Hij zet ook wel eens een slagershoedje op terwijl hij geen slager is.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:32 schreef SiRojK het volgende:
Zit Brian de hele dag aan de sos ofzo, dat hij non-stop met een zonnebril loopt
Probleem is m.i. niet hoe venijnig mensen kunnen reageren op hun minst favoriete miljonair, maar hoe COSSERS op elkaar reageren als hun mening niet gedeeld wordt. Het niet respecteren van andermans mening en visie laat ernstig te wensen over mensen flippen af en toe de pan uit. Hilarisch eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.
dat bedoelde ik dus eerder op de avond en aangezien japio de ontslagronde voor huub heeft aangevraagd vraag ik mij nog steeds af of dat de prijs is die hij moest betalen waar hij het over had na het leugenverhaalquote:Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef noucky het volgende:
Lieke stemt dus met zekerheid Huub eruit als hij op de bank zit. dan ligt het dus aan Jaap of Huub erin blijft of niet.
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geplaatst door: Familie Berends | 25-12-07 om 16:23
Mensen, mensen. Is dit nou echt nodig op 1e kerstdag. Dit is een feest van hoop en verzoening, liefde voor uw medemens en barmhartigheid. Er is al genoeg ellende in deze wereld. Laten we daar aub aan denken, ook op deze site van Huub. Daarom besluit ik met een groet en wens iedereen een bijzonder vrolijk kerstfeest.
PS
En Huub, stamp die vuile stinkhoer van een Lieke snel aan de kant. Opzouten met die tiefushoer.
bron
Van mij mag hij opzouten. En velen hier zeggen: zonder Huub is er niks meer aan. Dan maar alles naar huis en een slotje op de hut.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef noucky het volgende:
Lieke stemt dus met zekerheid Huub eruit als hij op de bank zit. dan ligt het dus aan Jaap of Huub erin blijft of niet.
Het dringt niet tot haar doorquote:Op woensdag 26 december 2007 01:43 schreef Dark het volgende:
Jaap - Maanden kon je wel met Huub spelen en nu niet......?
Lieke - Omdat hij zo huichelachtig is en zo nep, is hij weer bezig met zijn leugentjes........
Jaap - Daarom heeft huub zoveel procent, mensen gunnen hem dat.
Lieke - En ik niet.
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geplaatst door: Familie Berends | 25-12-07 om 16:23
Mensen, mensen. Is dit nou echt nodig op 1e kerstdag. Dit is een feest van hoop en verzoening, liefde voor uw medemens en barmhartigheid. Er is al genoeg ellende in deze wereld. Laten we daar aub aan denken, ook op deze site van Huub. Daarom besluit ik met een groet en wens iedereen een bijzonder vrolijk kerstfeest.
PS
En Huub, stamp die vuile stinkhoer van een Lieke snel aan de kant. Opzouten met die tiefushoer.
bron
Ze heeft Huub de tip gegeven dat ook eens te doen........quote:Op woensdag 26 december 2007 01:46 schreef schatje het volgende:
Lieke voelt zich keigoed omdat ze wel schrijft naar de mensen waarvan ze houdt.
als de kooi afgelopen is moeten we ook een hulpgroep voor ons verslaafde aan DGK opzetten hihiquote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Probleem is m.i. niet hoe venijnig mensen kunnen reageren op hun minst favoriete miljonair, maar hoe COSSERS op elkaar reageren als hun mening niet gedeeld wordt. Het niet respecteren van andermans mening en visie laat ernstig te wensen over mensen flippen af en toe de pan uit. Hilarisch eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |