HÀHÀHÀquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh, ik LOLLEREINSZZ!^#!!11111 er niet bij. Lachen om je eigen "grappen" is not done.
Daarna zeg ik altijd "Da's een mooi woord voor scrabble, galgje."quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:58 schreef Syd het volgende:
Wij gebruiken altijd "Mooi woord voor galgje"
Deze middag nog gespeeldquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Scrabble.. Zijn er serieus nog mensen die dat spelen?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:00 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Daarna zeg ik altijd "Da's een mooi woord voor scrabble, galgje."
Hij is goedquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:00 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Daarna zeg ik altijd "Da's een mooi woord voor scrabble, galgje."
Nou, niks bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef pomtiedom het volgende:
tjongejonge
wat moeten ze dan zeggen?
Lijkt me meer dan logisch...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:48 schreef girllover het volgende:
[..]
Nou, niks bijvoorbeeld.Waarom zouden ze een opmerking over zo'n woord moeten maken?
Serious dude, dat je dat gaat uitrekenenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef Rocho het volgende:
draaideurcriminelen, Videoconversiesoftware en Chipolatapudding passen niet eens op een scrabblebord.
Overigens is Muggenzifter een mooier scrabblewoord omdat je daar een minimale score van 33 en maximale scre van 324 hebt, tegenover de 25 en 261 van konijnenjager.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:06 schreef mistermaniac het volgende:
Waar in de neuk maar je je druk om
Er gaan een hoop goede gesprekken verloren aan dit soort nonsens. Vaak sta je dan met iemand te praten, die wel een fatsoenlijk gesprek kan voeren, komt zo'n semi-spontane gast met z'n quasi leuke scrabble opmerking en laat hij het gesprek ontsporen. Dan ben je al gauw weer 5 minuten kwijt aan het verwerken van deze intterumperende querelant (ohhh mooie scrabblewoordenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef pomtiedom het volgende:
tjongejonge
wat moeten ze dan zeggen?
"Videoconversiesoftware, sow dat is een complex woord zeg!"
dan klinkt scrabble toch leuker.
Hier zijn gewoon geen woorden voorquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef Rocho het volgende:
draaideurcriminelen, Videoconversiesoftware en Chipolatapudding passen niet eens op een scrabblebord.
Overigens is Muggenzifter een mooier scrabblewoord omdat je daar een minimale score van 33 en maximale scre van 324 hebt, tegenover de 25 en 261 van konijnenjager.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:52 schreef Konijnenjager het volgende:
Echt kotsmisselijk word ik ervan. Je hebt het woord van meer dan twee lettergrepen nog niet uitgesproken of een eagere Eddy vertelt al met zo'n trotse smile op zn kop dat dat woord "dubbele woordwaarde heeft bij scrabble". Dude, dat boeit niemand.![]()
Voorbeeld:
"Maikuul is gewoon een stereotype draaideurcrimineel"
reactie:
"Zomfg draaideurcriminelen, dubbele woordwaarde bij scrabble, lollereins111111111"
![]()
Klachten:
-Scrabble
-Woordwaardes
-Mensen die denken grappig te zijn door bij elk woord dat ze zelf niet kunnen spellen scrabble te betrekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |