Doe es niet zo negatief over jezelf joh, valt allemaal best meequote:Op donderdag 27 december 2007 23:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als jij maat 44/46 graag in een jurkje ziet...
Ah, bij jou ook al wrijvingen? Wat is dat toch hier in CUL SC. Het is niet eens lente/zomerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach als butt-ugly zijn geen contra-indicatie is, wil ik me best beschikbaar stellen hoor! Het loopt op het moment toch niet soepel tussen mij en. Zolang geen van de mannen moeite heeft met 'vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland'.
Het valt allemaal best mee inderdaad, als je er rekening mee houdt dat de gemaakte foto's minimaal 4 jaar geleden gemaakt zijn, toen ik 'verkering' had met een jongen waarmee ik dacht dat hij (100 kg ++) meer van me zou houden als ik --50.- zou gewogen hebben/quote:Op donderdag 27 december 2007 23:57 schreef Euc- het volgende:
Doe es niet zo negatief over jezelf joh, valt allemaal best mee
Watquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het valt allemaal best mee inderdaad, als je er rekening mee houdt dat de gemaakte foto's minimaal 4 jaar geleden gemaakt zijn, toen ik 'verkering' had met een jongen waarmee ik dacht dat hij (10 kg ++) meer van me zou houden als ik --50.- zou gewogen hebben/
Wij hebben 0de kerstdag ons 9 jarig neuken gevierd heurquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, bij jou ook al wrijvingen? Wat is dat toch hier in CUL SC. Het is niet eens lente/zomer
Gefeliciteerd, schatzquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben 0de kerstdag ons 9 jarig neuken gevierd heur![]()
Wel bij de les blijven Nynquote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik snap het nu ook helemaal. Ik wist wel dat ik verteld had dat ik in Frankfurt was, maar dacht dat het MPG was die vroeg of ik in Hengelo was met O en N. Niet dus.
Prosit, chickquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja Ja, correct, flesh-wound.Vergeef me als ik hier niet- - maintenant- op reageer.Ik heb -veel- te veel gedronken, Na het lezen van jouw repluy F_W, moet ik even een innige relatie (om helzing) aan gaan met de wc-pot. Wellicht kom ik hier morgen op terug,als ik cos,opolitans ga f5inken met mijn zus.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja Ja, correct, flesh-wound.Vergeef me als ik hier niet- - maintenant- op reageer.Ik heb -veel- te veel gedronken, Na het lezen van jouw repluy F_W, moet ik even een innige relatie (om helzing) aan gaan met de wc-pot. Wellicht kom ik hier morgen op terug,als ik cos,opolitans ga f5inken met mijn zus.
Van wie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven Nyn
Euc, bedankt voor de uitleg. En waarom sta je nog niet in haar hyves?
De rest, weltrusten
Knuffel on the rocks van CF, graagquote:
Balen dat het niet doorging heurquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knuffel on the rocks van CF, graag
Ik had zo graag even WEG willen zijn hier.
jij bent ook wel de liefste van alle vrijgezelle man-cullersquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
SOL is ook goed.
[..]
Allemaal liefde van mijn favoriete CUL-meisjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |