jij dus!quote:Op maandag 24 december 2007 19:21 schreef -Blurk- het volgende:
Kom op Bong, jij of ik
Neeeee welnee. Ik ben happy nu. Moest nog naar Appie en zag er als een berg tegenop. En wat denk je er ging net iemand weg dus kon voor de deur parkeren. En het was super rustig. !!! Dus alles is in huis en zit lekker aan een glaasje rode wijn !! Morgen nog ff de stofzuiger erdoorheen en party !!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Soury, zijn de katten vervelend of zie je tegen het kerstdiner op? Je moet maar zo denken over twee dagen is het weer voorbij, en tweede Kerstdag is het hier feest
flavo?quote:Op maandag 24 december 2007 19:22 schreef Veulen het volgende:
flavo
Lekker Soury! Ik heb het helemaal gemakkelijk, ben uitgenodigd voor het kerstdinerquote:Op maandag 24 december 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeee welnee. Ik ben happy nu. Moest nog naar Appie en zag er als een berg tegenop. En wat denk je er ging net iemand weg dus kon voor de deur parkeren. En het was super rustig. !!! Dus alles is in huis en zit lekker aan een glaasje rode wijn !! Morgen nog ff de stofzuiger erdoorheen en party !!![ afbeelding ]
We doen het om en om. Dus ééns in de vier jaar ben ik de sjaak. Maar iedereen neemt wat mee dus dat is goed geregeld. Ik ben alleen zo'n type die alles weer op het laatste moment doetquote:Op maandag 24 december 2007 19:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker Soury! Ik heb het helemaal gemakkelijk, ben uitgenodigd voor het kerstdiner
Witte bonenquote:
Jij ook, dudequote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijne kerst voor iedereen die het viert.
Jij ook, ondanks je het wel erg druk zal hebben.quote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
We zullen aan je denken enzoquote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Insgelijks!quote:Op maandag 24 december 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein, we zijn dichtquote:Op maandag 24 december 2007 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook, ondanks je het wel erg druk zal hebben.![]()
Sjesus had je weer een brandende peuk laten slingerenquote:
Oh ja???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |