dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens wat dat eigen risico was. Nou ja, weer ik het nu...iets te laat, maar goed.
Ben maar blij dat je verzekerd bent als je een keer echt wat mankeert. 1 ritje met de ambulance en je hebt al 2 jaar verzekering dr uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:21 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik heb dus gebeld, en het heeft te maken met het eigen risico. Ik had blijkbaar 100 euro eigen risico (wist ik niet eens) en dus moet ik alles zelf betalen. Volgend jaar zou mijn eigen risico dus 250 euro zijn. Echt, wat een fucking belachelijke maatregel zeg. Ik heb mijn pakket al laten wijzigen voor 3 euro meer per maand, want dan heb ik 'maar' een eigen risico van 150 euro (verplicht dus)...wat betekent dat ik dus vrijwel al mijn medicijnen volgend jaar (hoofdzakelijk antidepressiva) zelf moet betalen. Ik kan wel janken, wat is dit voor achterlijk land?
Mja, dat jij niet naar een tandarts kunt zonder flauw te vallen wil niet zeggen dat jij het beter voor elkaar hebt hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef bartmk3 het volgende:
Nhahaha doe je het toch niet goed bij het VGZ. Ik betaal 90 euro per maand voor basis met pakket 2. Krijg behandeling in privekliniek vergoedt á 2400,- per jaar + alle andere onzinnige dingen die ik declareer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |