zou het ook graag willen maar ik heb geen oven in mijn keuken. alleen een grillquote:Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
En ik ga naar een verjaardag. Manlief heb ik naar zijn werk 'geschopt' dus ik ga met mijn dochter op pad......
De beenham smaakte trouwens super lekker! waarom maak ik dat niet vaker klaar??????????
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
En ik ga naar een verjaardag. Manlief heb ik naar zijn werk 'geschopt' dus ik ga met mijn dochter op pad......
De beenham smaakte trouwens super lekker! waarom maak ik dat niet vaker klaar??????????
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Cul_non_kul of SoL, geven jullie mij 's snel het recept voor de knoflooksoep! Ik ben snotverkouden, hoog tijd voor veel knoflook, dus!
Heb ik nog niets van gemerkt, ik eet knoflook bij de vleet en ben chronisch verkoudenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
Voor vanavond maak ik beef vindaloo, da's bepaald geen laffe curry... En ik hoop idd dat ik daar een lekkere loopneus van krijg.
Maar knoflook schijnt om een of andere mysterieuze reden te helpen tegen verkoudheid.
gek genoeg, proef ik desondanks (chronische verkoudheid) nagenoeg alles.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef AKnynke het volgende:
he bah Cold Feet. Het jammere is dat je het dan ook niet proeft!
Ik ben nu aan het knippen en plakken, het jaaroverzicht van het nieuws bijwerken...saai!
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Mmmm, lekker, dat ga ik dan zo maar s maken!
Ja, het was echt super. Mooie musea gezien (Guggenheim, Judisches Museum), mooie kerstmis in de Dom, lekker veel gewandeld en over kerstmarkten geslenterd...
Lekker gegeten (en roomservice genomen voor het ontbijt).
Nu spullen inpakken; morgen vertrek ik voor een dag of 5, 6 met een stel vrienden naar een huisje ergens in the middle of nowhere in Overijssel
O&N stappen in Hengelo?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!
Huh, wij zitten bij Staphorst in de buurtquote:Op donderdag 27 december 2007 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg zeg, niets slechts over Overijssel. Ik ben vanaf morgen drie dagen te vinden in Almelo, daar is tenmiste altijd wat te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |