abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55528088
Werkelijk te smerig voor woorden wat huub allemaal flikt met die lelijke wijven.
Gisterenavond vertelde het walgelijke mannetje nog dat Hedda eigenlijk de goedkoopste hoer was die hij ooit gehad had, hij hoefde voor haar nooit te betalen.

Hoe goedkoop kan ze inderdaad zijn..iemand neuken die net uit te relatie komt en ook nog de een na de andere hoer besteld.....

Hedda denk eens na....
pi_55528092
Het is me wat!
pi_55528225
Huub ten top. Hoopt hij hier zijn populariteit mee te behouden?
  dinsdag 25 december 2007 @ 03:40:05 #4
200354 64-Bitch
Use just once and destroy
pi_55528312
Hedda denkt niet na..dat is een naief jong puberig meisje van 19 jaar.
pi_55528318
Ugh... FOK is aan het afglijden naar MAMBO-niveau

"die ene van de blabla straat is een blablabla"

Het DGK-subforum was al zwaar gedaalt in niveau de laatste maanden, maar als ex-vriendinnetjes van de bewoners nu ook al topics krijgen waarin ze voor hoer uitgemaakt worden dan wordt het tijd om SLOTJE te schreeuwen...
  dinsdag 25 december 2007 @ 07:43:00 #6
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55528819
jap
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 25 december 2007 @ 08:22:17 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55528925
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 03:40 schreef 64-Bitch het volgende:
Hedda denkt niet na..dat is een naief jong puberig meisje van 19 jaar.
En dan denkt ze ook nog dat ze Lieke moet vertellen hoe het zit 'geloof je nou echt wat ie zegt als ie geil is en onder de lakens ligt met jou?'
pi_55529268
Gossie het niveau wordt dus steeds slechter in de kooi.ik lees zo af en toe is bij maar erg fraai is het niet meer, ik hoop dat Lieke de poort uitloopt, met een dikke vinger naar Huub, hij buit nu al de ziekte van haar moeder uit voor tv door die moeder uit te nodigen, bah, hij profiteerd nu nan de verdriet van Lieke die nu alles aanneemt.

[ Bericht 11% gewijzigd door maril op 25-12-2007 10:00:45 ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55529364
Foto?
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:26:03 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55529448
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 09:54 schreef maril het volgende:
Gossie het niveau wordt dus steeds slechter in de kooi.ik lees zo af en toe is bij maar erg fraai is het niet meer, ik hoop dat Lieke de poort uitloopt, met een dikke vinger naar Huub, hij buit nu al de ziekte van haar moeder uit voor tv door die moeder uit te nodigen, bah, hij profiteerd nu nan de verdriet van Lieke die nu alles aanneemt.
Lieke moet je punten om je moeder uit te nodigen... Lieke wil dat graag.

Later heeft ze zich weer bedacht.

Waarom is alles als het om Lieke gaat altijd Huub zijn schuld?

Hedda is Hedda die kent Huub van haver tot gort. Die weet precies hoe die jongen in elkaar steekt.
pi_55529588
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 10:26 schreef marky het volgende:

[..]

Lieke moet je punten om je moeder uit te nodigen... Lieke wil dat graag.

Later heeft ze zich weer bedacht.

Waarom is alles als het om Lieke gaat altijd Huub zijn schuld?

Hedda is Hedda die kent Huub van haver tot gort. Die weet precies hoe die jongen in elkaar steekt.
Dus omdat Huub zegt dat Hedda hem heel goed kent nemen we dat maar voor lief aan, als ze hem zo goed kent had ze niet in dat tvneukmomentje moeten trappen, ze was daar later zeer terecht boos om.(later nog stoer doen tegen Jaap, als Lieke mijn vingers nu zal ruiken ruikt ze Hedda)
Kan me voorstellen dat de Huubfans wat wanhopig reageren met dat hoerengedrag (alles voor tv) van Huub .
pi_55534960
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 10:41 schreef maril het volgende:

[..]

Dus omdat Huub zegt dat Hedda hem heel goed kent nemen we dat maar voor lief aan, als ze hem zo goed kent had ze niet in dat tvneukmomentje moeten trappen, ze was daar later zeer terecht boos om.(later nog stoer doen tegen Jaap, als Lieke mijn vingers nu zal ruiken ruikt ze Hedda)
Kan me voorstellen dat de Huubfans wat wanhopig reageren met dat hoerengedrag (alles voor tv) van Huub .

Je lacht je idd een breuk als je de cossen leest...zielige vertoning,
en maar vol blijven houden dat ie leuke tv maakt
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_55535011
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 10:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55535333
Huub heeft zelf gezegd dat hij van nature altijd de verantwoordelijkheid afschuift.
M.b.t. tv maken idem dito.
In alles wat hij doet is hij gewoon zichzelf, maar daar vele dingen te absurd voor woorden zijn, gebruikt hij als excuus tv maken, is het zijn verantwoordelijkheid niet.
Hetzelfde geldt met altijd de FEBO gebruiken als excuus, hij legt altijd de schuld bij een ander zodat hij niet bij zichzelf ten rade hoeft te gaan.
Al die hoeren vind ik maar van een zeer laag niveau bij Huub, ik snap de Huubfans dan nu ook beter.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_55535602
Huub is dom.
pi_55552258
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 10:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto?
What do you think?
pi_55563669
ik kom net thuis van cafe de uitspraak (Huub riep nog na zij jaardag "Cafe de uitspraak in kesteren is KUT ") waar Hedda tegen haar vriendje stond op te rijden of in ieder geval haar vriendje voor vanavond... hedda is net zo'n slettebak als Huub...als er maar mensen kijken ..
zo en dat moest ik als lurker van fok even kwijt
  donderdag 27 december 2007 @ 13:12:52 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_55570568
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 03:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub ten top. Hoopt hij hier zijn populariteit mee te behouden?
De Huub aanhang vergeeft hem echt álles, dus die wordt heus niet minder populair.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_55571295
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De Huub aanhang vergeeft hem echt álles, dus die wordt heus niet minder populair.
Waarvan de helft zelf met zijn snikkel wil spelen
pi_55575530
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk he, die lijken echt blind en doof stom
pi_55577821
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 03:40 schreef Mika25 het volgende:
Ugh... FOK is aan het afglijden naar MAMBO-niveau

"die ene van de blabla straat is een blablabla"

Het DGK-subforum was al zwaar gedaalt in niveau de laatste maanden, maar als ex-vriendinnetjes van de bewoners nu ook al topics krijgen waarin ze voor hoer uitgemaakt worden dan wordt het tijd om SLOTJE te schreeuwen...
eensch
pi_55581219
Niet het forum is goedkoop, de volgelingen van Huub zijn goedkoop.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_55581984
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:22 schreef noucky het volgende:
Niet het forum is goedkoop, de volgelingen van Huub zijn goedkoop.
Dat staat je niet netjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')