abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:22:54 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55538139

Nou! Nou!

Zoals gebruikelijk op een 1e kerstdag gebeurde er niet veel in het sc dorp...alhoewel...een paar kleine onthullingen waren er wel en zo streeft onze razende reporter ter plaatse naar meer...

Leescht schnel verder!

Deze OP vind je hier

Game on
pi_55538152
Yeahhh !!! Ik post um nog wel een keer !!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55538162

Soury en zus !!!
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55538175
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Soury en zus !!!
Dat ziet er gezellig uit Soury!
pi_55538176
Fipo en Lapo
pi_55538185
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef Jappie het volgende:
Game on

op volgt evt
Snel Jappie!
pi_55538190
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:24 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dat ziet er gezellig uit Soury!
Mijn zus is ook gezellig (compleet gek ) En me broer ook maar die had al een vette kater vandaag
pi_55538230
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:25 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Snel Jappie!
Hoest met jou gegaan.. Hopelijk meerdere van je kunstig opgemaakte boom genoten, of morgen?
pi_55538233
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Mijn zus is ook gezellig (compleet gek ) En me broer ook maar die had al een vette kater vandaag
O, die had gisteren alvast ingedronken voor vandaag?
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:29:25 #10
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55538245
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:25 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Snel Jappie!
Uhuh..jij bent ook benieuwd he ?

Kee Sour.....we hebben reeds de feestmutsen (zowel letterlijk als figuurlijk ) maar uiteraard is dit kinderspel vergeleken bij de onthulling die je zo aanstonds gaat doen.
pi_55538259
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

Uhuh..jij bent ook benieuwd he ?

Kee Sour.....we hebben reeds de feestmutsen (zowel letterlijk als figuurlijk ) maar uiteraard is dit kinderspel vergeleken bij de onthulling die je zo aanstonds gaat doen.
Tja dan heb ik toegang nodig voor KPD
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:32:33 #12
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55538292
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Tja dan heb ik toegang nodig voor KPD
Whaaa..ist zo heftig

Snel aanmelden dan...oh nee......ik heb ook nog altijd geen toegang
pi_55538304
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoest met jou gegaan.. Hopelijk meerdere van je kunstig opgemaakte boom genoten, of morgen?
Heb bij mijn ouders gegeten, heel gezellig, de hele familie komt altijd, dus was heel druk maar vreselijk gelachen en geen ruzie gemaakt, alleen een oom van me die valt altijd tijdens het dessert in slaap en gaat dan keihard snurken, is een soort traditie. Zo heeft iedere familie zijn gebruiken denk ik.
Maar nu lekker thuis en met jullie kletsen en morgen natuurlijk de tweede Kerstdag-party met Gert, heb er zelfs mijn vriendinnen voor afgezegd, erg hè? Wat een verslaving allemaal met je kan doen
Ben jij al aan het oefenen met zingen Soury?
pi_55538321
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:28 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

O, die had gisteren alvast ingedronken voor vandaag?
Dat flik ie elke keer weer..... Ik hou me in de avond before en hij gaat vet los en is brak .. Maar goed des te meer bier is er over voor mij
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:34:49 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55538325
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
en morgen natuurlijk de tweede Kerstdag-party met Gert, heb er zelfs mijn vriendinnen voor afgezegd, erg hè? Wat een verslaving allemaal met je kan doen
pi_55538335
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:32 schreef Jappie het volgende:

[..]

Whaaa..ist zo heftig

Snel aanmelden dan...oh nee......ik heb ook nog altijd geen toegang
Ik heb begrepen dat je een geldige reden moet hebben om daar binnen gelaten te worden, argumenten zelfs, tja, en die had ik niet, dus ben maar weer afgedropen (klinkt heel raar in dit verband, ik besef het)
pi_55538344
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Heb bij mijn ouders gegeten, heel gezellig, de hele familie komt altijd, dus was heel druk maar vreselijk gelachen en geen ruzie gemaakt, alleen een oom van me die valt altijd tijdens het dessert in slaap en gaat dan keihard snurken, is een soort traditie. Zo heeft iedere familie zijn gebruiken denk ik.
Maar nu lekker thuis en met jullie kletsen en morgen natuurlijk de tweede Kerstdag-party met Gert, heb er zelfs mijn vriendinnen voor afgezegd, erg hè? Wat een verslaving allemaal met je kan doen
Nee maar was wel van plan om donderdag vrij te nemen
pi_55538358
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat flik ie elke keer weer..... Ik hou me in de avond before en hij gaat vet los en is brak .. Maar goed des te meer bier is er over voor mij [ afbeelding ]
Zo is dat Soury!
pi_55538372
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat je een geldige reden moet hebben om daar binnen gelaten te worden, argumenten zelfs, tja, en die had ik niet, dus ben maar weer afgedropen (klinkt heel raar in dit verband, ik besef het)
Welnee toch, ja weet het ook niet precies. maar je leeftijd daar gaat het om
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:37:44 #20
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55538374
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:35 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Geldige reden niet hoor..alleen een bewijs van overrijpheid...dat is wat mij betreft net ff een brug te ver......ik zag het Soury ook al eerder posten........sodemieter op...kijk naar me fobo en ze zien dat ik 38plus ben......ik voldoe ruimschoots aan de kwalificaties..
pi_55538383
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:34 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wat betekent die smiley Jappie, iets met je mond dicht?
pi_55538400
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:37 schreef Jappie het volgende:

[..]

Geldige reden niet hoor..alleen een bewijs van overrijpheid...dat is wat mij betreft net ff een brug te ver......ik zag het Soury ook al eerder posten........sodemieter op...kijk naar me fobo en ze zien dat ik 38plus ben......ik voldoe ruimschoots aan de kwalificaties..
Precies Ruimschoots !!!!!!!!!!!!!
Ikke ook al lang geen 18 meer hoor
pi_55538412
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:37 schreef Jappie het volgende:

[..]

Overrijpheid? O, ik dacht dat je gewoon boven de 18 moest zijn. Nou ja, laat maar.
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:40:31 #24
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55538416
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:38 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wat betekent die smiley Jappie, iets met je mond dicht?
Ik weet niet zeker wat je precies van die karaoke-night verwacht Blurk ?
Ik heb het topic niet helemal goed in me geheugen maar zoals ik het las was het meer een losse flodder voorstel..iig niet serieus genoeg om irl doorgang te laten vinden maar ik kan me vergissen natuurlijk.
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:41:25 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_55538429
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:40 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Overrijpheid? O, ik dacht dat je gewoon boven de 18 moest zijn. Nou ja, laat maar.
Lol...18 is ook de limiet blurk..was just a matter of ..nu ja..je weet wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')