Nu ben ik in de war. Is ie nou van de Backstreet Boys of de Beatles?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit is toch die boyband van Robbie?
Hij gaat nu als vrouw door het leven, hij noemt zichzelf mrs Doubtfirequote:Op woensdag 26 december 2007 18:53 schreef D.Rose het volgende:
Robbie Williams? Die zat toch in Duran Duran?
Ik dacht dat dat was om zijn kinderen te kunnen blijven zienquote:Op woensdag 26 december 2007 18:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij gaat nu als vrouw door het leven, hij noemt zichzelf mrs Doubtfire
Nee in Take That.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:53 schreef D.Rose het volgende:
Robbie Williams? Die zat toch in Duran Duran?
Robbie, kinderen? Hij is toch homo?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat was om zijn kinderen te kunnen blijven zien
Het Polygoon Journaal met Philip Bloemendalquote:Op woensdag 26 december 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
Waarom de hele tijd het journaal van vandaag? Ik wil ook wel stemmen op het beste journaal aller tijden
Vroegâh was alles beterquote:Op woensdag 26 december 2007 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het Polygoon Journaal met Philip Bloemendal
Ja hoor D, natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
Waarom de hele tijd het journaal van vandaag? Ik wil ook wel stemmen op het beste journaal aller tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop