Anijsdrankje, soort ouzi, raki, pernod-achtig drankje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga vast nat, maar wat is pastis?
Alcohol, je moet ervan houdenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga vast nat, maar wat is pastis?
O verrek ja!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Anijsdrankje, soort ouzi, raki, pernod-achtig drankje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pastis
Ik heb het recept gewoon uit de Allerhande gehaald.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
O verrek ja!
Wat spannend om dat in een soep te verwerken! Heb je ergens een recept neergepend?
Dank! Sla ik even op, want het lijkt me heerlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het recept gewoon uit de Allerhande gehaald.
Ik had een foto van zijn vorige vriendin samen met zijn dochters ingelijst en een foto van zijn dochters toen ze nog jong warenquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:11 schreef Stereotomy het volgende:
Een foto van jullie twee in een mooie lijst
De basis smaakt in ieder geval al heerlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
@ golfer: die soep lijkt me verrukkelijk
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Liev van SOL he, HIJ mag zijn handjes dichtknijpen en als de wiedeweerga een paar zijdehoendertjes voor haar kopen als tegenprestatie![]()
![]()
Sla de rest gewoon eens een dagje over, des te meer wil ie je de 2e kerstdag..quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
En nu nog 1 drankje en dan lekker slapen en de rest![]()
Met 35% korting gekocht als kerstmaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |