Kiruna, daar is idd niks te doenquote:Op woensdag 26 december 2007 01:09 schreef febster het volgende:
Mijn broertje ontvlucht kerst (hij is 24 december in zijn 1tje vertrokken). Hij zou 5 dagen naar Stockholm gaan, maar hij vliegt nu door naar "Kiruna". Dat is noord Zweden, boven de poolcirkel en dus eigenlijk lapland. Het is daar tussen de -10 en -20, erggg lang donker, met forse sneeuwbuien. Hij heeft er geen kleren voor, en eigenlijk is er geen reet te doen, maar ja
.
En ja, mijn broertje is nog een factor 2 vager dan ik ben.
Is de echte kerstmis niet perongeluk op 24 december tussen 6 en 8 ofzo?quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:34 schreef FUFR het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe laat ik in zoon kerk moet zijn? Sam wil graag een (stukje) mis zien.
Ik heb op maat gemaakte oordoppen dus ik vind het best
Tja, is toch tof om dat later op feestjes te vertellen?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:09 schreef febster het volgende:
Mijn broertje ontvlucht kerst (hij is 24 december in zijn 1tje vertrokken). Hij zou 5 dagen naar Stockholm gaan, maar hij vliegt nu door naar "Kiruna". Dat is noord Zweden, boven de poolcirkel en dus eigenlijk lapland. Het is daar tussen de -10 en -20, erggg lang donker, met forse sneeuwbuien. Hij heeft er geen kleren voor, en eigenlijk is er geen reet te doen, maar ja
.
En ja, mijn broertje is nog een factor 2 vager dan ik ben.
Dé nachtmis is op kerstavond om 24:00 uurquote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is de echte kerstmis niet perongeluk op 24 december tussen 6 en 8 ofzo?
Weet je dat voor de volgende keer.
2 sjappies met de rijevaring van een scooterende puber die ff BMW 3 serie op een gladde hobbelweg gaan uitproberenquote:EINDHOVEN - Twee 18-jarige mannen zijn maandagavond overleden bij een ongeluk op Achtseweg Zuid in Eindhoven.
De twee Eindhovenaren zaten in een auto die tegen een boom was gereden. Een voorbijganger vond een van de mannen op de weg.
Op de plek van het ongeluk was het een enorme ravage. De twee zijn ter plaatse overleden.
Je mag daar 50.. zo te zien ging 't wel iets harder..quote:Op woensdag 26 december 2007 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei:
[..]
2 sjappies met de rijevaring van een scooterende puber die ff BMW 3 serie op een gladde hobbelweg gaan uitproberen.
Een mooie voor de Darwin Awards
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:15 schreef ArTiC het volgende:
Beetje dom van je om daar dan ook te hard gaan rijden Joost...als je daar ineens alle grip verliest met 90 ben je kansloos..al heb je 50 jaar rijervaring.
waarschijnlijk neem je wel een paar petjes mee..dat zijn bonuspunten![]()
Want een bocht is exact hetzelfde als een recht stuk weg natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef ArTiC het volgende:
Toen ik met auto en al de bocht uitschoof was het 20 graden boven 0, had ik 2 handen aan het stuur en zgan banden..en ik reed zeker niet te hard (de airbags schoten niet eens uit bij de klapper die ik maakte).
Er hoeft maar een beetje nattigheid, zand of wat voor rommel dan ook te liggen en de kans is er dat je ineens richting berm aan het glijden gaat.
maargoed...je vind jezelf een ge-wel-dig-e chauffeur dus dit overkomt jou nooit
dat heb ik tijdens de motorrijlessen gemerktquote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef ArTiC het volgende:
Toen ik met auto en al de bocht uitschoof was het 20 graden boven 0, had ik 2 handen aan het stuur en zgan banden..en ik reed zeker niet te hard (de airbags schoten niet eens uit bij de klapper die ik maakte).
Er hoeft maar een beetje nattigheid, zand of wat voor rommel dan ook te liggen en de kans is er dat je ineens richting berm aan het glijden gaat.
maargoed...je vind jezelf een ge-wel-dig-e chauffeur dus dit overkomt jou nooit
volgens mij echt 50 hoor..quote:Op woensdag 26 december 2007 15:58 schreef amaranta het volgende:
je mag daar 80
toen ik mijn post plaatste stond dat er volgens mij niet bijquote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef amaranta het volgende:
Dat zeg ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |