Mooi, volgend jaar ben ik weg uit dit gatquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mensen uit Zeeland mogen hier uit principe niet posten, ook over 5 jaar niet! [ afbeelding ]
Heb ik al gedaan, maar ik weet het nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:20 schreef Adelante het volgende:
haal een tester bij de doeglas en kijk waar je de meeste mannen mee trekt!
Ik zelf heb 2 net aangeschaft..quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:24 schreef MUUS het volgende:
Ik heb jullie gewoon nodig. HELP ME!
Steun me in deze moeilijke tijden..
Bespaar jezelf dan gewoon wat geld. Koop niks.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef MUUS het volgende:
Heb ik al gedaan, maar ik weet het nog steeds niet.
Mannen vinden me sowieso woest aantrekkelijk, al ruik ik naar stront, dus dat biedt ook geen uitkomst.
Het kost me niks, want het is nog zo'n kadootje uit een kerstpakket. Zelluf kiezen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bespaar jezelf dan gewoon wat geld. Koop niks.
White Musk van de bodyshop ruikt wel lekker. Als één van de twee daarbij in de buurt komt, die nemen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:43 schreef MUUS het volgende:
Het kost me niks, want het is nog zo'n kadootje uit een kerstpakket. Zelluf kiezen..
NIET DIE TRESOR !!!! Die had mijn ex (die ja) en dan krijg ik een erectie en dan slaap ik niet goed meer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:08 schreef MUUS het volgende:
Ik heb trouwens dringend meningen nodig.
Welke voor mij:
...
Ach so.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
TRESOR !!!! dan krijg ik een erectie
Jij moet hem bellen.. Ik moet langs.. Op de operatietafelquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:06 schreef MUUS het volgende:
Je begint aan een nieuwe agenda en daarom kijkt in de oude agenda welke afspraken je achterin hebt gezet voor 2008.
"In januari gynaecoloog bellen.".
Johnny Depp.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit jaar was ons kerstpakket er één die als thema chocola had. Onder andere de dvd Chocolat zat erin. Collega: "Wat is dit voor een wijvenfilm? Toedeledokie!" (onderwijl de film in de prullenbak gooiend)
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit geldt trouwens ook voor 'spannende' lingerie. Alsof dat voor een man ook maar iets doet. Binnen een paar seconden zien we het toch niet meer terug. Ja, de volgende morgen als we het bed uitstrompelen en uitglijden over een miniem stukje doorweekte stof.
Dusss.. het ligt eraan wat je wilt bereiken muusquote:
Oh, dat heb ik al gehad en daarom moet ik nu constant in mijn kier laten kijken om te zorgen dat ik niet nóg een keer op die operatietafel hoef te liggen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij moet hem bellen.. Ik moet langs.. Op de operatietafel
Da's juist briljant, omdat je zo nooit kan klagen over de dingen die in een kerstpakket zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dusss.. het ligt eraan wat je wilt bereiken muus
Ben ik trouwens de enige die een `kerstpakket`, dus cadeaus die je van een ander krijgt..., uitkiezen een beetje vreemd vind ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |