abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:32:00 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207795
Dit is deel II van het streams verslag. Kruip in de huid van een reporter, en doe mee. Dank zal uw deel zijn.
Life is what you make it.
pi_207796
t enige wat mij opvalt op het moment is dat het ijzig stil is....

Uniek

dat waren nog eens tijden...
pi_207797
wat deed die fietser daar buiten het hek,
op stream 2 ?
pi_207798
Er zijn fiets- en wandelroutes aangelegd naar het BB-huis in het kader van 'het kan in Almere, dus waarschijnlijk gewoon een toerist .
pi_207799
Wordt er gegraven tussen binnenste en buitenste hek, achter kippenhok ?
Stream 2.
pi_207800
16.50 Stream1: Weer een ongeloofelijk subliem en knap shot van de tuin
Stream2: briljant shot van de kassen en de waslijn? beetje wazig beeld veel herrie , waarschijnlijk harde wind of een kip die aan het lassen is
Stream 3: Woonkamer, Bart weer(nog steeds?) aan het lezen. Ik geloof dat er ook bij zit, je ziet haar op de rug
16.55 Stream 4: Bianca is ook aangeschoven, ze heeft allemaal papier in haar handen, iemand ideeen? aan het knutselen?nu weer mooi shot van de tuin

------------------
-------------------------

Het zit Bianca erg hoog dat ze geen kat mogen. “Ik zou het zo lekker vinden om met een kat kroelen.”
Maurice zegt lachend: “Je bent ook zo’n stoeipoes hè.”
Bianca gaat hier echter serieus op in: “Vind je?”
Maurice: “Ik maak maar een grapje.”

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 25 Oktober 1999).]

pi_207801
Hummie hoopte op het ontstaan van kunst.
Ik weeet niet of het geknutsel van Karin (wat wordt het trouwens?) hieronder valt.
  maandag 25 oktober 1999 @ 17:21:00 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207802
Graag lever ik nu even een bijdrage in de categorie vrij nutteloos hobbyisme. In deel 1 van het verslag van vandaag melde ik al het gesprek over kledingmaten, met 'de onbekende mannenstem', en het viel mij op dat die van tafel werden voorgelezen.
Nu is het mij, en dat is voor mij een primeur, gelukt om een screendumpje te maken, van dit bewuste lijstje, op de besproken tafel. Wat heeft U daaraan hoor ik u vragen? Niets! Het is namelijk onleesbaar.
Toch wil ik u de deze husnijverheid niet onthouden, en wellicht dat er bezoekers zijn die beschikken over een werkelijk GEWELDIG krachtig OCR annex image-enhancing progje. http://home.wxs.nl/~gilles/images/snap.jpg
  maandag 25 oktober 1999 @ 17:29:00 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_207803
Volgens mij staat er M, L, XL en XXL en dan een aantal turfjes erachter.
M: I (Karin?)
L: IIII (Willem, Bart, Maurice en Bianca?)
XL: I (Ruud?)
XXL:I (Mona?)

Zou de 'vaste'(is dat Hummie?) stem ziek zijn?

maandag 25 oktober 1999 @ 17:49:00 #10
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207804
Willem en Ruud hebben weer de edele taak van de voedselbereiding op zich genomen. Karin's creatieve uitspatting resulteert in een hoofddeksel, een soort mijter, met kwastjes. Misschien iets voor de playback-show, of een surprise voor jaytaph?
Verder, in reactie op beelzebub hierboven, er stonden echte maten, 30-40 etc. Ik was alleen niet alert genoeg om ze op te nemen.
D'r staat voortaan (ook nu) wel een bandje standby, dus wellicht beterschap in de toekomst.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?

[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 25 Oktober 1999).]

pi_207805
Niks nutteloos. Ik vind het geweldig! Fijn dat ik deze thread hier kan volgen.

Ik wou dat ik kon meehelpen, maar nu even niet, want ik zit op een plek zonder streams, zonder de hulp van mijn eigen pc-tje en bovendien word ik geacht 'belangrijkere' dingen te doen.

In antwoord op uw onderstaande vraag GHaven: MiRRoRMaN heeft gelijk, ik ben aan het afstuderen. TARAlogie is niet mijn vak, echter Computer Science. Misschien ben ik net klaar als de laatste BB-er het huis uit komt.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 25 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

maandag 25 oktober 1999 @ 17:59:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_207806
quote:
op 10-25-1999 om 05:50 PM schreef JayBee het volgende: (bla ..)word ik geacht 'belangrijkere' dingen te doen.

Belangrijker dan FF? Ben je de mensheid aan het redden van de totale ondergang? Vaccin tegen ebola aan het ontwikkelen? Hersentransplantatie Daphne Dekkers aan het uitvoeren?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_207807
quote:
op 10-25-1999 om 05:59 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 10-25-1999 om 05:50 PM schreef JayBee het volgende: (bla ..)word ik geacht 'belangrijkere' dingen te doen.

Belangrijker dan FF? Ben je de mensheid aan het redden van de totale ondergang? Vaccin tegen ebola aan het ontwikkelen? Hersentransplantatie Daphne Dekkers aan het uitvoeren?
[/quote]

HET SCHIJNT....

Valse tongen echter, beweren dat sommige mensen daadwerkelijk moeten WERKEN.... Ik geloof ze echter niet.

Grtz,

MiRR0RMaN.
*pfew!* Somebody wake me up from this nightmare!

maandag 25 oktober 1999 @ 18:38:00 #14
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207808
Vol trots, en in de hoop dat Jaybee het weer weet te waarderen, presenteer ik u: de vissen uit het Big Brother huis. http://home.wxs.nl/~gilles/images/fish.jpg
Naar ik heb begrepen zijn ze gedoneerd door enkele Fok!leden van het eerste uur, en nu kunnen wij er allemaal van genieten, zonder de sleur van het voeren te hoeven ondergaan.
  maandag 25 oktober 1999 @ 19:19:00 #15
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_207809
'tis te triest voor woorden, Koken met Willem is de act die de bewoners op dit moment opvoeren met home made (karin) koksmutsen. Willem legt uit: "kijk dit is echt gaar....het is nog halfroze...let op wat ik met mijn vork doe..."

Heb trouwens wel wat geleerd: een kip is gaar als er doorzichtige vloeistof uit komt, als er een beetje roze vleoistof uit komt dan is het nog niet zover, thnx Willem zal er op letten.

Heeft iemand enig idee waarom dit nu gebeurd??

fake a dream
pi_207810
Schanulleke, was dat beeldvullend op een van de streams? Ik heb er een tijdje terug nog iets over gepost dat ze de FOK!vissen kunden weergeven als alternatief voor een lege zithoek, de tuin by night, de voordeur of andere 'opvul-stream-beelden'. Dit is dan, ik zal maar zeggen, een droom die in vervulling gaat.

maandag 25 oktober 1999 @ 19:35:00 #17
545 dop
:copyright: dop
pi_207811
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_207812
quote:
op 10-25-1999 om 04:55 PM schreef Moor het volgende:
Wordt er gegraven tussen binnenste en buitenste hek, achter kippenhok ?
Stream 2.

Dat zal dan wel TARAraboemetc. zijn, het schijnt dat zijn tunneltje al bijna bij de dagboekkamer is

mooi he, alles
  maandag 25 oktober 1999 @ 19:43:00 #19
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207813
Beste Jaybee,
Jij droomt 't, Big Brother realiseert 't.
Droom nog 's wat hardop, want nu is bewezen : Dromen zijn significant geen bedrog, en dienen dus ook niet als zodanig benoemt te worden.
pi_207814
Bij deze tevens gepaste hulde aan dop. Mede dankzij zijn plaatjes is deze thread naar mijn mening nu al klassiek. Wat een giller, die koksmutsen!

Ik laat het verder aan dop om plaatjes -in- de thread te plaatsen, ik denk dat ik het om het forum niet te zeer te belasten beter hou bij links naar plaatjes. Daar kan ik nog op terugkomen. I am pondering the possibilities. Even checken welk formaat dop ons aanbiedt, kijken of dat echt zo belastend zou zijn voor de performance als ik zijn (esthetisch superieure) methode volg.

Ik ben ook in gedachten (ondanks dat ik ver verwijderd ben van mijn eigen pc) bezig met manieren om de cyclus grabben en op www plaatsen wat te vergemakkelijken & versnellen. Als ik een lean mean BBspy grabbing machine in elkaar heb gedraaid dan stel ik het, wie weet, nog beschikbaar voor mede streamwatchers. En toch beloof ik niks, want voor da'k het weet zit ik nachten te programmeren, en dat dien ik overdag al voldoende te ontplooien.

pi_207815
quote:
op 10-25-1999 om 07:19 PM schreef Kimmie (onder andere) het volgende:
'tis te triest voor woorden, Koken met Willem is de act die de bewoners op dit moment opvoeren met home made (karin) koksmutsen. Willem legt uit: "kijk dit is echt gaar....het is nog halfroze...let op wat ik met mijn vork doe..."

Heeft iemand enig idee waarom dit nu gebeurd??

Lijkt me voor de hand liggend. De bewoners hebben blijkbaar onderling besloten om met zijn allen Willem te nomineren en dan is het toch wel handig om eerst zelf te leren koken.

pi_207816
9.35: Ruud, Willem en Maurice (?) zijn aan het voetballen in de tuin. Bart zit(??????) te dweilen in de keuken. De dames zitten te kletsen in de huiskamer. Ze hebben het over een wasmachine die ze zouden kunnen verdienen, dat was volgens hun eigenlijk de bedoeling maar nu is daar niets over bekend. Ze hebben het over eten (chips en nutella, chocola, gevulde koek, etc). Bianca had die zak die vorige week (?) door die camouflageman was gebracht nog wel willen houden. (Kan ik me wat bij voorstellen als notoire lekkerbek.) Verder niet veel interessants.
  maandag 25 oktober 1999 @ 23:27:00 #23
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_207817
Eindelijk heb ik weer beeld, Bart, Bianca en zelfs Mona zitten te lezen. Voor de mensen die het maar niet willen geloven : ziehier http://home.wxs.nl/~gilles/images/Monaleest.jpg
Nu het boek nog met de goede kant naar boven Mona, maar toegegeven : het begin is er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')