Moet je je monitor kantelenquote:Op zondag 23 december 2007 18:46 schreef eNaSnI het volgende:
Krijg last van mijn nek....
Ik moet niks, ja!quote:
Benno is te lang voor de postbode.... die andere kan ik wel opsturen, maar op eigen risico (ivm glas). Pak het wel goed in natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 19:27 schreef joey_k het volgende:
Behoort versturen ook tot de optie?
Ik heb belang bij de "Benno" en de "Dvd-kast Ikea (welke weet ik zo niet)"
Wil hem ook wel met een koerier sturen, maar dan kun je beter een nieuwe kopen denk ikquote:Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef joey_k het volgende:
Hmmm... Jammer, ik was er al bang voor.... Heb nog even gezocht op de site van TnT maar idd, de pakketten gaan maximaal tot 1,80 mtr.
Ik woon in het hoge noorden dus even ophalen is geen optie...... Helaas....
Is onbeschadigd en compleet met alle plankjes enzoquote:Op zondag 23 december 2007 22:23 schreef Octagen het volgende:
wel geinteresseerd in de Benno... kan hem ophalen... mits onbeschadigd en compleet...
Ik zou het zo niet durven te zeggen, maar ik kijk morgen evenquote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef Tutifruti het volgende:
Wat zijn de afmetingen van die stoel ? op de site van ikea staat die niet meer dus kan het daar niet even checken
Van mij mag je alles hebben. Als je wilt kan ik de stoel (die nu nog in veghel staat) zondag ophalen en dan weer in tilburg zetten. Die stoel was ik vergeten op te metenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:44 schreef manga het volgende:
Heb eigenlijk wel interesse in alles behalve dat bureautje, maar weet niet wanneer ik weer in Nijmegen ben. Nimegen ligt nét even dichterbij dan Dronten namelijkAnders wordt het voor mij te ver weg. Ik laat het wel weten, anders heb ik gewoon pech ^^
PM me maar met wat je precies wilt enzo. Vrijdag kan wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:08 schreef El.Wulfo het volgende:
Morgen ben ik vanaf waarschijnlijk 19.00 in eindhoven, vrijdag tot 11.00
Als je dan zou kunnen mag je er een mooi prijsje van maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |