De reuze-eend die je afgelopen vrijdag (?) persoonlijk hebt aangeboden, kun je die niet gewoon ergens kopen. Ik heb je horen zeggen dat je die ergens in de etalage zag staan?quote:Op maandag 24 december 2007 14:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
En dan? Als Domien zegt dat ze hem niet kwijt kunnen op kantoor dan geloof ik hem daar wel in. Want, toegegeven, echt groot is dat hokje niet, toen ik daar was liepen Domien, Michiel en ik elkaar al telkens in de weg opzoek naar batterijen voor de afstandsbediening voor Coco.
Nee, ik denk dat we vooral moeten hopen op een leuke opbrengst
Nou, ik heb er ook geen plaats voor.quote:
Sterkte! denk dat ik er een paar lekkere pizza's van Wagner in ga gooien.quote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef D.Rose het volgende:
*ff het voorgerecht van vanavond gaat bereiden
Dat wel, maar 't is ook weer een deel van onze belastingcentenquote:Op maandag 24 december 2007 14:55 schreef borisz het volgende:
duur grapje per keer dat koenders de boel komt verdubbelen
Ik heb wel plaats, maar 200 euro zou wel mijn max zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 14:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ik heb er ook geen plaats voor.
Sterker nog, de normaal-formaat badeendjes welke ik van Sinterklaas heb gekregen liggen ook nog steeds in een tas op m'n bureau omdat ik er nog geen plek voor heb...
Just Jack - Starz in there eyesquote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dit liedje wat nu op TV onder dat filmpje zit?
Of Just Jack - Starz in their Eyesquote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dit liedje wat nu op TV onder dat filmpje zit?
Nee, die Mega Badeend is een uniek exemplaar. De leverancier (DekoAgency) heeft hem dus ook letterlijk bij z'n klant waar hij hing weg gehaald, waar die klant niet al te blij mee was.quote:Op maandag 24 december 2007 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De reuze-eend die je afgelopen vrijdag (?) persoonlijk hebt aangeboden, kun je die niet gewoon ergens kopen. Ik heb je horen zeggen dat je die ergens in de etalage zag staan?
Inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 14:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, die Mega Badeend is een uniek exemplaar. De leverancier (DekoAgency) heeft hem dus ook letterlijk bij z'n klant waar hij hing weg gehaald, waar die klant niet al te blij mee was.
Het zal me niets verbazen dat het uit een potje komt dat bij de begroting al gereserveerd is voor dit soort acties.quote:Op maandag 24 december 2007 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wel, maar 't is ook weer een deel van onze belastingcenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |