abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55535119
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Het viel mij al op tijdens mijn studietijd en het valt mij nog regelmatig op. Hoog opgeleid zijn betekent helaas nog niet altijd dat men een intellectueel is. Het zijn dan vak die types die een hoge opleiding hebben genoten, maar eigenlijk inhoudelijk weinig kennis van zaken hebben, laat staan dat ze de behoefte hebben om diepgaand op de materie in te gaan.

Erg jammer is dat .
ik zag jouw username
dus ik dacht ik ga dieper in op de materie, maar je fobo is leeg
Erg jammer is dat
pi_55535340
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:11 schreef Nosh het volgende:
Een topic over intelligentie en intellect verzandt in een 'IEDEREEN DIE NIET MET MIJ IS, IS EEN COMMIE PINKOE BASTARD'-discussie.

Briljant.
Het valt nog mee dat de moslims er niet bijgesleept worden, misschien is er toch nog wel iets van intellect op fok te vinden.

Het geeft volgens mij wel al goed aan dat velen totaal niets meer met intellectualiteit te maken willen hebben en gewoon lekker willen scoren met one liners. Dat de mensen die zichzelf dan tot de intelectuelen willen rekenen er dan op ingaan geeft ook al aan dat ze gespeend zijn van enig relativerings vermogen en die domme opmerkingen niet met een bijdehandte sneer van de discussietafel kunnen vegen.
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:04:44 #83
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_55537097
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is goed, al verwacht ik niet dat ik er dan anders over zal denken. Er is niks met rekening houden met je medemens. Bij rechts heerst een cultuur van ikke ikke ikke en rest kan stikken. Snap sowieso niet dat mensen op partijen stemmen waarvan het programma hen zelf gunstig uitkomt. Je kunt ook eens om je medemens denken [/moraalriddermodus]
En mensen die lamlendig, lui en initiatiefloos thuis zitten op kosten van de gemeenschap denken om hun medemens? Natuurlijk zijn er bepaalde groepen die wat extra steun nodig hebben maar het misbruik is aanzienlijk en dát is ontzettend egoïstisch en asociaal.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:08:57 #84
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55537137
quote:
Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik kots van dat hele universiteitswereldje met hun hoogstaande suffe retoriek dat 9 van de 10 keer helemaal nergens toe dient. Liever efficiënt dan intellectueel de hele tijd.
I second that, en ik spreek uit ervaring.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 december 2007 @ 20:09:04 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55537139
Hoop gecompenseer in dit topic.
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:29:52 #86
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55537428
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoop gecompenseer in dit topic.
Ja inderdaad, een aantal snobs die zichzelf op een intellectueel voetstuk willen plaatsen, omdat ze een onbevredigend eenvoudig leven leiden.

TS zou juist blij moeten zijn dat er weinig hoogopgeleiden intellectueel zijn, anders blijft er maar weinig 'elitairs' van over.
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:40:06 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55537568
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef vbmot het volgende:

[..]

En mensen die lamlendig, lui en initiatiefloos thuis zitten op kosten van de gemeenschap denken om hun medemens? Natuurlijk zijn er bepaalde groepen die wat extra steun nodig hebben maar het misbruik is aanzienlijk en dát is ontzettend egoïstisch en asociaal.
Dat hoef je mij niet te vertellen, hoor. Ik ken ernstig slechthorenden die hard werkten en geen uitkering toegekend kregen voor de uren die ze niet konden werken en matig slechthorenden die de hele dag op hun luie reet zaten en wel een uitkering kregen.

Het is dus idd een mankement, maar daar kun je links niet de schuld van geven vind ik.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')