abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69092803
Met die ufo berichten van een paar weken terug.. Dat is toch geen nieuws
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_69092828
Die Fok!ster zet dat toch zelf op internet? Moet ze dan ook niet moeilijk gaan doen als wat meer mensen het zien dan gedacht.

Maarja een link naar haar profiel gaat wel wat ver natuurlijk
pi_69092889
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:

[..]

Nee, een bericht dat jonge vrouwen steeds minder geil zijn. Met een plaatje van FOK!ster eronder, met tekst: Van een laag libido heeft deze FOK!ster geen last. En dan linkje naar haar topic in KPD. Maar bericht was binnen een uur al offline.
Noujazeg
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_69092952
Ik vroeg me al af waar zijn die ontzettend interesante nieuwsberichten gebleven.
pi_69093016
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:41 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:

[..]

Nee, een bericht dat jonge vrouwen steeds minder geil zijn. Met een plaatje van FOK!ster eronder, met tekst: Van een laag libido heeft deze FOK!ster geen last. En dan linkje naar haar topic in KPD. Maar bericht was binnen een uur al offline.
Zeker geen screenshot van?
pi_69093018
Ik vind z'n taalgebruik vaak nogal puberaal. "Vrouw neukt man" of "Britney laat kutje weer eens zien" (ik noem maar even een titel die hij zou kunnen gebruiken) zoiets gebruik je toch niet als titel van een nieuwsbericht?
-
pi_69093463
Fok staat sowieso niet bekend om de goede en objectieve nieuwsposters.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:18:42 #33
3185 Adelante
To let it go now
pi_69095237
Niet het idee achter KLB.
Mail of PM 'm of zijn eindredacteur.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')