abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207791
Ik verbaas me al een tijdje over de in mijn beleving gemiste kans van Veronica wat betreft de weekopdrachten.
De populariteit van BB lijkt me ideaal om via de weekopdrachten nog meer kijkers en beleving/betrokkenheid te trekken terwijl je tegelijkertijd een positieve bijdrage kan leveren aan, wel, de wereld..... ?

Ik kan me voorstellen dat er bijvoorbeeld een weekopdracht zou komen in de stijl van:

"Beste bewoners: Het doel van de nieuwe weekopdracht is het versturen van een pakketje bestaande uit een kaarsje, kaartje en knuffelbeestje als tekens van liefde en hoop naar (wees)kinderen in een gebied van jullie keuze buiten NL.
Hiervoor dienen jullie voor de uitzending van vanavond een presentatie voor te bereiden waar jullie de kijkers om het volgende vragen:

1. Materiaal om knuffelbeestjes van te maken
2. Materiaal om kaarsen te maken
3. Vervoer pakketten
4. Etc...

De uitdaging zit hem in het volgende:
1. 24 per dag moet er minimaal 1 van jullie bezig zijn met het maken van de kaarsen, knuffelbeestje of het schrijven van kaarten. Op de eettafel moet continu 1 waxinelichtje branden die niet uit mag gaan. Voordat ie opbrandt moet een nieuwe aangemaakt worden.
2. Communicatie verloopt alleen vanuit het BB huis naar buiten via de uitzendingen in de
avond.
3. Elk kaarsje moet minimaal 3 minuten gebrand hebben.
4. Alle materiaal wat jullie binnenkrijgen moet ook voor het eind van de weekopdracht verzendklaar zijn. Dus let op!
5. blablabla etc ....

Om jullie alvast op gang te helpen staan in de voorraadkamer dozen met 2500 waxinelichtjes en ....
Veronica zal bijdragen door te laten weten of en wanneer er door het publiek vervoer is geregeld etc...

Wat denk ik dat er hiermee bereikt wordt ?
1. Niemand kan het nog maken om nonchalant te zijn mbt de weekopdrachten (Mona ?)
2. Publiek kan eindelijk meespelen zonder kans op blessures door parachute te moeten springen, gangen te graven, tennisballen gooien, of een tik van de beveiliging te krijgen.
3. Bewoners hebben eindelijk wat ‘zinnigs’ te doen in hun beleving.
4. Ze moeten nu ECHT samenwerken
5. Nah, vast nog wel iets

Let op ! Ik zeg niet dat ik vind dat het zo zou moeten maar ik vraag me af of dit een interessant levensvatbaar idee is.

There is a world of difference between searching for happiness and choosing to be happy.
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:19:00 #2
663 BWstudent
lees: studente
pi_207792
Zouden alle weekopdrachten soms al vast staan?
Anders zou Veronica ook nog het publiek kunnen oproepen om week-opdrachten te verzinnen. En die in te laten spreken op een 0900-nummer.
De beste/leukste/goedkoopste weekopdracht moet door de bewoners worden uitgevoerd en diegene die de opdracht heeft bedacht krijgt van VOO een gratis BB-CD.
Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

pi_207793
Smile, volgens mij een behoorlijk levensvatbaar idee.... Medewerkers van VOO neuzen hier ook rond, dus hoop ik dat je patent op deze weekopdracht hebt aangevraagd...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_207794
Nou Barbarella, wie weet ?
Als je nu de 'echte' BB site leest kun je concluderen dat de bewoners in een toestand van apathie lijken te raken.
Zou de crew van de regie niet af en toe elkaar filmen om zichzelf bezig te houden? Mischien dat dit soort wat groot schaligere weekopdrachten inderdaad interessant zullen zijn voor VOO. Mischien moeten we als FOK! forum een gezamelijk patentje aanvragen op alle in deze forum geopperde ideejun.

There is a world of difference between searching for happiness and choosing to be happy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')