Ze heeft een "blinde"vlek in haar linkeroog , wat wordt veroorzaakt door een onsteking aan / op / boven / achter dr oogzenuw .quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Ow, hoe dat zo allemaal?
In Arnhem is het allemaal erg goed. Ik ben ook helemaal blij met m'n nieuwe band, het rockt.
muziek maken is okayquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:50 schreef Vork het volgende:
[..]
In Arnhem is het allemaal erg goed. Ik ben ook helemaal blij met m'n nieuwe band, het rockt.
Dat klinkt niet echt heel erg leuk, maar wel aan de beterende hand?quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:54 schreef Joene het volgende:
Ze heeft een "blinde"vlek in haar linkeroog , wat wordt veroorzaakt door een onsteking aan / op / boven / achter dr oogzenuw .
vandaag de laatste dosis prednison en vanmiddag een gesprek met de neuroloog, ze heeft het idee dat ze wel weer wat / iets beter kan zien . in elk geval weer kleuren onderscheiden. Volgende week moet ze een MRI scan en nog wat andere onderzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel erg leuk, maar wel aan de beterende hand?
Het klinkt als een verbetering. Laten we dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk beter gaat. Sterkte ermee en je vrouw ook natuurlijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:59 schreef Joene het volgende:
vandaag de laatste dosis prednison en vanmiddag een gesprek met de neuroloog, ze heeft het idee dat ze wel weer wat / iets beter kan zien . in elk geval weer kleuren onderscheiden. Volgende week moet ze een MRI scan en nog wat andere onderzoeken.
ik doe boodschappen altijd 's avonds na 19 uur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Het klinkt als een verbetering. Laten we dan maar hopen dat het ook daadwerkelijk beter gaat. Sterkte ermee en je vrouw ook natuurlijk.
Dan ga ik mij even een weg banen door de bejaarden, want ik moet toch echt boodschappen doen (en helaas dit maal tijdens het bejaarden spitsuur).
Ik ook maar dan loop je tussen de hakbars.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe boodschappen altijd 's avonds na 19 uur.
Leef jij ook nog joh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:29 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook maar eens boodschappen ga doen na 19:00..
Nou ja.. Ik eet, drink, schijt, zeik en werk.. Dus ze zeggen het..quote:
Ow das mooi! Alles goed?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik eet, drink, schijt, zeik en werk.. Dus ze zeggen het..
Ik heb me wel eens beter gevoeld..quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens beter gevoeld..
Maar ach.. Ik blijk superwoman te zijn.. Dus ik kan alles hebben
En met jou en je lief?
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja was al up to date over het lief gebeuren?
Merel is vertrokken na 8 jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Huh?
Ja moet Je zijn?
Want zo ja.. Dan nee..
Of zoiets
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Merel is vertrokken na 8 jaar.
Sylvana is nieuwe lief sinds 2 maanden.
Hey JK, was je er nu ook bij in Patro vorig weekend? (Spektrum XL feat. Goldie?)quote:
IDD, gefeli gozert!quote:
Hey meis, nog bij Mercedes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |