Zeker geen inzending van jou?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef methodmich het volgende:
Veel plezier en succes aan de deelnemers!
Ziet er grappig uit.
Het blijft toch jammer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, om dezelfde reden als vorig jaar. Maar je mag me wel als hulplijn inzetten hoor.
Jawel, valt moeilijk te controleren voor mij of iemand dat wel of niet doetquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Zjakkie het volgende:
Mag je eigelijk dingen opzoeken op Google o.i.d.?
Ik ga hem invullen zonder Google en er zullen er meer zijn die dat doen. Dan kun je toch prima meedoen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, om dezelfde reden als vorig jaar. Maar je mag me wel als hulplijn inzetten hoor.
methodmich is gewoon bang niet te winnenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga hem invullen zonder Google en er zullen er meer zijn die dat doen. Dan kun je toch prima meedoen?
Ik vind het jammer, hij wint quizen buiten Fok! en er gaan hier vast mensen Googlen waardoor iemand zonder Google niet wint. Maar so what, ik weet nu al dat ik niet win, maar meedoen is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
methodmich is gewoon bang niet te winnen.
1888-89 bedoel je? Tuurlijk, waarom niet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:46 schreef Messenga het volgende:
Vraag 47. Telt het seizoen 88/89 ook mee?
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga hem invullen zonder Google en er zullen er meer zijn die dat doen. Dan kun je toch prima meedoen?
Haha, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
1888-89 bedoel je? Tuurlijk, waarom niet?.
Ik ga het ook zonder Google proberen... En dat verklaart gelijk mn lage score.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, hij wint quizen buiten Fok! en er gaan hier vast mensen Googlen waardoor iemand zonder Google niet wint. Maar so what, ik weet nu al dat ik niet win, maar meedoen is gewoon leuk.
Meer zelfs.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef Radegast het volgende:
Kan me vergissen maar zijn er op vraag 29 geen twee antwoorden mogelijk?
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef Radegast het volgende:
Kan me vergissen maar zijn er op vraag 29 geen twee antwoorden mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |