Een aflevering van Loenatik maar dan met een andere cast.quote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
Eerder vertelde Brain dat Amanda en hij voldoende oliebollen hebben gescoord door pannekoeken te bakken en Huub te dissen.
Waar kijk ik eigenlijk naar.
Maar waar ze wel het bot van afpakt om vervolgens te gaan stampvoeten dat ze ook een bot wil.quote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Ik lig nu echt in een scheur om Amanda. Die gedraagt zich tegenover die zwerver alsof het een eerste klas debiel is. Ze praat tien keer zo hard, maakt rare, korte zinnen. Heb ook even terug gelezen, ze lijkt wel een klein kind wat een puppie heeft gescoord. ze loopt met hem rond te sjouwen alsof het haar chiwawa is.
Anna Nicole Smith deed dat ook altijd tegen buitenlandse reporters die Engels niet als moedertaal haddenquote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Ik lig nu echt in een scheur om Amanda. Die gedraagt zich tegenover die zwerver alsof het een eerste klas debiel is. Ze praat tien keer zo hard, maakt rare, korte zinnen. Heb ook even terug gelezen, ze lijkt wel een klein kind wat een puppie heeft gescoord. ze loopt met hem rond te sjouwen alsof het haar chiwawa is.
Is niet verwonderlijk. Eerder, met de 'stemming' had ze het er al over dat ze hem 'gepimpt' had, alsof ze een kerstboompje had opgetuigd.quote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Het resultaat van een jaar tv maken en kijk nu even naar Brian. Need I say more?quote:Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat huub niet veel meer weegt.....hemmeltje wat ziet die jongen er uit. Het lijkt wel of hij helemaal uitgeleefd is.
Wat een verschil met toen die een dag thuis was geweest.quote:Op zondag 23 december 2007 21:06 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat huub niet veel meer weegt.....hemmeltje wat ziet die jongen er uit. Het lijkt wel of hij helemaal uitgeleefd is.
Als dit erotisch is dan heeft Mikey een probleem, want dit is een algemene massage-tafel met een gat voor je hoofd maar verder nietquote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Carlaa het volgende:
Is dit nou zo'n erotische massage?
Mooie cap die uitbeeldt wat ik nu van dat ventje vind. (Heb nog ooit een SMSje voor hem verstuurdquote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een verschil met toen die een dag thuis was geweest.
[ afbeelding ]
Ik ook, maar meer om het feit hoe ze masseert, temeer omdat ik zelf (sport)masseur benquote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |