ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat je toen vanuit je werk gedaan hebt?.
lol, een bedquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:00 schreef Dupje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de beste kwaliteit, maar gaat om het idee he
Ok, en nu moet het maar weer over gitaren gaan
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
KillSwitch Engage - Wasted Sacrifice [afbeelding]
Andere artiest uitzoekenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Dupje het volgende:
Argh, nou moet ik na de vakantie Ashanti uitvoeren, maar kan nergens muziek vinden.. Geen tabs (ofja, eentje, maar daar heb ik niks aan), en ook geen piano bladmuziek...
Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen.
Kun je ook nergens MIDI files vinden en die dan importeren in een muziekprogramma?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Dupje het volgende:
Argh, nou moet ik na de vakantie Ashanti uitvoeren, maar kan nergens muziek vinden.. Geen tabs (ofja, eentje, maar daar heb ik niks aan), en ook geen piano bladmuziek...
I wish I could...quote:
Euhm, ben geen held met dat soort dingen, maar in wat voor muziekprog zou het kunnen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kun je ook nergens MIDI files vinden en die dan importeren in een muziekprogramma?
op gehoor uitzoeken is geen optie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Dupje het volgende:
GP5quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
I wish I could...
[..]
Euhm, ben geen held met dat soort dingen, maar in wat voor muziekprog zou het kunnen?
Euh, jewel, maar ben ik geen held in, en dan zou piano beter zijn dan gitaar, maar heb hier geen piano (alleen bij mn ouders thuis)quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
op gehoor uitzoeken is geen optie?
Thanksquote:
Hier al gekeken? http://www.ultimate-guitar.com/tabs/ashanti_tabs.htm en http://www.911tabs.com/tabs/a/ashanti/quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:47 schreef Dupje het volgende:
Als ik mij goed herinner is er bij Rabo internetbankieren een apart kopje voor geld overmaken naar het buitenland... Je moet iig ook iban gegevens hebben enzo..quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:43 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb ff een vraagje over me bestelling bij thomann.
Ik moet geld overmaken. In het mailtje wat ik van thomann gekregen heb staat het volgende:
Address: Lange Str. 37
D-96047 Bamberg
Als ik dan bij me rabobank internet bankieren dat adres moet invullen heb ik 2 invul vensters. Namelijk: adres en plaats.
Is het adres dan: Lange Str. 37 D-96047 en de plaats: Bamberg
of is het dan adres: lang str. 37 plaats: D-96047 Bamberg
Weet iemand dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |