abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 13:51:07 #26
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55571491
het zou schelen als je je wél inleest
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_55571540
Ik wist eigenlijk niet eens wat dat eigen risico was. Nou ja, weer ik het nu...iets te laat, maar goed.

Ik haat verzekeraars...zakkenvullers.
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 13:54:21 #28
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55571565
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens wat dat eigen risico was. Nou ja, weer ik het nu...iets te laat, maar goed.
dat bedoel ik dat is toch stom jij bent zo 1 die braaf alles betaalt maar niet waarvoor je het betaalt? doe je goed
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_55572607
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:21 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ik heb dus gebeld, en het heeft te maken met het eigen risico. Ik had blijkbaar 100 euro eigen risico (wist ik niet eens) en dus moet ik alles zelf betalen. Volgend jaar zou mijn eigen risico dus 250 euro zijn. Echt, wat een fucking belachelijke maatregel zeg. Ik heb mijn pakket al laten wijzigen voor 3 euro meer per maand, want dan heb ik 'maar' een eigen risico van 150 euro (verplicht dus)...wat betekent dat ik dus vrijwel al mijn medicijnen volgend jaar (hoofdzakelijk antidepressiva) zelf moet betalen. Ik kan wel janken, wat is dit voor achterlijk land?
Ben maar blij dat je verzekerd bent als je een keer echt wat mankeert. 1 ritje met de ambulance en je hebt al 2 jaar verzekering dr uit.
pi_55573131
Dat is natuurlijk wel zo, maar het rechtvaardigt niet al die bullshit waar die verzekeraars (en daar doet de regering ook aan mee) mee bezig zijn.
  zondag 27 juli 2008 @ 23:29:37 #31
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60386677
Ik heb ook veel gezeik gehad met het VGZ mbt. vaccinaties voor Afrika. Ik heb het uitgebreide Jong&zeker pakket. Ze wilde het niet vergoeden omdat ik bij een 'Travel Clinic' ben geweest (studentenarts) en niet bij een 'Travel Health Clinic' En mijn studentenarts heeft al zijn diploma's die hij moet hebben en is nog gewoon huisarts ook! Ben na 3 afwijzingen naar de geschillencommissie gegaan en heb uiteindelijk tóch mijn gelijk gekregen! Ik pwn het VGZ nu wel zo hard, heerlijk! Ze hebben al zoveel tijd hierin gestoken, ik had zelfs al mijn eigen accountant, of hoe noem je dat, daar. Als ze nou meteen die 180 euro hadden betaald waren ze waarschijnlijk hoe dan ook goedkoper uit geweest
pi_60398817
Heeft geen reet met het VGZ te maken, iedereen heeft een eigen risico, dat is verplicht. Als je zorg krijgt die niet het standaard tandarts en huisarts bezoekje is, maar je bijvoorbeeld geboord moet worden of medicijnen krijgt moet je de eerste 150 euro zelf betalen. Geldt voor iedereen! Basisverzekering ftw
Doorknabbelen!
pi_60400401
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef bartmk3 het volgende:
Nhahaha doe je het toch niet goed bij het VGZ. Ik betaal 90 euro per maand voor basis met pakket 2. Krijg behandeling in privekliniek vergoedt á 2400,- per jaar + alle andere onzinnige dingen die ik declareer.
Mja, dat jij niet naar een tandarts kunt zonder flauw te vallen wil niet zeggen dat jij het beter voor elkaar hebt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')