quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar geef ik je groot gelijk in, ONZ is net zoals Aids hebben, je kan het wel remmen, maar niet genezen.
wat nou weer?quote:
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Daar geef ik je groot gelijk in, ONZ is net zoals Aids hebben, je kan het wel remmen, maar niet genezen.
Je maakte een puike grap en de exmods lachen er om, dit kan niet meer mis gaan deoxquote:
Dequote:
-PI geeft toch aan dat de inhoud van de post ook op die manier geïnterpreteerd dient te worden. IK VOND HET EEN LEUKE GRAP DEO EN IK MOEST EROM LACHEN.
Mwaa, ik wil ook niet meteen vuistdiep gaan, ik ben immers nog aan het leren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
valt wel mee hoor![]()
maar als je gelijk een olifant door den porceleinkast bungelt, dan keert dat tegen je, denk ik zo
WAAROM ZEI JE DAT DAN NIET EERDER !!quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deis toch een smiley die aangeeft dat het een leuke grap is en de bijbehorende [ afbeelding ]-PI geeft toch aan dat de inhoud van de post ook op die manier geïnterpreteerd dient te worden. IK VOND HET EEN LEUKE GRAP DEO EN IK MOEST EROM LACHEN.
komt wel goud mien jongquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mwaa, ik wil ook niet meteen vuistdiep gaan, ik ben immers nog aan het leren.
Kutjoch. Waardeloze kutmod. Vies vuil achterlijk tyfusjong.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
WAAROM ZEI JE DAT DAN NIET EERDER !!![]()
![]()
Ben jij niet stiekem kloon van Dirkh?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kutjoch. Waardeloze kutmod. Vies vuil achterlijk tyfusjong..
doe een politiepet op misschien helpt datquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben mod, ik meot mijn roffa imago uit laten stralen enzo.
Z. is bijvoorbaat al verlorenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:57 schreef paultjuhhh het volgende:
ZarGon kan deox nooit meer inhalen, voel je hem
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
doe een politiepet op misschien helpt dat
![]()
oh ja ik was er niet
Dirkh kopieert mijn postgedrag al jaren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ben jij niet stiekem kloon van Dirkh?
de manier waarop zijn klonen aan het smeken warenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:58 schreef Noorseviking het volgende:
Zargon wou gewoon mod worden.
Deo niet meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |