Dat gezeik en para gedoe naar Lieke van Huub en die groupies die blijven slapen zijn de kijkers nu ook wel ondertussen zat hoor.quote:Op maandag 24 december 2007 02:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
gaat tie eruit dan hebben we een computerende jaap (want ja lieke heeft geen zin in spelletjes, dus wat moet die jongen dan nog anders) een reikende ilieke een pruikkappende amanda en een in bedliggende brian om ons de hele dag mee te vermaken op de streams..... lijkt me voor het programma geen reden om door te gaan.
en je weet het alles voor de showdus huub zit er nog wel ff
Kun je me even helpen herinneren lieve Lobassie. Was dat de stemming voor het rijbewijs? Stemmingen zijn ook al zo'n verbasterd onderdeel van het spel geworden, maar die van vrijdag was fijn, helaas gaat deze redactie dat waarschijnlijk met terugwerkende kracht toch nog verpestenquote:Op maandag 24 december 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vrijdagavond was geweldig...zal wel weer h'e'e'e'e'e'el lang duren voordat niveau wederom bereikt zal worden![]()
Nee zeg, zou het leuk vinden als Brian en Huub nog veel meer chickies mee zouden nemen en er een dolle boel van maken. Laat ze ook voor Japio wat meenemen! à la Fête Blancequote:Op maandag 24 december 2007 02:50 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Dat gezeik en para gedoe naar Lieke van Huub en die groupies die blijven slapen zijn de kijkers nu ook wel ondertussen zat hoor.
quote:Op maandag 24 december 2007 02:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kun je me even helpen herinneren lieve Lobassie. Was dat de stemming voor het rijbewijs? Stemmingen zijn ook al zo'n verbasterd onderdeel van het spel geworden, maar die van vrijdag was fijn, helaas gaat deze redactie dat waarschijnlijk met terugwerkende kracht toch nog verpesten
De eerste die met Jaap in bed duikt om te neukuh moet nog geboren worden... En Cora heeft er geen zin an on cam.quote:Op maandag 24 december 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, zou het leuk vinden als Brian en Huub nog veel meer chickies mee zouden nemen en er een dolle boel van maken. Laat ze ook voor Japio wat meenemen! La Fête Blance
Ja, die was fijnquote:Op maandag 24 december 2007 02:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toen onze Antilliaanse Hulk ,met brute domme kracht ,een tafel omkieperde en weer eens een glazen deur verbrijzelde
Die gaat ze maar fijn op de Antillen halenquote:Op maandag 24 december 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die was fijnMaar hoe zou het worden gevonden als Amanda nu toch nog dat rijbewijs op een andere manier door de redactie wordt toegekend?
quote:Op maandag 24 december 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gaat ze maar fijn op de Antillen halen
Zie daar maar een speld tussen te krijgen!quote:Op maandag 24 december 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
Lieke "als jij iemand mee wil nemen, omdat je iemand mee wil nemen, dan moet je dat doen, maar als je het doet om mij te kwetsen, laat het dan. Wat ben je dan voor zielig geval?"
Binnenkort treden ze op in Schagen, zal ik wel eigenhandig mijn zegje doenquote:
tehe, toch niet in Vernes? Durf jij je nog tussen die kutpubers te mengen dan?quote:Op maandag 24 december 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Binnenkort treden ze op in Schagen, zal ik wel eigenhandig mijn zegje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |