Inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo....kerst 2007 hebben we weer gehad.
Nu weer lekker Top2000
Doet me direct aan Hans Teeuwen denkenquote:
Ik houd van musicalsquote:Op woensdag 26 december 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Stiekem vind ik dit wel mooi hoor. Alleen beetje gek in de Top 2000. Maar er staan wel vreemdere nummers in.
Mooi voor het slapengaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doet me direct aan Hans Teeuwen denken
En straks kinderen voor kinderen![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En straks kinderen voor kinderen![]()
Ja ik dacht zonder familieproblemen er door heen te komen. Had de eerste kerstdag toch onvoorzien geseik voor mij geregeldquote:Op woensdag 26 december 2007 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo....kerst 2007 hebben we weer gehad.
Nu weer lekker Top2000
Gewoon 2 dagen lang lief glimlachen, ja/nee/amen en vooral vreten en zuipen en zeggen hoe lekker het allemaal is. Dan overleef je het wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:44 schreef Djep het volgende:
[..]
Ja ik dacht zonder familieproblemen er door heen te komen. Had de eerste kerstdag toch onvoorzien geseik voor mij geregeld
Whehehe.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon 2 dagen lang lief glimlachen, ja/nee/amen en vooral vreten en zuipen en zeggen hoe lekker het allemaal is. Dan overleef je het wel.
Doe er een depressieve broer bij die alleen maar negatieve en sarcastische opmerkingen kan maken. En een kerkdienst waar ik als misdienaar de leiding heb en mijn broer (ook misdienaar)moet motiveren en instrueren. Doe er dan een moeder bij die denkt dat t slim is om wat ik tegen haar fluister over hem tegen mijn broer te zeggen. Onder het motto, misschien helpt t wat.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon 2 dagen lang lief glimlachen, ja/nee/amen en vooral vreten en zuipen en zeggen hoe lekker het allemaal is. Dan overleef je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |