abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207728
VREEMDE GEWAARWORDINGEN OMTREND UI!

UI! Een oh zo simpel object doch het was dit onderwerp dat me aan het denken had gezet!

Dagenlang was ik in de ban van het griepvirus, en nadat ik de post-terminale fase voorbij was besloot ik mij (naast een dagelijkse masturbeersessie) wat meer bezig te houden met het fenomeen Big Brother gezien ik toch bakkenladingen ONTZETTENDE tijd erbij had gekregen. En terwijl ik een bakje soep (kippensoep, van Unox) aan het consumeren was vielen me de volgende dingen op:

- Het is verbazingwekkend hoe laxerend koffie kan werken als je griep hebt.

- Mona heeft in feite een nog grotere snor dan mijn vader, echter.... ze is mijn vader niet! (Is hier sprake van een complot?)

- Van servetjes kun je nog meer maken dan alleen een bootje of een hoedje, en dan heb ik het niet over vliegtuigjes!

Deze dingen contiplerend liep ik denkend als een ware Mozes over de vlakten die ik mijn Bordeel tracht te noemen en op mijn weg kwam ik tot de volgende conclusie: 'Big Brother betekend toch grote broer?'

- Groter broer, klinkt bijna hetzelfde als Hoer, zou hier een ware theorie in het verschiet liggen?

Ik twijfelde geen moment en belde TARAraboemdijee op, alwaar ik een diepzinnig gesprek met zijn antwoordapparaat voerde, ik heb hier een capture van kunnen maken met AntwoordApparaatcapture V4.0:

- Tuuuuut.... tuuuuuuuut

M - Hallo TARAraboemdijee?!

- U spreekt met het antwoord apparaat van TARAraboemdijee....

M - Ja, high TARAraboemdijee! Ik ben denk ik een complot op het spoor, het blijkt dat ze in het Big Brother huis hun eigen was niet doen, maar dit door een machine schijnt te gebeuren!

- Op het moment ben ik even aan het schijten, breien of aan het nadenken!

M - Dat is zeker iets om over na te denken, doe dat maar even!

- Mocht het dringend zijn....

M - Ik denk zeer zeker dat dit een dringend geval is!

- Spreek dan een boodschap in na de bliep.
- Blieeeeeep.

M - Een boodschap!

*klik* tuut tuut tuut....

Nou had ik zeker iets gegeven voor TARAraboemdijee om over na te denken! En wellicht dat hij dit ook zal doen, ik schroomde niet en besloot hier meteen werk van te maken dus zodoende schreef ik Rolf Wouters de volgende brief:

-----------------[ Lik Hier ]----------------
EEN DIEPERE PROZAH!

(Voeg hysterische toon toe voor een betere gewaarwording.)

Beste Rolf,

Nadenkend over je programma kwam ik tot de volgende conclusie: Is het waar wat ze zeggen over Mona? Heeft zij inderdaad een grotere snor dan mn vader? En hoe zit dat met Bart? Is hij zijn postpenetrale depressie al te boven gekomen: Het schijnt dat een kilo rauwe andijvie prima is voor zo'n probleem.

We kunnen je het volgende zeggen: We zijn achter de waarheid gekomen, en het duurt niet lang totdat we die ten volle exploiteren. We eisen van jou het volgende: Scheer beide neusgaten, danwel linksdraaiend en knip je vingernagels met bijgeleverde elektrische tandenborstel voor morgenochtend 4 uur s'middags. We houden je in de gaten, mocht je niet aan de eisen kunnen voldoen dan geeft het niet. Volgende keer beter.

Met vriendelijke groet,

Fiat Panda.
-----------------[ Lik Hier ]----------------

Inderdaad! Daar kan 'ie het wel even mee doen, het OerHoer aktie front gaat ze niet in de kouwe kleren zitten!

Mocht je jezelf na deze informatie te hebben gekregen ietwat duizelig voelen, print deze informatie dan uit en plak het op je voorhoofd, het zal een stuk lichter voelen van buiten, dan dat het van binnen zit te knagen.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_207729
LOL!! Meer!!

pi_207730
LOL!! Meer!!

pi_207731
Duidelijk niet enkel hoogleraar in de TARAlogie.

Hulde, heb genoten

maandag 25 oktober 1999 @ 15:38:00 #5
30 Ruben
Koeien zijn dope!
pi_207732
Hehehehehe LOL en ROTFL enzo
Ik denk dat ik teveel rationaliseer
pi_207733
Zit ik me gewoon al een dag af te vragen waar die Meerhoerman blijft met zijn geweldige infotmatie. kijk ik toevallig nog even omdat ik het toch niet kan laten
ja daar staat hij bovenaan in mijn lijst

mijn dag kan niet meer kapot, trouwens meerhoer was je gewoon ziek of had je net als ik weer eens te diep in het glaasje gekeken ???

maandag 25 oktober 1999 @ 15:58:00 #7
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_207734
Wat een geouweneel. Mirrorman (hoerman vind ik teveel eer) hou je bij je leest!!! Vertel ons liever wat de te verwachten effecten zijn op de langere termijn (van rolfs gebruikspatroon). Het feit dat je al in staat bent om in je toenmalige toestand het antwoordapparaat van tara in te spreken spreekt boekdelen (wel delen op cd-rom natuurlijk, de oude interface is voor jou niet meer toegankelijk). Overigens snap ik niet helemaal wat je er zo onzinnig aan vind om je geestelijke gesteldheid zo ten toon te spreiden, dit is heel erg verontrustend. Ik voelde me bijna het zelfde als bij het zien van Mona op TV.

Goed.

Wil iemand het me even mailen als het BB huis eindelijk wordt opgehaald? Ik heb een speciale service op Alpha C. gebeld: "Intergalactic Cleaning, specialized in _MAJOR_ trash". Ik weet dat ze het druk hebben, maar het was al op dag 8 geloof ik.

Gaby2

Live young, die fast.
pi_207735
HET GLAASJE! OFWEL: HET GLAASJE.

Tijdens mijn ziekte heb ik zeer zeker diep in het glaasje gekeken, ofwel mok. Dagenlang heb ik zitten mokken met Kippensoep en andere ellende en dacht hierbij na dat deze toch bijna wel net zo zuur moet smaken als Sabine op het moment. Echter, drop, wiet, bier: het smaakt allemaal hetzelfde als je de griep hebt!

Ik viel overigens bij het vertrek van Sabine in slaap, maar of dit te wijten was aan mijn post-terminale fase of het feit dat Sabine een hoogst oninteressant persoon is durf ik jullie niet te zeggen.

Ik begreep trouwens niet wat die Bianca nou zat te grienen bij Ruud, viel me wel op dat ze hem errrrrrrrug vast hield!

2e romance?

Grtz,

MiRR0RMaN.
Voor vrienden Meerhoerman, kennissen Jozef, collega's Fred, en medevennooten Harry.

pi_207736
GeGs

Er staat met ONTZETTENDE koeieletters boven: Onzintopic.

- Dit is dus een column voor NIET saaie mensen.

Verder ga ik hier dus niet op in, leren l-e-z-e-n.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_207737
Mijn waarde meerhoerman, gij flikke het hem weer. Dank voor deze opnieuw zaligmakend weinigdiepgaande bijdrage, die een weldenkend mensch pas echt aan het denken zet! Helaas voor ons is het Rolf naar mijn alomvattende mening niet gegeven als weldenkend mensch door het leven te gaan, alzo zal hem de zin van uw betoog vermoedelijk wel ontgaan.

MAAR DAAROM NIET GETREURT! Het gaat er in deze wereld niet om begrepen te worden door den meerderheid, het is voldoende als den minderheid er evenmin iets van snapt. Laten wij allen daarom blijvend trachten dezen aardkloot te verblijden met onze diepere gedachten. Mazzel

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_207738
SEX BIJ BB

Ja het gaat allemaal helemaal fout, het hele BB begint zo saai te worden dat ik me in die 4 mmoie blauwe beelden van V een dikke orgie er achter aan het fantaseren ben geslagen, kan komen omdat ik gewoon weer eens veel te veel bier gedronken heb maar er gebeurt tenminste iets.

Hee er komt weer beeld, het is Rolfje die zijn neusje nog even een keer in dat fijne witte poeder steekt waarna hij de rest in de verwen-kast stopt.

NEEEEEEEEEEEE MNA ga uit mijn beeld shit Kots ik hier heel de kamer vol, en van drank hoef ik nooit te kotsen zal het toch wel door MNA komen.

Nou ik ga rolm maar eens bellen dat hij ff snel langs komt ik begin aardig door mijn voorraad heen te raken.

de moraal van dit verhaal

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

ja het blijft stil, slaat gewoon weer nergens op

pi_207739
*LOL*

Is het trouwens écht waar dat die Rolf zwaar aan de coke zit? Wie is daar ooit achter gekomen?

Ja, inderdaad een serieuze vraag, w8 ik tracht hem even iets minder serieus te maken:

- LOLLIE!!!!

Zooooooo....

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 25 oktober 1999 @ 16:42:00 #13
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_207740
quote:
op 10-25-1999 om 04:02 PM schreef MiRRoRMaN het volgende: (bla ...)Er staat met ONTZETTENDE koeieletters boven: Onzintopic.

- Dit is dus een column voor NIET saaie mensen.(bla...)

Beste MiRRoRMaN,

Allereerst bedankt voor dit verhelderende stuk proza. Ik geloof echter niet dat GeGs een saai mens is. Waarschijnlijk had dit misverstand voorkomen kunnen worden als je de letters O en N (de vier koeienletters zijn immers MONA) in hoofdletters had geschreven(like ONziNtOpic).

GeGs zou dan vast niet zo kritisch gereageerd hebben. Ach wat. Tot gisteren dat ik nog dat "IP-adress" engels was voor "ik pis een jurk"

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:49:00 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_207741
Rolf in de kleedkamer tegen zijn kapper:

--- Doe jij even mijn kuif
dan neem ik nog even een snuif ---

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_207742
quote:
op 10-25-1999 om 04:49 PM schreef buzzer het volgende:

Kijk dit noem ik nou niveau

pi_207743
quote:
op 10-25-1999 om 04:49 PM schreef buzzer het volgende:

Gaat het hier wellicht om ware prozah?
Ik ben ontroerd.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_207744
Bianca en Karin hebben zondagbocht in de fluipkamer een gesprek over de geboepers die het verblijf in het Bog Brommer-huis met zich meebrengt. Bianca zit met geknuifde geboepers. “Het is me meegezakt dat ik met zoveel wubsen in een klein soepje kan vazen. Dat had ik niet versnuist. Maar toch drijf ik het geboep dat ik mijzelf fok. Ik kan hier niet gezweld zijn. Met een pen in m’n mond de dingen opschroeven die me wezigpoepen. Baziekje op de achtersnars. Gewoon de ganzen zijn die ik graag wil gaan. Daarom werd ik ook heel impoberabel toen Sabine het waas verliet. Ik baarde al die mensen spreeuwen en haar vrienden stonden haar op te mochten. Zij ging pukkel naar huis. Ik was wel een beetje beschuit op haar. Op dat moment kwamen er gewoon een heleboel munities tegelijk naar boven.” Karin heeft ook geknuifde geboepers: “Ik merk dat ik hier aan poepen toekom, waar ik thuis geen tijd voor heb. Ik heb vanochtend heel rustig mijn teennagels gekakt. Lekker hopeloos. Ik heb hier ook weer geboord om explosief van baziek te versnuizen. Daar heb ik nu de worst voor. Aan de andere kant heb ik ook wel eens het geboep van: ‘Wat woe ik hier wijzersnijs?’. Op een verheven moment ben je gewoon uitgeknurft met iedereen.” Bianca: “Ik denk dat we nu allemaal in een omsnuizing zitten. Dat we allemaal aan het opborrelen zijn. We lazeren nu van het beven hier af en nu komt het moment van versnuizing.” Karin beaamt dit.
pi_207745
Cool....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_207746
quote:
op 10-25-1999 om 05:44 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Cool....

Grtz,

MiRR0RMaN.

Ja het bier staat hier altijd KOEL

eeeeeeeh ijs en ijs koud natuurlijk

PROOST

even wat moet in drinken het is bijna 20.00 uur en dan moet ik weer tegen mona aankijken
En tenzij ik weer eens veel te veel heb gedronken gaat die TV uit als die in beeld komt met haar kop.

BOEEEEEEEEEEEEE

maandag 25 oktober 1999 @ 18:50:00 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_207747
quote:
op 10-25-1999 om 05:01 PM schreef Snuis Snuiskip het volgende:

Met een pen in m’n mond de dingen opschroeven die me wezigpoepen. Baziekje op de achtersnars.

Tja het moge duidelijk zijn dat in dit bijzonder leuke stukje toch helaas een spelfout is geslopen. Ik wil echt niet muggeziften (of was het nou muggeNziften?),
maar ik heb toch duidelijk op de streams gehoord dat ze wat anders zei als wezigpoepen. Oke het scheelt maar twee letters, maar ik heb toch duidelijk begrepen dat ze het over Maurice had, dus wil je de oe vervangen door een ij,. en ik heb bewoes, eh bewijs !

quote:
Karin beaamt dit

Doe jij even mijn kuif.....

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 25 Oktober 1999).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_207748
MONA....

Is inderdaad wel HEEL erg.... ik heb echt een hekel aan dat mens.... ze stoooooooooooooooooookt!!!!!!!!! En kijkt ALTIJD chagerijnig....

Wat vonden jullie trouwens van de 'familie Mona'???? *walgh* en *kots* en *walgh!*

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 25 oktober 1999 @ 18:58:00 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_207749
MiRRoRMaN,

At eight 'o clock sharp, I'm gonna launch a Topic, based on very relialablable sources !
So, please be there, en reply as 1st Fok!member, because, sis wil bie a ferrie siruzzz aitem !

pi_207750
quote:
op 10-25-1999 om 06:51 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
MONA....

Is inderdaad wel HEEL erg.... ik heb echt een hekel aan dat mens.... ze stoooooooooooooooooookt!!!!!!!!! En kijkt ALTIJD chagerijnig....

Wat vonden jullie trouwens van de 'familie Mona'???? *walgh* en *kots* en *walgh!*

Grtz,

MiRR0RMaN.

Mirhoer Bedoel je die aftaanse bef kamp kutjes die daar in die huiskamer zaten ???

en zoals ik al heel lang in mijn signature heb staan en het blijft er voorlopig ook staan

maandag 25 oktober 1999 @ 19:06:00 #24
215 misterDre
Paint it black!
pi_207751
Snuis snuiskip doe ff je kunstgebit in als je zit te typen!!!

LOL

pi_207752
quote:
op 10-25-1999 om 07:06 PM schreef misterDre het volgende:
Snuis snuiskip doe ff je kunstgebit in als je zit te typen!!!

LOL

Sorry maar mijn kunstgebit heb ik gisteren in de kroeg in de spoelbak laten flikeren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')