ul de behanger?quote:
Het is kerst, alles magquote:
Lief hequote:Op dinsdag 25 december 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Wat een kerstsfeer meteen
Ja! Prachtige OP Leandra!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
Wat een kerstsfeer meteen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
Plop
Nee, meer zo'n plopquote:
Mijn plop is zoveel ruigerquote:
Nu nog een ruig liedje erbijquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, meer zo'n plop![]()
[ afbeelding ]
jou plop is meer ploperdeplopquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mijn plop is zoveel ruiger.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=6U_kfuvnMeg
Geen plopkoeken meer??quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dansen, ik word daar zo moe van, van dansen, ik ga slapen.
Das pas een kutkerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
Op dit moment zijn er 3 hoeren voor Huub in de Kooi
Truste pietjequote:
Niet echt, ik weet niet of het het stekkertje is of de connector? Als het het stekkertje is kun je er een nieuwe op zetten, maar daar heb je een tang voor nodig. Anders heb je een nieuwe kabel / laptop nodigquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
Heidi, dat kabeltje met mijn i-net verbinding heeft kuren bij de ingang van mijn lap, kan ik dat zelf verhelpen?
Als de connector dat ding met de puntjes is, dan is het de connector...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet echt, ik weet niet of het het stekkertje is of de connector? Als het het stekkertje is kun je er een nieuwe op zetten, maar daar heb je een tang voor nodig. Anders heb je een nieuwe kabel / laptop nodig
of een draadloze router
matig beroepquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Beroepsmatige TVP.
Puntjes bij een RJ-45 connectorquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als de connector dat ding met de puntjes is, dan is het de connector...
Fijne kerst, VADERquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooooobodyyy saaaaaaaiiiiid it was easaaaaaaaaaaayyyyyyy!
Weet ik veel?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
Is deze kapot?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
Jij gunt mij menstruatiekramp?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gij ook, Lobébé.
Dat u een vruchtige 2 dagen tegemoet mogen komen.
Deze dusquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet ik veel?Dat plastick dingetje waar de i-netkabel aanzit wat ik in mijn lap prop...
Moek dan met kabel en al naar...quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze dus![]()
[ afbeelding ]
Je kunt er een nieuwe op (laten)zetten, een nieuwe kopen of draadloos nemen.
Ja, meeste computerwinkels kunnen dat wel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moek dan met kabel en al naar...![]()
Ik voorzie drama
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Jackplugje vervangen is peanuts...
voor jou... ik ben echt onhandig..quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Jackplugje vervangen is peanuts...
Noem is wat in S?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, meeste computerwinkels kunnen dat wel.
Op nieuwe laagzijde zitten er 3, more 4 less en die electronica winkel kunnen het zekerquote:
Tnxquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op nieuwe laagdijk zitten er 3, more 4 less en die electronica winkel kunnen het zeker
Je moet er natuurlijk wel een speciaal Jackplug-tangetje voor hebben... en een vers plugje, maar ik weet zeker dat je het zou kunnen als je een keer gezien hebt hoe het moetquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
voor jou... ik ben echt onhandig..
een spaarlamp vervangen lukt nog welquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel een speciaal Jackplug-tangetje voor hebben... en een vers plugje, maar ik weet zeker dat je het zou kunnen als je een keer gezien hebt hoe het moet
Het is echt ongeveer net zo simpel als het vervangen van een gloeilamp.
hij is nooit van de trap gevallenquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
Enne... je hoeft niet met kabel en al naar de pjoeterboer... alleen met het kabeltje is voldoende, je hoeft niet weer het risico te nemen dat je laptop van de trap afdondert, of uit je fietstas![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel een speciaal Jackplug-tangetje voor hebben... en een vers plugje, maar ik weet zeker dat je het zou kunnen als je een keer gezien hebt hoe het moet
Het is echt ongeveer net zo simpel als het vervangen van een gloeilamp.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
Enne... je hoeft niet met kabel en al naar de pjoeterboer... alleen met het kabeltje is voldoende, je hoeft niet weer het risico te nemen dat je laptop van de trap afdondert, of uit je fietstas![]()
Hee... ik las duidelijk "met kabel en al" .... en dan ga ik me toch afvragen wat die "en al" allemaal isquote:
Kabel en dat plastick dingetjequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee... ik las toch duidelijk "met kabel en al" .... en dan ga ik me toch afvragen wat die "en al" allemaal is
Yep, morgen naar m'n ouders en 2de kerstdag weet ik nog niet... de kid gaat dan iig serieus "stappen"quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ga je nog wat doen met de kerst Leandra? Ouders morgen?![]()
Is dat anders dan de keet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, morgen naar m'n ouders en 2de kerstdag weet ik nog niet... de kid gaat dan iig serieus "stappen"
Jaloers?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.. ze gaan zelfs met een bus..... met 55 man
Nou...quote:
Ja ik vroeg het me al af, want daar valt weinig te stappen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou...
Neuh, dat valt wel mee, ik vind het wel grappig, wij gingen gewoon op de fiets naar de stad, maar dat ligt hier natuurlijk een beetje anders
Mwah.. ze hebben het jeugdhonk, verder is er een dorpskroeg en zijn er nog tig keten (hoewel de meesten maar in een beperkt aantal keten komen) en dan is er 5 km verderop nog een soort disco in the middle of nowhere: Hent uut t zaand en daar wil ik zelfs wel eens belanden tijdens een avondje stappen, maar overmorgen gaan ze naar Dieka.. ongeveer hetzelfde maar dan vele malen groter en luxerquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me al af, want daar valt weinig te stappen.
Hebben ze dat helemaal zelf geregeld ?Met zijn klas ofzo?
Ja, kleine kinderen worden groter. Straks komt ie met een meisje thuisquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ze hebben het jeugdhonk, verder is er een dorpskroeg en zijn er nog tig keten (hoewel de meesten maar in een beperkt aantal keten komen) en dan is er 5 km verderop nog een soort disco in the middle of nowhere: Hent uut t zaand en daar wil ik zelfs wel eens belanden tijdens een avondje stappen, maar overmorgen gaan ze naar Dieka.. ongeveer hetzelfde maar dan vele malen groter en luxer
En dat hebben ze volgens mij gewoon onder elkaar geregeld, met het jeugdhonk.
Met de klas werkt toch niet, dat komt niet allemaal uit dezelfde plaats enz....
Ach.. dat zien we dan wel, ermee thuiskomen doet ie al wel, er wordt alleen altijd verteld dat ze niets met elkaar hebben, "alleen goeie vrienden"quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, kleine kinderen worden groter. Straks komt ie met een meisje thuis
Grappigquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.. dat zien we dan wel, ermee thuiskomen doet ie al wel, er wordt alleen altijd verteld dat ze niets met elkaar hebben, "alleen goeie vrienden"
Wel grappig dat haar moeder me afgelopen zomer aansprak met "hee, jij bent de moeder van .... " ik vragend kijken, zegt ze "ik ben de moeder van .... " en ik wist gelijk wiens moeder ze was
Officieel zijn ze nooit anders geweest... maar ik geloof dat niet zo, ik denk dat ze elkaar leuker vinden dan ze willen toegeven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GrappigMaar nu zijn ze alleen nog maar goeie vrienden?
Tja, zo gaat dat meestal met eerste liefdesquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Officieel zijn ze nooit anders geweest... maar ik geloof dat niet zo, ik denk dat ze elkaar leuker vinden dan ze willen toegeven.
Trustequote:Op dinsdag 25 december 2007 03:38 schreef Grulez het volgende:
wel te rusten.
Alweer wakkerquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goeiemorgen....
Yep.. net al een rondje anaal gedaan, maar de aanwezigheid van Jaap was kennelijk te verwarrend voor Huub.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ligt die Huub nu te krikken met een Roemeense
Poolse geloof ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ligt die Huub nu te krikken met een Roemeense
Ik hoorde haar net wat Roemeense schuttingwoorden uitslaan, woorden die een fatsoenlijk mens niet zo snel uitspreektquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.. net al een rondje anaal gedaan, maar de aanwezigheid van Jaap was kennelijk te verwarrend voor Huub.
Ah... dan weet je ook vast wel of ze het echt lekker vindt (zoals ze in de COS denken) of dat ze al vloekend en tierend maar met een glimlach op haar gezicht ligt te fakenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net wat Roemeense schuttingwoorden uitslaan, woorden die een fatsoenlijk mens niet zo snel uitspreekt
Geloof mij, er zijn geen betere actrices dan Roemeensen.......althans, ik ben ze nog niet tegengekomen. Wel zijn ze, heb ik al eens eerder gezegd hier, heel erg primair...:)quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... dan weet je ook vast wel of ze het echt lekker vindt (zoals ze in de COS denken) of dat ze al vloekend en tierend maar met een glimlach op haar gezicht ligt te faken
ja, ze zit in de kooiquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar "Miga mais pula" klinkt als "Ik ben van de straat"
pula staat in dit geval voor "penis" of beter gezegd "lul"quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar "Miga mais pula" klinkt als "Ik ben van de straat"
Ach, ze weet Huub (en de COS) iig te overtuigen dat hij "Gods gift to women" isquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geloof mij, er zijn geen betere actrices dan Roemeensen.......althans, ik ben ze nog niet tegengekomen. Wel zijn ze, heb ik al eens eerder gezegd hier, heel erg primair...
Dat kun je wel aan ze overlaten....quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ze weet Huub (en de COS) iig te overtuigen dat hij "Gods gift to women" is
idd, als het maar geloofwaardig isquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ze weet Huub (en de COS) iig te overtuigen dat hij "Gods gift to women" is
Van Huub kan ik het me nog voorstellen, die zit nog in z'n post-orgasm-glow, maar in de COS zouden ze toch beter moeten weten, die hebben alleen maar gekeken, en zijn niet gekomen (neem ik aan... )quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan ze overlaten....
Ik vind Roemeense dames erg opportunistisch, die "ik wil iets hebben" dus "ik vraag of ik dit mag hebben" past wel bij ze. Stelen doen ze niet zo heel snel en stiekem zijn ze ook niet. Alles ligt bij hen heel erg aan de oppervlakte. Ik vind het bizondere mensen, ze zijn volslagen anders dan ons, aparte cultuur.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Huub kan ik het me nog voorstellen, die zit nog in z'n post-orgasm-glow, maar in de COS zouden ze toch beter moeten weten, die hebben alleen maar gekeken, en zijn niet gekomen (neem ik aan... )
Ik denk dat die post-orgasm-glow er ook wel snel af is met dit "ik wil iets hebben" gezeik![]()
![]()
Ik denk dat wij het idd niet gewend zijn dat mensen zo op de man af vragen of ze iets mogen hebben, behalve als het om een koekje gaat, maar zelfs dan vragen we het nog niet als ze niet al op tafel staan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Roemeense dames erg opportunistisch, die "ik wil iets hebben" dus "ik vraag of ik dit mag hebben" past wel bij ze. Stelen doen ze niet zo heel snel en stiekem zijn ze ook niet. Alles ligt bij hen heel erg aan de oppervlakte. Ik vind het bizondere mensen, ze zijn volslagen anders dan ons, aparte cultuur.
Cultuur... in sommige landen zeggen ze gewoon wat ze denken, en anderen zullen weer nooit zeggen wat ze denken of bedoelen maar blijven altijd met metaforen om de hete brij heendraaien...quote:
Ja, ik vind ook veel dingen raar daar, met mijn achtergrond. Maar raar is niet altijd fout of onwenselijk. Het is gewoon anders en onbekend, waarbij je het negatief of positief kunt benaderen. Alles heeft twee kanten.quote:
Trustels Lquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
Ik vind niet zo heel veel dingen raar... zo vind ik het bijvoorbeeld niet raar om nu naar bed te gaan
Fijne dag morgen voor degenen die ik dan niet spreek (en ook voor hen die ik wel spreek)![]()
Truste all![]()
![]()
HiDiHo, meld mij ff af om 04.30 svp![]()
Sweet dreams.......quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
Ik vind niet zo heel veel dingen raar... zo vind ik het bijvoorbeeld niet raar om nu naar bed te gaan
Fijne dag morgen voor degenen die ik dan niet spreek (en ook voor hen die ik wel spreek)![]()
Truste all![]()
![]()
Weltruste Leandraquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:30 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ibtOshtX7T0![]()
Relaxt nummer, had zomaar eens serious request kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=RPCLkwfbCbc
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:47 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten we deze vast bij de hand houden?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=7qCRQqOz63s
en zeker nog wat vuurwerk erbij?quote:
mooi nummer. en vanaf deze kant ook een weltruste en slaap lekker allemaalquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Om een Roemeens DGK avondje af te sluiten:
http://nl.youtube.com/watch?v=lmIp0vFHefI
Slaap lekker Hidiho.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mooi nummer. en vanaf deze kant ook een weltruste en slaap lekker allemaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mooi nummer. en vanaf deze kant ook een weltruste en slaap lekker allemaal![]()
![]()
Hahaha, Dieka an de Kruusweg, meters bier zuup'n op zondagmiddag met alle boeren uut Markeloooooo en omstreeek'n...quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ze hebben het jeugdhonk, verder is er een dorpskroeg en zijn er nog tig keten (hoewel de meesten maar in een beperkt aantal keten komen) en dan is er 5 km verderop nog een soort disco in the middle of nowhere: Hent uut t zaand en daar wil ik zelfs wel eens belanden tijdens een avondje stappen, maar overmorgen gaan ze naar Dieka.. ongeveer hetzelfde maar dan vele malen groter en luxer
Zou hij daar ff ziek van zijn; als z'n moeder morgen spontaan een SC-meet bij Dieka zou hebbenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:01 schreef ppi het volgende:
Kerst is afgelast dit jaar....
Allemaal gewoon thuis blijven of gezellig naar Dieka een metertje of twee gaan happen..
Jij ook Veulenquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:22 schreef Veulen het volgende:
Vrolijk Kerstfeest![]()
Nog even een cd'tje met kerstliedjes 'regelen'.
Ik ben het een beetje zat geloof ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er weer een voorbinddildo weggeëdit??
En die Tarzan die ik gepost had staat er nog steeds
Laat gaan joh, het is de moeite niet... log in met je leukste kloon en ga superpaints postenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje zat geloof ik.
Ik zit voornamelijk niet te wachten op notes omdat we hier blijkbaar als een stel frigide huistrutten moeten posten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat gaan joh, het is de moeite niet... log in met je leukste kloon en ga superpaints posten
Desnoods een paint van een voorbinddildo![]()
Of een paint van een mod die met een voorbinddildo genomen wordt![]()
Het is idd te triest voor woorden dat we naar het GereformeerdeHuisvrouwenniveau moeten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit voornamelijk niet te wachten op notes omdat we hier blijkbaar als een stel frigide huistrutten moeten posten.
Ik kan me vergissen maar volgens mij is ook dít subforum nogsteeds Fok! en niet libelle.nl/forum.
Maar goed, aankaarten in FB helpt geen kut (Oeh! Snel! Weg-editten!) VULVA, dus ik ga wel weer een paar dagen naar 49 ofzo.
Bible-Belt gekeken?quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd te triest voor woorden dat we naar het GereformeerdeHuisvrouwenniveau moeten.
Die mogen immers helemaal niet FOK!ken van hun man (alleen met hun man)
Ik woon erquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bible-Belt gekeken?![]()
Maar waar heeft wat nu gestaan?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon er
Ian had in een ander topic een plaatje van een voorbinddildo gepost en die is weggehaald...
Het is dan ook heel raar om zoiets te posten als het gaat over een feest waar alléén wijven komen en het op één of andere manier een orgie moet worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon er
Ian had in een ander topic een plaatje van een voorbinddildo gepost en die is weggehaald...
Misschien had je er één met kerstverlichting moeten posten..quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is dan ook heel raar om zoiets te posten als het gaat over een feest waar alléén wijven komen en het op één of andere manier een orgie moet worden.
Ik vraag me af of het wóórd voorbinddildo wel had gemogen trouwens.
En of ze weet wat "strapon" is
Misschien heeft er iemand een keer een goede beurt nodig.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien had je er één met kerstverlichting moeten posten..
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien had je er één met kerstverlichting moeten posten..
Hier mag je trouwens dildo's posten wat je wil want Avonne komt hier niet heeft ze héél duidelijk gezegd toen ze laatst "lastige" posters uit de COS weg wou hebbenquote:
Zou ik nu ook een note krijgen omdat ik jou tot deze walgelijk pornografische daad heb aangezet? Op de verjaardag van Jezus Gristus nog wel?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier was het een reactie op:
Ik maakte er daarom maar voorbipsdildo van, dat klinkt de zwartekousenkerkers wat schattiger in de oren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vraag me af of het wóórd voorbinddildo wel had gemogen trouwens.
En of ze weet wat "strapon" is
Dan is ppi nu ook de lul want dat stuk groente dat hij nu daar post kan ook in een kutje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik nu ook een note krijgen omdat ik jou tot deze walgelijk pornografische daad heb aangezet? Op de verjaardag van Jezus Gristus nog wel?
Happy Happening Hollidays, SC!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is ppi nu ook de lul want dat stuk groente dat hij nu daar post kan ook in een kutje.
Let wel: deze kost iets meer moeite om in te brengen dan mijn strapon dus ik vind dat hij dan ook een grotere note moet krijgen.
Ik vond het wel een leuke typo eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik maakte er daarom maar voorbipsdildo van, dat klinkt de zwartekousenkerkers wat schattiger in de oren.
PPI is cool !quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is ppi nu ook de lul want dat stuk groente dat hij nu daar post kan ook in een kutje.
Let wel: deze kost iets meer moeite om in te brengen dan mijn strapon dus ik vind dat hij dan ook een grotere note moet krijgen.
Nee, ik heb soms een beetje Emile Ratelband neigingen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vergeten op je andere account in te loggen?
Dat zijn geen lichtjes, maar koplampenquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.. toch lastig om zo'n Xmas special te vinden, dan maar een in een groene outfit
[ afbeelding ]
Tenzij een of andere NSB'er inmiddels z'n kans heeft schoon gezien jou een oor aan te naaien en haar een PM heeft gestuurd natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier mag je trouwens dildo's posten wat je wil want Avonne komt hier niet heeft ze héél duidelijk gezegd toen ze laatst "lastige" posters uit de COS weg wou hebben![]()
Volgens mij was het: "En nou opzouten naar de SC want daar kom ik tenminste niet."![]()
Dus ik kan ook niet van Avonne op mijn flikker krijgen dat ik hier loop te zeiken.![]()
Want hier komt ze niet
Wat mij dan weer geen reet kan schelen, in FB krijg ik geen normale reactie dus hier ook niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij een of andere NSB'er inmiddels z'n kans heeft schoon gezien jou een oor aan te naaien en haar een PM heeft gestuurd natuurlijk...
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat mij dan weer geen reet kan schelen, in FB krijg ik geen normale reactie dus hier ook niet.
Ze mag blij zijn dat ik niet in FB loop te klagen.
[ afbeelding ]
Die aliens weer.... die zijn zo leukquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh ja, en voor iedereen natuurlijk het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=v-vJ-FrW1E8
Ja, die zijn wél ok...quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die aliens weer.... die zijn zo leuk
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij een of andere NSB'er inmiddels z'n kans heeft schoon gezien jou een oor aan te naaien en haar een PM heeft gestuurd natuurlijk...
Hee Jap.....denk je aan je familieverplichtingen? Gewoon gezellig met z'n allen rond de kerstboom hé...quote:
Dit noem jij druk maken?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En maak je niet zo druk man....'t is godsklere Fok maar.....niet je slaapkamer!
De tief....as we speak word de kerstboom neergehaaldquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee Jap.....denk je aan je familieverplichtingen? Gewoon gezellig met z'n allen rond de kerstboom hé...
Denk je zelf ook niet dat er dan meer topics last van zouden hebben?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je even een ietwat hogere hartslag had......
Moet je vaker doen.....bijvoorbeeld iedere zaterdag, gezellig met vrouw en kids op pad.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
De tief....as we speak word de kerstboom neergehaald...moeders is hem zat.
![]()
...maaaaaar ik ben nu net terug van een heerlijk knus bezoekje aan Disney on Ice...en eerlijk is eerlijk .ik heb genoten..de show..de reacties van de kids..het gezellig samen op pad zijn...![]()
Ut blijft een onnavolgbaar mokkelquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kerstboom neerhalen op 1e kerstdag
Ik kijk nergens anders dan hier.....verder is denken niet aan mij besteed.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk je zelf ook niet dat er dan meer topics last van zouden hebben?
Ik heb je anders net nog een kansloze grap zien maken in de FBquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kijk nergens anders dan hier.....verder is denken niet aan mij besteed.....
Je kunt het ook overdrijven mallequote:Op dinsdag 25 december 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je vaker doen.....bijvoorbeeld iedere zaterdag, gezellig met vrouw en kids op pad.....
Echt FB traditie dat iemand zo'n kutgrap maaktquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb je anders net nog een kansloze grap zien maken in de FB.
Tja....n.a.v. Ian's opmerking dat wat je daar schrijft niets uitmaakt....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb je anders net nog een kansloze grap zien maken in de FB.
Bedankt voor het aanbod maar ik ben behoorlijk kies in wie ik er allemaal mee vertrouw.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k heb eigenlijk wel trek in een blowjob of zo....
Jij hebt gezopen NMNS, kan niet anders, zulke taal heb ik nog nooit zien bezigen. Ga doorquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
'k heb eigenlijk wel trek in een blowjob of zo....
Wat zeggen sommigen dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:03 schreef Jappie het volgende:
We doen het net vaak genoeg om die kleine jongen te doen beseffen dat ik toch echt zijn vader ben.
Hi therequote:Op dinsdag 25 december 2007 15:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij hebt gezopen NMNS, kan niet anders, zulke taal heb ik nog nooit zien bezigen. Ga door![]()
Goedemiddag allemaal, gezellig hier
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:07 schreef -Blurk- het volgende:
Jij hebt gezopen NMNS, kan niet anders, zulke taal heb ik nog nooit zien bezigen. Ga door![]()
Nope, ik drink thuis bijna nooit, maar ben soms wel net een mens en heb ook primaire behoeftes.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je begint op avonne te lijken.quote:
Ik betaal anders best goed hoor......quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar ik ben behoorlijk kies in wie ik er allemaal mee vertrouw.
you tell me?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begint op avonne te lijken.
Die denkt ook regelmatig dat men onaardig loopt te doen terwijl er niets aan de hand is.
Dat wil jij echt niet zien nmns..quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zeggen sommigen dan?
Pics or it didn't happen......
Oooeps Laters fam. in aantochtquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Souryyyyyyyyyy..ik heb je gezien gisteren op sbs6![]()
Fantastische filmquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=wSTDBZ1NOTs
Ik was al bezigquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moet je zo'n filmpje kijken Lobasca, komt het lachen vanzelf
Dagelijks ritueel, even bij dumpert kijken voor een portie lol...quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
"ej fietsers kijk uit"
*boef*
"we riepen u nog, u wou niet luisteren"![]()
![]()
Die auto's![]()
.
Bedankt Pietje, was geweldig!quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
"da vink dus ech nie normael ditte"
* PietjePuk007 moet huilen van 't lachen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga hier maar verder dan:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html
Kerst sucksquote:
Nou........opeens gaan hier drie dingen tegelijk niet goed, binnen een half uur!quote:
quote:auto op lantaarnpaal: schade 1500 euro
fietsers op hun smoelwerk: schade 20 euro
4 turken in een Golf 2 met 3spaaksvelgen: ONBETAALBAAR
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze is oud maar legendarisch:
http://uk.youtube.com/watch?v=lqwNz8DEuys
Als je na deze 3 filmpjes nog niet heb gelachen, geef ik 't op. De laatste schijnt fake te zijn
.
Kerst is kut, het wordt je opgedrongen, is het niet door een geloof, dan wel door de commercie, dan wel door je familie..quote:
I'm offquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kerst is kut, het wordt je opgedrongen, is het niet door een geloof, dan wel door de commercie, dan wel door je familie..
Monarchie moet ook afgeschaft worden, net als kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, de monarchie wordt ook opgedrongen, moet ik dit land nu ook maar kut vinden?
Jij moet lekker zelf weten wat je vindtquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, de monarchie wordt ook opgedrongen, moet ik dit land nu ook maar kut vinden?
quote:"Krijg toch de pestkanker, tering, godsgodsverdomme wat een bloedkankerding!"
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:23 schreef -Blurk- het volgende:
Avond!
http://www.youtube.com/watch?v=_mKwpzw2LHU
Lekker...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van de fondue. Nu ff rustig FOK!en om zo door te gaan met de koffie
.
Navond ..klinkt als een avond vol melancholie...in huize Blurk..quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:23 schreef -Blurk- het volgende:
Avond!
http://www.youtube.com/watch?v=_mKwpzw2LHU
2 Heerlijke bakken erwtensoepquote:
Jawel..zie post eerder..we zijn vandaag naar de Disney on Ice kerstshow geweest......beetje gezellig lego'en met de kid...en nu tijd over.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, en je doet er niks aan om 't voor jezelf enigszins kerst te laten zijn.
Eerlijk gezegd heb ik er zelf niet zoveel mee hoor..heb nu al zoveel kersten met de familie doorgebracht....ik vinnut gezellig als het er is maar als het er niet is mis ik er ook niets aan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aah ok was jij dat, cool. Komt hier zoveel voorbij
.
Nou, is niet echt melancholisch hoor Jappie, meer nostalgischquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Navond ..klinkt als een avond vol melancholie...in huize Blurk..
Heerlijk gegeten! Jij ook? En Jappie erwtensoep ook heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
goed nummer. Lekker gegeten
?
Nostalgisch is toch melancholisch maar dan zonder hartzeer?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, is niet echt melancholisch hoor Jappie, meer nostalgisch
Thnx Peterquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
nos·tal·gie (de ~ (v.))
1 verlangen naar dat wat geweest is
me·lan·cho·lie (de ~ (v.))
1 zwaarmoedigheid, droefgeestigheid => weemoed
Los van tijdelijk hinderlijk fysiek ongemak fungeer ik redelijk op mijn pillen.quote:
Hmm..na het lezen van Peter's post...zou ik deze nu nog een ietwat moeten aanpassen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nostalgisch is toch melancholisch maar dan zonder hartzeer?
Dat klinkt positief.
Behalve als je ook kunt verlangen naar mooie tijden, zonder er zwaarmoedig van te worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..na het lezen van Peter's post...zou ik deze nu nog een ietwat moeten aanpassen waarschijnlijk.
Ja, positief met een snufje melancholie en een klein beetje verlangen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nostalgisch is toch melancholisch maar dan zonder hartzeer?
Dat klinkt positief.
Das mooi te horen Peet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Los van tijdelijk hinderlijk fysiek ongemak fungeer ik redelijk op mijn pillen.
En hoe gaat het met u?
Ontkenning van het niet te vermijden aftakelingsproces dat leven heet, is de beste levenswijze.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das mooi te horen Peet.al klinkt "tijdelijk hinderlijk fysiek ongemak" nu ook weer niet werelds.
![]()
ach en met mij..tis en blijft onkruid he.....ik heb me natje en me droogje en mijn langzaam ouder worden begint te wennen
Of terugdenken aan hoe fijn het was.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behalve als je ook kunt verlangen naar mooie tijden, zonder er zwaarmoedig van te worden.
Dat klinkt alsof je de strijkplank en bout moet pakken; lekker luchtje op....3 keer met je handen door je haar en op naar het strijdgewoel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, positief met een snufje melancholie en een klein beetje verlangen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je de strijkplank en bout moet pakken; lekker luchtje op....3 keer met je handen door je haar en op naar het strijdgewoel.![]()
Oe...dit staat zo haaks op mijn eigen gedachtengoedquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ontkenning van het niet te vermijden aftakelingsproces dat leven heet, is de beste levenswijze.
Een beetje romantiek erbij kan natuurlijk geen kwaad maar ik heb zelf nog nooit de ervaring gehad om die te mogen ervaren na een avondje jagenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...je zit er niet ver naast Jappie.
Ik wil nu wel dat sbs6 gedoe wetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
2 Heerlijke bakken erwtensoep...ik ben in de gelukkige omstandigheid dat we het de laatste paar jaren andersom doen...we hoeven nu niet 1e maar 2e kerstdag pas op te draven.
Lolquote:
Cool, ik ga 10 kilo afvallen, 2 keer per week naar de sportschool, en vanaf maart iedere week minimaal 1 keer een flink stuk fietsen (80km) in het bos.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:58 schreef Jappie het volgende:
Neemt niet weg natuurlijk dat ik mezelf heb beloofd om in het nieuwe jaar middels bokstraining mijn conditie weer wat terug op peil te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook Jappie, en ook soms als je er helemaal niet op bedacht bent is mijn ervaring...jemig wat een onthullingenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een beetje romantiek erbij kan natuurlijk geen kwaad maar ik heb zelf nog nooit de ervaring gehad om die te mogen ervaren na een avondje jagen...die komt vanzelf als je er voor openstaat.
Ohh.. zat er de hééle avond meequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Neh..was een meid van een jaar of 30 denk ik (daarom dacht ik ook direct aan jou) die een kort interview kreeg naar aanleiding van het feit dat ze 2 katten uit een asiel een nieuw thuis had gegeven.
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee...ik ben eik altijd wel zo geloof ik..recht op de man af dingen vragen..en ook zelf antwoord geven..ik heb niet zoveel te verbergen dus verwacht ik dat ook van anderen niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Jappie, en ook soms als je er helemaal niet op bedacht bent is mijn ervaring...jemig wat een onthullingen,zal wel door de Kerstgedachte komen, denk je ook niet?
Yep was gezellig !! En nu opgetieft..quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe was het diner Soury, hebben je gasten lekker gegeten?
Nope gelukkig niet zou ik bijna willen zeggen...god wat ziet dat kind eruit na een half jaartje kooi..quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:14 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie gisteren Amanda gezien op RTL8? Met twee dommer dan domme mutsen op een bank?
Dat laatste was hopelijk voor je gasten bestemt?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep was gezellig !! En nu opgetieft..
Ja iid. Maar weer zeker dat het niet digitaal beschikbaar isquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom dan ???
Heb je iets onbehoorlijks gedaan waarvan je verwacht dat het uit gaat komen ?![]()
Zo jammer weer ditquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iid. Maar weer zeker dat het niet digitaal beschikbaar is
Me zus en ik nou dan weet je al hoe laat ut isquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat laatste was hopelijk voor je gasten bestemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |