Doe mij maar een single malt van minstens 12 jaar. Maar het zal de komende week wel jameson, bushmills of tullamore dew worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:07 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Of gewoon een zooitje Jackdaniels [ afbeelding ]
btw. niet te zuipen JD, is net afteshave. doe mij maar Jamesonen zo'n vette harp
Zet dan hier ook even wat leuks neerquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik maar een zootje Jack & Danny's oid moet kopen en bij iedereen eentje neerzetten voor als ik een keer langskom. [afbeelding]
Jack naar mini-jack dus. Heb hier gelukkig overal wel een liggen, oefenzolder, buro, mijn kamer...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, van gitaarkabelmaat naar koptelefoonkabelmaat [afbeelding]
Ik doe ook gerust een maand zonder hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 09:26 schreef Aresdreams het volgende:
Ben ik hier dan uitzonderlijk dat ik wel eens een tijd zonder gitaar kan? [afbeelding]
Johnny Walkerquote:Op donderdag 27 december 2007 01:07 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Of gewoon een zooitje Jackdaniels [afbeelding]
btw. niet te zuipen JD, is net afteshave. doe mij maar Jameson [afbeelding] en zo'n vette harp
www.musicstore.dequote:Op donderdag 27 december 2007 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zet dan hier ook even wat leuks neer
Waar kocht je die dingen ook alweer?
Ik heb mijn gitaar ook al veel te lang niet meer aangeraakt...quote:Op donderdag 27 december 2007 09:26 schreef Aresdreams het volgende:
Ben ik hier dan uitzonderlijk dat ik wel eens een tijd zonder gitaar kan?
Jaquote:Op donderdag 27 december 2007 09:26 schreef Aresdreams het volgende:
Ben ik hier dan uitzonderlijk dat ik wel eens een tijd zonder gitaar kan?
Ik gisteren nog, maar te pijnlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 14:24 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik heb mijn gitaar ook al veel te lang niet meer aangeraakt...
Die heb ik ook!! Heel fijn gitaartjequote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef Daantke het volgende:
tvp!
speel sinds maart gitaar, niet zo vaak maar er komt al wat vordering inik speel op een ruk Tenson beginnerssetje dat ik van mijn broer heb gehad. Hij heeft nu een Godin Lg Hmb.
Ben nu aan het marktplaatsen voor een leuke Epiphone of Yamaha
-edit-
deze vind ik wel leuk
De kerstman is hier ook vergeten een Telecaster in m'n schoen te stoppenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:01 schreef Dupje het volgende:
Joww ben ik ook weer
Helaas geen gitaar voor kerst gehad...
Foto's??quote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef Willie_Nelson het volgende:
Wow, wat een mooi apparaat!
Ikzelf ben aan het sparen voor een BC Rich Warlock, omdat electrisch me wel bevalt, en het uiterlijk van deze zo vet is.
Misschien over een tijdje pas, eerst eens goed oefenen op mijn "budget" Dean. [afbeelding]
1 tip alvast, laat hem daarna gelijk ff wat beter afstellen, de basgitaren van BC Rich komen met nogal een hoge action, en dat speelt niet echt heel fijnquote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef Willie_Nelson het volgende:
Wow, wat een mooi apparaat!
Ikzelf ben aan het sparen voor een BC Rich Warlock, omdat electrisch me wel bevalt, en het uiterlijk van deze zo vet is.
Misschien over een tijdje pas, eerst eens goed oefenen op mijn "budget" Dean.
Nieuw bedquote:Op donderdag 27 december 2007 19:02 schreef Witchfynder het volgende:
Mensen, help mij de verleiding van een Squier Precision te weerstaan. Ik moet eerst een nieuw bed kopen..
Heb ik dadelijk een nieuwe bas, kan ik er niet op spelen omdat ik te verrot ben..
Nice, lijkt op een stuk speelgoedquote:Op donderdag 27 december 2007 16:28 schreef Deansensitized het volgende:
Dribbel_!
http://www.zzounds.com/item--IBATK999HT
220 cm?! Ben je aangekomen in deze feestdagen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |