------------------
-------------------------
Het zit Bianca erg hoog dat ze geen kat mogen. “Ik zou het zo lekker vinden om met een kat kroelen.”
Maurice zegt lachend: “Je bent ook zo’n stoeipoes hè.”
Bianca gaat hier echter serieus op in: “Vind je?”
Maurice: “Ik maak maar een grapje.”
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 25 Oktober 1999).]
Zou de 'vaste'(is dat Hummie?) stem ziek zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]
Ik wou dat ik kon meehelpen, maar nu even niet, want ik zit op een plek zonder streams, zonder de hulp van mijn eigen pc-tje en bovendien word ik geacht 'belangrijkere' dingen te doen.
In antwoord op uw onderstaande vraag GHaven: MiRRoRMaN heeft gelijk, ik ben aan het afstuderen. TARAlogie is niet mijn vak, echter Computer Science. Misschien ben ik net klaar als de laatste BB-er het huis uit komt.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 05:50 PM schreef JayBee het volgende: (bla ..)word ik geacht 'belangrijkere' dingen te doen.
quote:
op 10-25-1999 om 05:59 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 10-25-1999 om 05:50 PM schreef JayBee het volgende: (bla ..)word ik geacht 'belangrijkere' dingen te doen.
HET SCHIJNT....
Valse tongen echter, beweren dat sommige mensen daadwerkelijk moeten WERKEN.... Ik geloof ze echter niet.
Grtz,
MiRR0RMaN.
*pfew!* Somebody wake me up from this nightmare!
Heb trouwens wel wat geleerd: een kip is gaar als er doorzichtige vloeistof uit komt, als er een beetje roze vleoistof uit komt dan is het nog niet zover, thnx Willem zal er op letten.
Heeft iemand enig idee waarom dit nu gebeurd??
quote:
op 10-25-1999 om 04:55 PM schreef Moor het volgende:
Wordt er gegraven tussen binnenste en buitenste hek, achter kippenhok ?
Stream 2.
Dat zal dan wel TARAraboemetc. zijn, het schijnt dat zijn tunneltje al bijna bij de dagboekkamer is
Ik laat het verder aan dop om plaatjes -in- de thread te plaatsen, ik denk dat ik het om het forum niet te zeer te belasten beter hou bij links naar plaatjes. Daar kan ik nog op terugkomen. I am pondering the possibilities. Even checken welk formaat dop ons aanbiedt, kijken of dat echt zo belastend zou zijn voor de performance als ik zijn (esthetisch superieure) methode volg.
Ik ben ook in gedachten (ondanks dat ik ver verwijderd ben van mijn eigen pc) bezig met manieren om de cyclus grabben en op www plaatsen wat te vergemakkelijken & versnellen. Als ik een lean mean BBspy grabbing machine in elkaar heb gedraaid dan stel ik het, wie weet, nog beschikbaar voor mede streamwatchers. En toch beloof ik niks, want voor da'k het weet zit ik nachten te programmeren, en dat dien ik overdag al voldoende te ontplooien.
quote:
op 10-25-1999 om 07:19 PM schreef Kimmie (onder andere) het volgende:
'tis te triest voor woorden, Koken met Willem is de act die de bewoners op dit moment opvoeren met home made (karin) koksmutsen. Willem legt uit: "kijk dit is echt gaar....het is nog halfroze...let op wat ik met mijn vork doe..."Heeft iemand enig idee waarom dit nu gebeurd??
Lijkt me voor de hand liggend. De bewoners hebben blijkbaar onderling besloten om met zijn allen Willem te nomineren en dan is het toch wel handig om eerst zelf te leren koken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |