abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55499795
5 min cos met het serieuze verzoek aan het hokje om het eens een week te proberen zonder script. Lijkt me wel eens leuk voor de verandering.
En nu zie ik een vaag streampje 1 met de kop van Huubke en 3 streams van 'Serious Request'van 3fm

Hulde HiDiHo

meer OP maak ik niet

[ Bericht 0% gewijzigd door ruudpuntenel op 23-12-2007 21:06:22 ]
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 23 december 2007 @ 21:02:42 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55499877

Huub mag niet naar bed en baalt !
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55499888
Mickey weegt maar 54 kg.
Jemig, die weegt evenveel als ik en hij is een man.
Go hard or go home
pi_55499917
Amanda gaat Mickey masseren. Brian zorgt voor de setting. Oeh, wat doen ze hun best weer om de schade te beperken.
Go hard or go home
pi_55499943
Ik denk dat huub niet veel meer weegt.....hemmeltje wat ziet die jongen er uit. Het lijkt wel of hij helemaal uitgeleefd is.
  † In Memoriam † zondag 23 december 2007 @ 21:07:11 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_55499947
Eerder vertelde Brain dat Amanda en hij voldoende oliebollen hebben gescoord door pannenkoeken te bakken en Huub te dissen.
Waar kijk ik eigenlijk naar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55499969
Ik lig nu echt in een scheur om Amanda. Die gedraagt zich tegenover die zwerver alsof het een eerste klas debiel is. Ze praat tien keer zo hard, maakt rare, korte zinnen. Heb ook even terug gelezen, ze lijkt wel een klein kind wat een puppie heeft gescoord. ze loopt met hem rond te sjouwen alsof het haar chiwawa is.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_55499993
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
Eerder vertelde Brain dat Amanda en hij voldoende oliebollen hebben gescoord door pannekoeken te bakken en Huub te dissen.
Waar kijk ik eigenlijk naar.
Een aflevering van Loenatik maar dan met een andere cast.
pi_55500000
Amanda staat die zwerver te masseren met een een of andere chill-cd op met vogelgeluidjes door een relaxt muziekje heen.
'Vind je het lekker Mike?' vraagt ze
Mike kreunt een beetje
pi_55500005
voor iedereen die nog denkt dat lieke oprecht is, hier een filmpje van lieke met palma in de master bedroom.
lieke vertelt eerlijk dat ze niet bij palma is gaan werken voor het schoonmaken, maar om zo in de kooi te komen.
ook had ze al eerder gesolliciteerd bij de kooi als runner maar ze werd niet aangenomen.
palma is blij omdat ze maanden met huub hierover heeft gevochten, en ze nu toch gelijk krijgt van lieke. lieke beaamt alles.
pi_55500009
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Ik lig nu echt in een scheur om Amanda. Die gedraagt zich tegenover die zwerver alsof het een eerste klas debiel is. Ze praat tien keer zo hard, maakt rare, korte zinnen. Heb ook even terug gelezen, ze lijkt wel een klein kind wat een puppie heeft gescoord. ze loopt met hem rond te sjouwen alsof het haar chiwawa is.
Maar waar ze wel het bot van afpakt om vervolgens te gaan stampvoeten dat ze ook een bot wil.
Go hard or go home
  zondag 23 december 2007 @ 21:10:50 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55500051
quote:
Anna Nicole Smith deed dat ook altijd tegen buitenlandse reporters die Engels niet als moedertaal hadden
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55500056
quote:
Is niet verwonderlijk. Eerder, met de 'stemming' had ze het er al over dat ze hem 'gepimpt' had, alsof ze een kerstboompje had opgetuigd.
pi_55500057
pi_55500061
Is dit nou zo'n erotische massage?
  † In Memoriam † zondag 23 december 2007 @ 21:11:17 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_55500065
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat huub niet veel meer weegt.....hemmeltje wat ziet die jongen er uit. Het lijkt wel of hij helemaal uitgeleefd is.
Het resultaat van een jaar tv maken en kijk nu even naar Brian. Need I say more?
― Mark Twain
  zondag 23 december 2007 @ 21:11:27 #17
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55500071
Musica Español
Come On
pi_55500072
Selene wil Brian heel graag helpen maar ze is heel hard aan het werken met zichzelf dus dat wordt moeilijk.
Go hard or go home
  zondag 23 december 2007 @ 21:11:50 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55500080
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef coldstar het volgende:
Wat een verschil met toen die een dag thuis was geweest.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 23 december 2007 @ 21:13:14 #20
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55500114
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
Is dit nou zo'n erotische massage?
Als dit erotisch is dan heeft Mikey een probleem, want dit is een algemene massage-tafel met een gat voor je hoofd maar verder niet
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zondag 23 december 2007 @ 21:13:57 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_55500132
Brian zegt tegen Zeur dat hij veel doet aan zelfreflectie en veel van zichzelf geleerd heeft in dat hok.

Wie legt mij nu eens uit wat hij geleerd heeft......ik ben het spoor bijster.
― Mark Twain
pi_55500137
Die Brian moet zich echt kapotlachen in zichzelf. Alle vrouwen willen verantwoording aan hem afleggen.

Selene: ik wil wel dat jij weet waar ik mee bezig ben.

Ook Lieke trekt nu naar hem toe. Dat doet die jongen goed hoor.
Go hard or go home
pi_55500152
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat een verschil met toen die een dag thuis was geweest.

[ afbeelding ]
Mooie cap die uitbeeldt wat ik nu van dat ventje vind. (Heb nog ooit een SMSje voor hem verstuurd )
pi_55500161
quote:
Ik ook, maar meer om het feit hoe ze masseert, temeer omdat ik zelf (sport)masseur ben
pi_55500197
Dus Brian en Amanda scoren oliebollen door Huub zoveel mogelijk te dissen. Als je dan even logisch en objectief gaat nadenken dan mag je er vanuit gaan dan diezelfde deal ook voor Lieke geld, hoe moet ze anders oliebollen scoren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')