* Fok's One Minute MassacreRecentelijk vond ik in de achterwijken van het internet het project "One Minute Massacre"
Het idee van dit project is vrij simpel. Een artiest maakt een stukje muziek van 1 / 2 minuten lang, een volgende artiest krijgt dit stukje muziek, en gaat hier op verder. Dit resulteert in een soort van audiobrij cq. Dj set waar iedere artiest z'n eigen input geeft.
hier als voorbeeld een linkje naar OMM deel 3Nu leek het mij leuk om te proberen zoiets ook op fok te doen. Aangezien er veel fokkers zijn met muzikale vingertjes moet dat wel te doen zijn. En omdat iedereen weer een andere muziekstijl uitspuwt kan dit alleen maar extreem interessant worden

Dus, kan je omgaan met reason, fruity loops, comodore 64, speel je banjo, zingende zaag, drums, maak je muziek, zing je een deuntje EN heb je zin om samen met fokkers een muziekproject op te zetten? laat iets horen

Elke muzieksoort is natuurlijk welkom, ook mensen die alleen zingen of maar 1 instrument bespelen.
Ik vind het op zich erg leuk om het te regelen allemaal (en natuurlijk ook een stukje mee te pingelen).
Ideeën? opmerkingen? tips? schouderklopjes? aanmeldingen?
Dat kan hier