je avaquote:Op woensdag 26 december 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:
had je maar moeten poetsen.
Zal wel dmv collectieve verzekeringen zijn ofzo, 90 euro incl. pakket 2 is bar weinig.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef bartmk3 het volgende:
Nhahaha doe je het toch niet goed bij het VGZ. Ik betaal 90 euro per maand voor basis met pakket 2. Krijg behandeling in privekliniek vergoedt á 2400,- per jaar + alle andere onzinnige dingen die ik declareer.
En tel daar ook nog 47 euro zorgtoeslag af en je betaald niks:P Betaal iets van 500 per jaar, en declareer (dit jaar al) voor 3500,-quote:Op woensdag 26 december 2007 18:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
Zal wel dmv collectieve verzekeringen zijn ofzo, 90 euro incl. pakket 2 is bar weinig.
Wees maar blij met zo een kutte gezondheidquote:Op woensdag 26 december 2007 18:31 schreef bartmk3 het volgende:
[..]
En tel daar ook nog 47 euro zorgtoeslag af en je betaald niks:P Betaal iets van 500 per jaar, en declareer (dit jaar al) voor 3500,-![]()
inderdaad, het is maar waar je blij mee bentquote:Op woensdag 26 december 2007 18:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wees maar blij met zo een kutte gezondheid
Als je dik decalreert bij de verzekering betekend nog niet dat je half dood gaatquote:Op woensdag 26 december 2007 18:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wees maar blij met zo een kutte gezondheid
Wat voor behandelingsafspraken zijn er over die medicijnen gemaakt (met VGZ)? En zijn die medicijnen een rechtstreeks gevolg van de behandeling of heeft dat een andere oorzaak? Als ze geen standaard onderdeel van de behandeling bij de kaakchirurg uitmaken is dat je reden.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:30 schreef Natural_Mystic het volgende:
Nee, bij de kaakchirurg. Maar daar gaat het niet alleen om. Waarom moet ik mijn antidepressiva zelf betalen? Daar klopt toch geen zak van? Ik vind het vreemd.
Ja als ik zo tel ben ik ook niets kwijtquote:Op woensdag 26 december 2007 18:31 schreef bartmk3 het volgende:
[..]
En tel daar ook nog 47 euro zorgtoeslag af en je betaald niks:P Betaal iets van 500 per jaar, en declareer (dit jaar al) voor 3500,-![]()
En dan zijn er nog mensen die zeuren dat de verzekering zo duur isquote:Op woensdag 26 december 2007 18:49 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ja als ik zo tel ben ik ook niets kwijt
96 euro + 12 = 1152 euro
minus 255 euro noclaim + 12*46 euro = 552 euro
1152 - 255 - 552 = 345 per jaar. WAUW.
Maar dan mag er ook niets mankeren verder aan je.
En dan spaar ik liever op een andere manier, dan eerst ruim 1000 euro overmaken en dan geld terug te krijgen
De brufen 600 (ibuprogen 600 maar Brufen is het merk) zijn standaardmedicijnen die na zo'n ingreep worden meegegeven. Ze hebben namelijk de kiezen eruit gesneden en lekker veel geboord, dus lekker veel pijn. Hoera! Maar het gaat me niet per sé om die 10 euro, maar ook om de andere medicijnen. Kijk, die ibuprofen...dat is iets wat ik maar 2 x hoef te betalen...daar ga ik niet dood van. Maar mijn antidpressiva komen sowieso op 20 euro (en dat is dan nog de goedkope generieke variant) per maand. Daarnaast heb ik nog oxazepam...bij mijn laatste verstandskies operatie antibiotica meegehad want de keer daarvoor had ik zo veel pijn en was het gaan ontsteken. Dus ja, als je het dan op gaat tellen...Ik word er niet vrolijk van. En dan dacht ik met een aanvullende verzekering wel goed te zitten.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:48 schreef 700MB het volgende:
[..]
Wat voor behandelingsafspraken zijn er over die medicijnen gemaakt (met VGZ)? En zijn die medicijnen een rechtstreeks gevolg van de behandeling of heeft dat een andere oorzaak? Als ze geen standaard onderdeel van de behandeling bij de kaakchirurg uitmaken is dat je reden.
Het feit dat jij vorige jaar reeds een eigen risico had, betekent dat je daar zelf voor gekozen hebt. Hoe hoger je eigen risico, des te lager je premie!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:21 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik heb dus gebeld, en het heeft te maken met het eigen risico. Ik had blijkbaar 100 euro eigen risico (wist ik niet eens) en dus moet ik alles zelf betalen. Volgend jaar zou mijn eigen risico dus 250 euro zijn. Echt, wat een fucking belachelijke maatregel zeg. Ik heb mijn pakket al laten wijzigen voor 3 euro meer per maand, want dan heb ik 'maar' een eigen risico van 150 euro (verplicht dus)...wat betekent dat ik dus vrijwel al mijn medicijnen volgend jaar (hoofdzakelijk antidepressiva) zelf moet betalen. Ik kan wel janken, wat is dit voor achterlijk land?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |