abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207766
kan iemand mij uitleggen hoe die bewoners in hemelsnaam van die 139 gulden zo ontzettend veel peuken kunnen kopen? Of krijgen ze die toegestuurd van fam & vrinden?
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_207767
Ja inderdaad, valt wel op. Bart rokt shag, die kan een voorraad hebben meegenomen. Maar sigaretten hebben de neiging snel op te gaan en ik heb niemand met zulke grote koffers binnen zien komen.
*zo niet, dan toch*
  Moderator maandag 25 oktober 1999 @ 15:47:00 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_207768
Is bekend, en geen 'geheim: ze worden van sigaretten voorzien door familie., VOO staat en geeft dit toe.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_207769
V. staat het niet altijd toe, want ergens op de officiele site staat dat Sabine nog een slof sigaretten over had die ze aan de achterblijvers wilde geven, maar dat mocht niet van BB.
pi_207770
V. staat het niet altijd toe, want ergens op de officiele site staat dat Sabine nog een slof sigaretten over had die ze aan de achterblijvers wilde geven, maar dat mocht niet van BB.
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:05:00 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_207771
Ik vind dat er weinig overblijft van het back-to-the-basic principe. Hoe weet de familie dat de peuken op zijn? En wat als je tampons nodig hebt, of scheerschuim? Waar halen ze waspoeder vandaan? Nooit van handwas gehoord zeker. En ze hebben zelfs warm water, dat is helemaal het toppunt!
  maandag 25 oktober 1999 @ 17:28:00 #7
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_207772
Waaaaaaat peuken gewoon aan de lopende band verstrekt, waarom dan geen wijn voor de alcoholverslaving van willem (4 flessen per week) bier voor Ruud (zoals heel breda weet de grootafnemer van minimaal 5 kratten per week) ????
Er was toch ook door veronica verzocht minder in beeld te roken............
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

maandag 25 oktober 1999 @ 18:26:00 #8
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_207773
4 flesjes wijn (voor een kok) maakt je nog geen alcoholist!

5 kratjes, mwah.....

pi_207774
LATEN ZE TOCH EEN GEWELDIGE KANS LIGGEN....

Om de bewoners écht volledig gestoord te laten worden.... peuken van 'het' geld.... en verder moeten ze anders maar nokken met roken om geld over te halen! De niet rokers stimuleren dat wel!

En een leuke weekopdracht: Een week lang stoppen met roken (en willem: rukken!)

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_207775
Eeeeehm

quote:
Er was toch ook door veronica verzocht minder in beeld te roken............

Was niet de hele opzet van het programma dat iedereen altijd in beeld is.

pi_207776
ze konden van mij de k*nker krijgen

Moeten ze toch zelf weten of ze roken. Sigaartje af en toe is best lekker.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 11:06:00 #12
976 John S.
Oud, maar fit
pi_207777
mderooij : fijne kerel..kun je jezelf dat soort dingen toewensen aub ?
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_207778
quote:
op 10-26-1999 om 11:04 AM schreef mderooij het volgende:
ze konden van mij de k*nker krijgen

Jeetje, mderooij, ik schrik me een alpino-petje van zo'n opmerking. Dit kan erg pijnlijk zijn voor mensen. Om met La Bianca te spreken: zwijgen is instemmen, vandaar deze reactie.

Saving the world in style...at least they say....
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 11:35:00 #14
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_207779
Inderdaad, 4 flessen wijn is niet echt enorm (voor een kok) ik wilde ook niet suggereren dat Willem alcoholist was, alleen de rare hypocrisie (???) van de tabaksverslaafden aan de kaak stellen.....

dinsdag 26 oktober 1999 @ 13:54:00 #15
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_207780
peuken door familie kan ik me slecht voorstellen, allen sabie heeft toen een keer iets gekregen (bij de cadeautjes, toen de bal kwam voor willem, foto's voor bart) met de verjaardag van ruud.

Ze hebben allemaal hun peuken van begin af aan mee moeten nemen. Bart had zijn koffertje vol shag en het boek van shakespear.

pi_207781
Bij Back to basic stel ik me voor dat als ze willen roken hun sigaretten aansteken door een vuurtje wat verkregen is d.m.v. vuurstenen of een stokske ronddraaien of zo , geen aanstekers / lucifers , roken ze waarschijnlijk ook wat minder !
  woensdag 27 oktober 1999 @ 18:27:00 #17
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_207782
Wat een toeval toch weer.......
hebben we het hier over de peuken, zegt bart ineens in de uitzending van gisteren dat zijn shag bijna op is en dat hij dan dus moet stoppen met roken, Bianca gaf aan nog wel vooruit te kunnen met haar voorraad.
Dus toch geen bevoorrading van buitenaf ???

pi_207783
Aan Sabine werd onlangs op de radio gevraagd hoe het zit. Volgens haar hebben de (rokende) bewoners van te voren een hele voorraad sigaretten meegenomen. Lijkt mij sterk want ze roken best wel veel.

- Ik ben natuurlijk een heel theatraal persoon -

pi_207784
quote:
op 10-25-1999 om 03:53 PM schreef Yvette het volgende:

Sabine had de voorraad sigaretten van Martin overgenomen toen hij het huis uit moest.
Daar zal wel kritiek op zijn geweest en toen besloten om dit te verbieden. Misschien om te verkomen dat de bewoner(ster) met de meeste sigaretten het huis uit zou worden gegoooid om zo zijn of haar sigaretten over te kunnen nemen?
(het is een theorie ©jesper)

pi_207785
Anders draaien ze Mona toch gewoon in een krant en steken zie die aan, hebben ze meteen een Cigaar waar ze 3 dagem ee vooruit kunnen
pi_207786
Heb je volgens mij de trip van je leven Harrie
pi_207787
Volgens mij staat er elke morgen om 5 uur een mannetje naast de schutting en gooit een pakketje met 10 pakkies shag over de schutting.
Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

pi_207788
of er heeft inderdaad al iemand een tunnel gegraven waar de sigatetten aangevoerd worden!!!
even een andere topic aanhalen hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')