Mijn zus is ook gezellig (compleet gek ) En me broer ook maar die had al een vette kater vandaagquote:
Hoest met jou gegaan.. Hopelijk meerdere van je kunstig opgemaakte boom genoten, of morgen?quote:
O, die had gisteren alvast ingedronken voor vandaag?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus is ook gezellig (compleet gek ) En me broer ook maar die had al een vette kater vandaag
Uhuh..jij bent ook benieuwd he ?quote:
Tja dan heb ik toegang nodig voor KPDquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh..jij bent ook benieuwd he ?![]()
Kee Sour.....we hebben reeds de feestmutsen (zowel letterlijk als figuurlijk )maar uiteraard is dit kinderspel vergeleken bij de onthulling die je zo aanstonds gaat doen.
![]()
Whaaa..ist zo heftigquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dan heb ik toegang nodig voor KPD
Heb bij mijn ouders gegeten, heel gezellig, de hele familie komt altijd, dus was heel druk maar vreselijk gelachen en geen ruzie gemaakt, alleen een oom van me die valt altijd tijdens het dessert in slaap en gaat dan keihard snurken, is een soort traditie. Zo heeft iedere familie zijn gebruiken denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoest met jou gegaan.. Hopelijk meerdere van je kunstig opgemaakte boom genoten, of morgen?
Dat flik ie elke keer weer..... Ik hou me in de avond before en hij gaat vet los en is brak .. Maar goed des te meer bier is er over voor mijquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, die had gisteren alvast ingedronken voor vandaag?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
en morgen natuurlijk de tweede Kerstdag-party met Gert, heb er zelfs mijn vriendinnen voor afgezegd, erg hè? Wat een verslaving allemaal met je kan doen![]()
Ben jij al aan het oefenen met zingen Soury?
Ik heb begrepen dat je een geldige reden moet hebben om daar binnen gelaten te worden, argumenten zelfs, tja, en die had ik niet, dus ben maar weer afgedropen (klinkt heel raar in dit verband, ik besef het)quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whaaa..ist zo heftig![]()
![]()
![]()
Snel aanmelden dan...oh nee......ik heb ook nog altijd geen toegang
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb bij mijn ouders gegeten, heel gezellig, de hele familie komt altijd, dus was heel druk maar vreselijk gelachen en geen ruzie gemaakt, alleen een oom van me die valt altijd tijdens het dessert in slaap en gaat dan keihard snurken, is een soort traditie. Zo heeft iedere familie zijn gebruiken denk ik.
Maar nu lekker thuis en met jullie kletsen en morgen natuurlijk de tweede Kerstdag-party met Gert, heb er zelfs mijn vriendinnen voor afgezegd, erg hè? Wat een verslaving allemaal met je kan doen![]()
Ben jij al aan het oefenen met zingen Soury?
Zo is dat Soury!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat flik ie elke keer weer..... Ik hou me in de avond before en hij gaat vet los en is brak .. Maar goed des te meer bier is er over voor mij [ afbeelding ]
Welnee toch, ja weet het ook niet precies. maar je leeftijd daar gaat het omquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je een geldige reden moet hebben om daar binnen gelaten te worden, argumenten zelfs, tja, en die had ik niet, dus ben maar weer afgedropen (klinkt heel raar in dit verband, ik besef het)
Geldige reden niet hoor..alleen een bewijs van overrijpheid...dat is wat mij betreft net ff een brug te ver......ik zag het Soury ook al eerder posten........sodemieter op...kijk naar me fobo en ze zien dat ik 38plus ben......ik voldoe ruimschoots aan de kwalificaties..quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je een geldige reden moet hebben om daar binnen gelaten te worden, argumenten zelfs, tja, en die had ik niet, dus ben maar weer afgedropen (klinkt heel raar in dit verband, ik besef het)
Precies Ruimschoots !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geldige reden niet hoor..alleen een bewijs van overrijpheid...dat is wat mij betreft net ff een brug te ver......ik zag het Soury ook al eerder posten........sodemieter op...kijk naar me fobo en ze zien dat ik 38plus ben......ik voldoe ruimschoots aan de kwalificaties..
Overrijpheid? O, ik dacht dat je gewoon boven de 18 moest zijn. Nou ja, laat maar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geldige reden niet hoor..alleen een bewijs van overrijpheid...dat is wat mij betreft net ff een brug te ver......ik zag het Soury ook al eerder posten........sodemieter op...kijk naar me fobo en ze zien dat ik 38plus ben......ik voldoe ruimschoots aan de kwalificaties..
Ik weet niet zeker wat je precies van die karaoke-night verwacht Blurk ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat betekent die smiley Jappie, iets met je mond dicht?
Lol...18 is ook de limiet blurk..was just a matter of ..nu ja..je weet wel..quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Overrijpheid? O, ik dacht dat je gewoon boven de 18 moest zijn. Nou ja, laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |