abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55537368
Ik heb een tijd geleden een nieuwe telefoon gekocht bij Typhone. Enkele dagen later kwam deze per post aan. Echter bleek deze defect, dus ik besloot gebruik te maken van de wet "kopen op afstand". Ik kocht een nieuwe GSM in de winkel ergens en stuurde het product op met begeleidende aangetekende brief. Ook had ik een email en een losse aangetekende brief gestuurd.

Echter bleek mobiel liep steeds vast te lopen, fatsoenlijk een nummer invoeren was onmogelijk.

Kan ik gebruik maken van de wet kopen op afstand door binnen 7 werkdagen het product te retourneren en zo m'n geld terugkrijgen? Dat was wat ik hun vroeg.

Dit was onacceptabel. Ik moest gebruiken maken van garantie. Ik heb het pakketje verzekerd opgestuurd. Enkele weken later kreeg ik reactie dat het pakketje terug gestuurd zou zijn.

Echter is dit nooit het geval geweest. Later had ik de eigenaar aan de telefoon en hij lachte mij uit, zeggende dat dit een mooie manier voor hem was om geld te verdienen.

Meer informatie over de ware handelspraktijden achter Typhone BV:
* http://www.thetyphonestory.com
http://www.thetyphonestory.com
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:28:00 #2
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_55537396
Wat lief dat je je speciaal registreert om ons te waarschuwen voor deze stoute mensen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_55537413
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:28 schreef JDude het volgende:
Wat lief dat je je speciaal registreert om ons te waarschuwen voor deze stoute mensen.
En een hele Blog inclusief URL gemaakt hierover, waar is je leven . Daarnaast krijg je echt niet zomaar de eigenaar van een bedrijf aan de telefoon hoor en daar weer naast, ze zijn erkend door Thuiswinkel Waarborg .

-xxx-
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  FOK!Babe dinsdag 25 december 2007 @ 20:31:11 #4
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55537447
Niet de best geschreven OP ooit.
pi_55537467
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:28 schreef JDude het volgende:
Hehe, ik wilde precies hetzelfde zeggen... Voor de topicstarter (mocht hij nog terug komen), is er op het Radar forum niet al zo'n topic?
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:33:12 #6
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_55537470
Dit klinkt misschien heel dom, maar ipv een weblog te maken en whatnot... kan je niet gewoon naar de politie gaan?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_55537477
Bij mij was het juist puik gegaan, goedkoop snel en goede telefoon.
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:34:53 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_55537491
omg, wat is dit? Een grap?
pi_55537584
kutzooi kom er net achter dat mijn toestel die ik net besteld heb op www.studentmobiel.nl daar voor maarliefst 13 euro goedkoper de deur uitgaat .

Ik maak ff een blog over studentmobiel.nl moment.
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:43:35 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_55537598
Je denkt echt dat ze er 'honderden euro's' op hebben verdient?
Van je blog;
quote:
Ik een kapotte telefoon. Typhone weer een paar honderd euro rijker.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_55537626
En op je blog staat dat je nu een stuk ouder bent en de situatie je niks meer doet .

Waarom dan die blog?

En hoeveel ouder ben je?
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:48:01 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_55537647
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:46 schreef koemleit het volgende:
En hoeveel ouder ben je?
Paar uur denk ik

Maar goed, als je echt ballen heb dan ga je langs een rechtswinkel/advocaat ofzo, om ze aansprakelijk te stellen voor die zending die niet is aangekomen, aangezien de verzending de verantwoordelijkheid is van de verstuurder.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_55539090
SLOTJE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')