Beste Fok!kers, op deze mooie kerstavond heb ik de volgende kaart voor jullie in de verkoop staan:
XFX Nvidia 6600GT. Zoals de kenners misschien wel weten worden deze kaarten standaard al overgeclockt in de fabriek. Het is echt een geweldige videokaart voor de meeste huidige games. Zo kun je er nog makkelijk zat COD 4 of Oblivion op mooie resoluties mee spelen. De kaart ondersteund HDTV mogelijkheden en Purevideo. Deze kaart is tijden een erg goeie midrange kaart geweest. De reden dat hij in de verkoop staat is dat ik een XFX Nvidia 6800 heb gekocht die ik succesvol heb kunnen clocken naar het niveau van de GT-versies

. Er zijn nooit problemen met de kaart geweest en is vanavond voorzien van een mooie verse laag koelpasta. De reden dat de fan op de foto een andere fan is dan de standaard die op de 6600GT zit, is dat het de fan van de 6800 is. Op de 6800 zit nu een Zalman VF700-CU met blauwe ledverlichting .
De specs zijn als volgt:
Chipset
GeForce 6600 GT
Memory
128 MB
Bus Type
AGP 8X
Memory Type
DDRIII
Memory Bus
128-bit
Output
Dual DVI
Highlighted Features
HDTV ready
Graphics Core
256-bit
Memory Interface
128-bit
Memory Bandwidth
16.0 GB/sec.
Fill Rate
4 Billion Texels/Sec.
Vertices Per Second
375 Million
Pixels per Clock (peak)
8
RAMDACs
400 MHz
Core clock: 500mhz
Geheugenclock: 1000mhz
![]()
Bieden vanaf 40 euro of een aannemelijk bod. Op onzinnige biedingen en flauwekul reageer ik niet!. Deze kaart is ongeveer een jaar oud. Garantiebon en doos zijn helaas niet meer aanwezig. Ook ben ik niet meer in het bezit van de DVI-plug.
Edit: de OV-kaart en de Filmclubpas op de afbeelding zijn NIET te koop
[ Bericht 3% gewijzigd door Sigmund666 op 24-12-2007 23:37:48 ]
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!