abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207719
Zaterdag voorafgaand aan het vertrek van Sabine is Martin (je weet wel) gesignaleerd met de vriendin van Sabine (die "man", bruine vlechten) bij de BAYA beach club in R'dam.

Zou die mooie fotografe hem gedumpt hebben ivm. liefde voor Sabine????
sabine: "ik wil voor de t.v. werken, in een programma ofzo"
  maandag 25 oktober 1999 @ 15:10:00 #2
910 Barbie
Graduated Fool
pi_207720
Welnee....er staat in een interview met Martin ergens dat hij, die Femke en een vriend van Bart regelmatig bij elkaar zijn en zo'n beetje vrienden zijn geworden. Niets aan de hand dus, nog geen roddel waard.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_207721
hahah So what? Denk je nu echt dat onze Martin een kans maakt bij Sabine. Zag je hem staan bij het vertrek van sabine?

Beetje schermvulling wat martin daar deed. En zijn Poolse prinses weet ook wel beter. Martin is wel vaker in de Baja te zien. Dat zijn vriendin er niet was zegt toch niks?

*zo niet, dan toch*
  maandag 25 oktober 1999 @ 15:30:00 #4
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_207722
Ja, als je elke keer weer mag komen opdagen. De vriend van Bart (Tim) zat afgelopen donderdag ook weer in de studio.
Maar inderdaad, Sabine zei hoi tegen Martin en meer was er niet meer te zien. Alleen dat Martin nog een opgeblazen hartje aan Sabine gaf.
  maandag 25 oktober 1999 @ 15:35:00 #5
663 BWstudent
lees: studente
pi_207723
Asl ik martin was zou ik helemaal gek worden als ik steeds meer moest komen opdraven.
Weet iemand eigelijk de naam van zijn vrieskist-bedrijf?
Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

pi_207724
Hoeveel dagen moet Martin nu nog op komen draven voor Veronica??? Ze moeten toch tien dagen na BB opdraven wanneer VOO dat wil?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:28:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_207725
10 dagen in totaal barb verspreidt tot ver in het jaar 2000
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_207726
Volgens mij vindt Martin het helemaal niet zo erg om te pas en te onpas met zijn hoofd op de buis te verschijnen. Los van het feit dat ik hem ervan verdenk al die aandacht erg prettig te vinden, denk ik dat hij het als een mogelijkheid ziet om zijn bedrijf te promoten.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 18:33:00 #9
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_207727
quote:
op 10-25-1999 om 03:08 PM schreef macy het volgende:
Zaterdag voorafgaand aan het vertrek van Sabine is Martin (je weet wel) gesignaleerd met de vriendin van Sabine (die "man", bruine vlechten) bij de BAYA beach club in R'dam.
Zou die mooie fotografe hem gedumpt hebben ivm. liefde voor Sabine????

Zo denkt m'n oma nou ook altijd: als je uitgaat met iemand heb daar je direct een relatie mee.

Maar ja, mijn oma is van een vroegere generatie. Ben jij ook zo oud, Macy??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')