abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207705
Waarom reageerde Bianca zo heftig op het vertrek van Sabine? Ze werd geconfronteerd met het resultaat van haar nominatie, waar zij naar eigen zeggen morele problemen mee heeft. Ook is het nooit leuk als iemand gedwongen de groep moet verlaten, zelfs niet als je die persoon zelf genomineerd hebt (of juist dan niet; denk aan Willem’s hoop dat ‘de kijkers zijn nominaties toch niet zouden kiezen en daarmee zijn stem teniet werd gedaan’. Wat in de discussie over Bianca’s emotionele uitbarsting nog niet naar voren is gekomen is de confrontatie met de buitenwereld. Iedere keer als zij met de echte wereld geconfronteerd word, reageert B erg emotioneel. Toen Mona, binnen kwam met allerlei verhalen over de buitenwereld was B dagen van slag. Ik denk dat als de deur open gaat de bewoners beseffen dat er een leven buiten het bbhuis is. Zoals Phyton en Tanjalies schreven: ze voelen zich een gevangene.
pi_207706
bia had natuurlijk die middag een goed gesprek gehad met sab waarin sab zei dat bia z'n goede mensen kennis had, misschien heeft dat een band geschept en waren ze ineens wat closer geworden nog net geen "maatjes" maar toch
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_207707
Toen Sab het BBhuis moest verlaten realiseerde bia zich wat ze "de wereld" had aangedaan door sab te nomineren. We zullen nooit meer bart en sab klef zien doen.....
Bia zal nog dagen met zichzelf in de knoop zitten en dan vrijwillig het huis verlaten.
Yippee!
pi_207708
Dat zou de kijkcijfers pas ten goede komen. Gewoon alleen nog maar slap geouwehoer en geen diepzinnige analyses meer. Hopelijk neemt ze dan aan d'r ene hand Maurice mee en aan de andere Karin (hoewel die er natuurlijk voor de pegels zit).
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

maandag 25 oktober 1999 @ 15:07:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_207709
Bianca geeft via de BB-site zelf het antwoord:

Bianca en Karin hebben zondagnacht in de slaapkamer een gesprek over de gevoelens die het verblijf in het Big Brother-huis met zich meebrengt. Bianca zit met gemengde gevoelens. “Het is me meegevallen dat ik met zoveel mensen in een kleine ruimte kan leven. Dat had ik niet verwacht. Maar toch krijg ik het gevoel dat ik mijzelf mis. Ik kan hier niet mezelf zijn. Met een pen in m’n hand de dingen opschrijven die me bezighouden. Muziekje op de achtergrond. Gewoon de dingen doen die ik graag wil doen. Daarom werd ik ook heel emotioneel toen Sabine het huis verliet. Ik hoorde al die mensen schreeuwen en haar vrienden stonden haar op te wachten. Zij ging lekker naar huis. Ik was wel een beetje jaloers op haar. Op dat moment kwamen er gewoon een heleboel emoties tegelijk naar boven.”

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')