En dan denkt ze ook nog dat ze Lieke moet vertellen hoe het zit 'geloof je nou echt wat ie zegt als ie geil is en onder de lakens ligt met jou?'quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Hedda denkt niet na..dat is een naief jong puberig meisje van 19 jaar.
Lieke moet je punten om je moeder uit te nodigen... Lieke wil dat graag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:54 schreef maril het volgende:
Gossie het niveau wordt dus steeds slechter in de kooi.ik lees zo af en toe is bij maar erg fraai is het niet meer, ik hoop dat Lieke de poort uitloopt, met een dikke vinger naar Huub, hij buit nu al de ziekte van haar moeder uit voor tv door die moeder uit te nodigen, bah, hij profiteerd nu nan de verdriet van Lieke die nu alles aanneemt.
Dus omdat Huub zegt dat Hedda hem heel goed kent nemen we dat maar voor lief aan, als ze hem zo goed kent had ze niet in dat tvneukmomentje moeten trappen, ze was daar later zeer terecht boos om.(later nog stoer doen tegen Jaap, als Lieke mijn vingers nu zal ruiken ruikt ze Hedda)quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:26 schreef marky het volgende:
[..]
Lieke moet je punten om je moeder uit te nodigen... Lieke wil dat graag.
Later heeft ze zich weer bedacht.
Waarom is alles als het om Lieke gaat altijd Huub zijn schuld?
Hedda is Hedda die kent Huub van haver tot gort. Die weet precies hoe die jongen in elkaar steekt.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:41 schreef maril het volgende:
[..]
Dus omdat Huub zegt dat Hedda hem heel goed kent nemen we dat maar voor lief aan, als ze hem zo goed kent had ze niet in dat tvneukmomentje moeten trappen, ze was daar later zeer terecht boos om.(later nog stoer doen tegen Jaap, als Lieke mijn vingers nu zal ruiken ruikt ze Hedda)
Kan me voorstellen dat de Huubfans wat wanhopig reageren met dat hoerengedrag (alles voor tv) van Huub .
quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto?
De Huub aanhang vergeeft hem echt álles, dus die wordt heus niet minder populair.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub ten top. Hoopt hij hier zijn populariteit mee te behouden?
Waarvan de helft zelf met zijn snikkel wil spelenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Huub aanhang vergeeft hem echt álles, dus die wordt heus niet minder populair.
Onbegrijpelijk he, die lijken echt blind en doof stomquote:Op donderdag 27 december 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Huub aanhang vergeeft hem echt álles, dus die wordt heus niet minder populair.
eenschquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:40 schreef Mika25 het volgende:
Ugh... FOK is aan het afglijden naar MAMBO-niveau
"die ene van de blabla straat is een blablabla"
Het DGK-subforum was al zwaar gedaalt in niveau de laatste maanden, maar als ex-vriendinnetjes van de bewoners nu ook al topics krijgen waarin ze voor hoer uitgemaakt worden dan wordt het tijd om SLOTJE te schreeuwen...
Dat staat je niet netjesquote:Op donderdag 27 december 2007 20:22 schreef noucky het volgende:
Niet het forum is goedkoop, de volgelingen van Huub zijn goedkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |