ik zag jouw usernamequote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef floris.exe het volgende:
Het viel mij al op tijdens mijn studietijd en het valt mij nog regelmatig op. Hoog opgeleid zijn betekent helaas nog niet altijd dat men een intellectueel is. Het zijn dan vak die types die een hoge opleiding hebben genoten, maar eigenlijk inhoudelijk weinig kennis van zaken hebben, laat staan dat ze de behoefte hebben om diepgaand op de materie in te gaan.
Erg jammer is dat.
Het valt nog mee dat de moslims er niet bijgesleept worden, misschien is er toch nog wel iets van intellect op fok te vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:11 schreef Nosh het volgende:
Een topic over intelligentie en intellect verzandt in een 'IEDEREEN DIE NIET MET MIJ IS, IS EEN COMMIE PINKOE BASTARD'-discussie.
Briljant.
En mensen die lamlendig, lui en initiatiefloos thuis zitten op kosten van de gemeenschap denken om hun medemens?quote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is goed, al verwacht ik niet dat ik er dan anders over zal denken. Er is niks met rekening houden met je medemens. Bij rechts heerst een cultuur van ikke ikke ikke en rest kan stikken. Snap sowieso niet dat mensen op partijen stemmen waarvan het programma hen zelf gunstig uitkomt. Je kunt ook eens om je medemens denken [/moraalriddermodus]
I second that, en ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 24 december 2007 02:16 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik kots van dat hele universiteitswereldje met hun hoogstaande suffe retoriek dat 9 van de 10 keer helemaal nergens toe dient. Liever efficiënt dan intellectueel de hele tijd.
Ja inderdaad, een aantal snobs die zichzelf op een intellectueel voetstuk willen plaatsen, omdat ze een onbevredigend eenvoudig leven leiden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoop gecompenseer in dit topic.
Dat hoef je mij niet te vertellen, hoor. Ik ken ernstig slechthorenden die hard werkten en geen uitkering toegekend kregen voor de uren die ze niet konden werken en matig slechthorenden die de hele dag op hun luie reet zaten en wel een uitkering kregen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef vbmot het volgende:
[..]
En mensen die lamlendig, lui en initiatiefloos thuis zitten op kosten van de gemeenschap denken om hun medemens?Natuurlijk zijn er bepaalde groepen die wat extra steun nodig hebben maar het misbruik is aanzienlijk en dát is ontzettend egoïstisch en asociaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |