abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207710
Zullen er in januari, als BB is afgelopen, nieuwe bewoners in het huis komen? En dat Veronica een nieuwe serie BB afleveringen gaat maken? Of (zoals ik heb gehoord) komt er een zweedse cameraploeg naar Almere, en een BB serie op de Zweedse buis? Die wij niet kunnen volgen?
Zal er na december ooit nog BB op de Nederlandse buis zijn????
pi_207711
volgens artikel in volkskrant-magazine is het huis verhuurt aan een spaanse zender. Men weet nog niet of het huis naar spanje gaat of alle spnajaarden naar almere komen. In het zelfde artikel wordt gezegd dat V volgend jaar september weer BB gaat opnemen.

pi_207712
Het BB-huis wordt vanaf februari volgend jaar bevolkt door Spanjaarden, en blijft volgens de laatste mededelingen gewoon in Almere.
Ook de duitsers gaan BB-en, echter wel in hun eigen land!!!
  maandag 25 oktober 1999 @ 15:06:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_207713
Zijn er eigenlijk nog mensen die zich ook willen opgeven voor BB? ( Na alles wat je nu hebt gezien in BB en in de rest van de media?
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

maandag 25 oktober 1999 @ 15:23:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_207714
was er in het begin geen sprake van de een kudde americanen zou intrekken of is dit plan weer gewijzigd?
pi_207715
ik wil wel........
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:20:00 #7
976 John S.
Oud, maar fit
pi_207716
quote:
op 10-25-1999 om 04:12 PM schreef Jeroen_Amsterdam het volgende:
ik wil wel........

Maarre, Jeroen_amsterdam..jij werkte toch bij VOO ? Mag je je dan wel aanmelden ?

Komt tijd, komt hoofdpijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')