar als je er lekkere SD's in hebt... goed te doen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vertel eens hoe jij over die gitaar denkt alsjeblieft? Speelgemak, klank..gewicht, dat soort dingen? Is hij goed te gebruiken voor (hard)rock / heavy metal?
7 april 2009 bedoel je dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die Tele?
7 januari is niks joh. Bij Feedback zou je tot 7 april moeten wachten..
Waarmee speelt die drummer? Met veren ofzo?quote:Op zondag 30 december 2007 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, dat kon niet, anders hoorden we onze drummer niet meer [ afbeelding ]
Gain en alles VOL open, maar bleef niks van over... speelt voor geen meter
quote:Op zondag 30 december 2007 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
Nee man, dat kon niet, anders hoorden we onze drummer niet meer [ afbeelding ]
Gain en alles VOL open, maar bleef niks van over... speelt voor geen meter
Bij onze Patrick ligt het aan zijn instellingen of zijn elementen denk ik, niet per se SG of PAFs in het algemeen.quote:Op zondag 30 december 2007 11:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
Een gibson SG met standard pickups is op dit moment een van de meest gebruikte gitaren in de studio voor (hard)rockplaten die uitkomen. Ik heb laatst een track gemaakt met een ESP met emg 81's en een '61 SG reissue met stock pickups en de SG sneed veel beter door de drukke mix heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |