Nu ben ik in de war. Is ie nou van de Backstreet Boys of de Beatles?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is toch die boyband van Robbie?
Hij gaat nu als vrouw door het leven, hij noemt zichzelf mrs Doubtfirequote:Op woensdag 26 december 2007 18:53 schreef D.Rose het volgende:
Robbie Williams? Die zat toch in Duran Duran?
Ik dacht dat dat was om zijn kinderen te kunnen blijven zienquote:Op woensdag 26 december 2007 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij gaat nu als vrouw door het leven, hij noemt zichzelf mrs Doubtfire
Nee in Take That.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:53 schreef D.Rose het volgende:
Robbie Williams? Die zat toch in Duran Duran?
Robbie, kinderen? Hij is toch homo?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was om zijn kinderen te kunnen blijven zien
Het Polygoon Journaal met Philip Bloemendalquote:Op woensdag 26 december 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
Waarom de hele tijd het journaal van vandaag? Ik wil ook wel stemmen op het beste journaal aller tijden
Vroegâh was alles beterquote:Op woensdag 26 december 2007 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het Polygoon Journaal met Philip Bloemendal
Ja hoor D, natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
Waarom de hele tijd het journaal van vandaag? Ik wil ook wel stemmen op het beste journaal aller tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |