abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 26 december 2007 @ 01:41:11 #1
137949 Disana
pi_55543386
5 minuten COS

Na het tv kijken laait de discussie tussen Huub en Lieke opnieuw op. Jaap en Huub vinden dat Lieke een aktief spel tegen Huub speelt als ze hem een spiegel geeft voor zijn verjaardag.

Lieke zegt dat ze 8 maanden lang door Huub is geintimideerd.

Uiteindelijk zegt Lieke 'vol' tegen Huub te gaan spelen.

[ Bericht 92% gewijzigd door Disana op 26-12-2007 01:46:53 ]
  woensdag 26 december 2007 @ 01:41:39 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55543397
Brian - We willen het niet over de moeder van Lieke te hebben, zo hoeven wij niet te winnen..........euhhhhhhhh, te spelen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_55543399
thx Disana
pi_55543429
041 tegen 043

Hier verder
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_55543432
brian maakt weer zijn eigen versie iver slechte huub, hij heeft de zieke moeder van lieke niet in het spel gebruikt hij snapt gewoon niet waarom zij zijn aanbod niet aanneemt van het bezoek, tsja mama van lieke is misschien ziek maar lieke is helemaal ziek in haar kop
pi_55543435
Japio : "Lieke, je moet het goed zin. Ik doe alleeen maar grote dingen met toestemming van onze grote baas. Ik wil namelijk geen boete aan m'n broek hebben" .........

En helaas is dit de strekking van DGK sinds Japio op het toneel is verschenen ..... gewoon een laffe zak
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 26 december 2007 @ 01:43:45 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55543440
Jaap - Maanden kon je wel met Huub spelen en nu niet......?
Lieke - Omdat hij zo huichelachtig is en zo nep, is hij weer bezig met zijn leugentjes........
Jaap - Daarom heeft huub zoveel procent, mensen gunnen hem dat.
Lieke - En ik niet.
pi_55543445
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:32 schreef SiRojK het volgende:
Zit Brian de hele dag aan de sos ofzo, dat hij non-stop met een zonnebril loopt
Hij zet ook wel eens een slagershoedje op terwijl hij geen slager is.
hij neemt ook wel eens een gitaar in de hand terwijl hij geen gitaar kan spelen,
hij probeert ook wel eens te rappen terwijl hij geen rapper is,
hij smeert ook wel eens een grote klodder vet in zijn haar en loopt rond of hij de grootste maffiabaas is,

Maar hij is niks meer als een ratje, met wat kennissen/vrienden die waarschijnlijk van rijkswege op vakantie zijn gestuurd naar een plaats die ze zelf niet hebben uitgekozen. Dat laatste zou ook een reden kunnen zijn dat zo weinig van zijn vrienden hem hebben opgezocht. (maar dat is een aanname mijnerzijds)
pi_55543453
hoe dom is lieke? denkt ze nu echt dat ze enige kans maakt om zo te winnen? denkt ze uberhaupt wel? ze begrijpt toch wel dat ze absoluut geen kans maakt zo? of zal de reiki-god haar beschermen tegen de gemene mensen die haar kwetsen? of heeft ze net zo'n dikke muur voor dr kop als amanda?
pi_55543456
Ik verwacht dat Huub nog wel 10 kg zal afvallen, zijn kop boven water te willen houden kost kracht, uiteindelijk zal hij ten onder gaan.
Het was beter geweest dat hij zichzelf direct als onzeker jochie had laten zien en dan kon groeien tot een man, dan had hij van mij respect gekregen, nu niet.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  woensdag 26 december 2007 @ 01:45:04 #11
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55543465
Jaap vindt dingen van lieke tegen elkaar in spreken!
pi_55543485
Lieke stemt dus met zekerheid Huub eruit als hij op de bank zit. dan ligt het dus aan Jaap of Huub erin blijft of niet.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  woensdag 26 december 2007 @ 01:46:27 #13
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55543496
Lieke: Ik zit hier al 8 maanden zonder vrienden,
de enige reden dat jij hier nog in zit is dankzij mij,
Huub: dat is niet waar.
Lieke: 8 maanden lang ben ik geintimideerd en gemanipuleerd.
Huub: Oh, de slachtofferrol.
Lieke: Ik ben er sterker door geworden, ik weet nu hoe je bent, ik ga het nu hard spelen tegen je .
pi_55543502
Lieke voelt zich keigoed omdat ze wel schrijft naar de mensen waarvan ze houdt.

pi_55543511
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het venijn in de late uren hier de laatste tijd vrij hevig. Sommigen zitten er inderdaad te diep in.
Probleem is m.i. niet hoe venijnig mensen kunnen reageren op hun minst favoriete miljonair, maar hoe COSSERS op elkaar reageren als hun mening niet gedeeld wordt. Het niet respecteren van andermans mening en visie laat ernstig te wensen over mensen flippen af en toe de pan uit. Hilarisch eigenlijk.
  woensdag 26 december 2007 @ 01:47:17 #16
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55543517
Geplaatst door: Familie Berends | 25-12-07 om 16:23

Mensen, mensen. Is dit nou echt nodig op 1e kerstdag. Dit is een feest van hoop en verzoening, liefde voor uw medemens en barmhartigheid. Er is al genoeg ellende in deze wereld. Laten we daar aub aan denken, ook op deze site van Huub. Daarom besluit ik met een groet en wens iedereen een bijzonder vrolijk kerstfeest.

PS
En Huub, stamp die vuile stinkhoer van een Lieke snel aan de kant. Opzouten met die tiefushoer.

bron
Er kan er maar één de domste zijn
pi_55543520
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef noucky het volgende:
Lieke stemt dus met zekerheid Huub eruit als hij op de bank zit. dan ligt het dus aan Jaap of Huub erin blijft of niet.
dat bedoelde ik dus eerder op de avond en aangezien japio de ontslagronde voor huub heeft aangevraagd vraag ik mij nog steeds af of dat de prijs is die hij moest betalen waar hij het over had na het leugenverhaal
pi_55543529
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:

Mensen, mensen. Is dit nou echt nodig op 1e kerstdag. Dit is een feest van hoop en verzoening, liefde voor uw medemens en barmhartigheid. Er is al genoeg ellende in deze wereld. Laten we daar aub aan denken, ook op deze site van Huub. Daarom besluit ik met een groet en wens iedereen een bijzonder vrolijk kerstfeest.

PS
En Huub, stamp die vuile stinkhoer van een Lieke snel aan de kant. Opzouten met die tiefushoer.

bron
pi_55543550
Huub is een meester in manipuleren, Lieke loopt haar gevoel voorbij en bij Jaap slijmen.
pi_55543554
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:45 schreef noucky het volgende:
Van mij mag hij opzouten. En velen hier zeggen: zonder Huub is er niks meer aan. Dan maar alles naar huis en een slotje op de hut.

BB 08
pi_55543557
Denk eigenlijk ook wel dat Lieke nu een ontslagronde voor zichzelf aan het uitlokken is nu het slecht met haar moeder gaat.
pi_55543561
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:43 schreef Dark het volgende:
Jaap - Maanden kon je wel met Huub spelen en nu niet......?
Lieke - Omdat hij zo huichelachtig is en zo nep, is hij weer bezig met zijn leugentjes........
Jaap - Daarom heeft huub zoveel procent, mensen gunnen hem dat.
Lieke - En ik niet.
Het dringt niet tot haar door
pi_55543565
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef IkWeetNiets het volgende:

PS

bron
  woensdag 26 december 2007 @ 01:49:46 #24
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55543572
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:46 schreef schatje het volgende:
Lieke voelt zich keigoed omdat ze wel schrijft naar de mensen waarvan ze houdt.

Ze heeft Huub de tip gegeven dat ook eens te doen........

Lieke geeft veel tips.........hey, doe er wat mee, maakt mij niet uit, prima!
pi_55543578
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Probleem is m.i. niet hoe venijnig mensen kunnen reageren op hun minst favoriete miljonair, maar hoe COSSERS op elkaar reageren als hun mening niet gedeeld wordt. Het niet respecteren van andermans mening en visie laat ernstig te wensen over mensen flippen af en toe de pan uit. Hilarisch eigenlijk.
als de kooi afgelopen is moeten we ook een hulpgroep voor ons verslaafde aan DGK opzetten hihi
maar effe serieus wordt doodmoe van moeder overste Lieke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')