Dit is nog niks, wacht maar tot ik een keer goed dronken ben.quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godsamme Snakey, eerst openbaar lui zijn en mijn jeugdige onschuld beledigen?
SHMOOPY!, Die ouwe man pest mi;(
i
quote:
Maisnon want vrouwen hebben geen humor?quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
murp rules
ik weet wel een andere kandidaat
Ik kan beter inlikken dan jouquote:
Ik ben beinvloed door een chemtrail, wat nu?quote:
uh uh, ik zeg het lekker niet, anders krijgt ik weer een notequote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maisnon want vrouwen hebben geen humor?
Geloof me, in de ochtend ben ik veen kindonvriendelijker.quote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef master_X het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk foto maakt het gelijk persoonelijker hehe
Bij deze huppeldingesquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
uh uh, ik zeg het lekker niet, anders krijgt ik weer een note
quote:Op zondag 23 december 2007 18:37 schreef Noorseviking het volgende:
Deo heeft vast veel reten moeten likken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrijheid van meningsuiting
Alluminium eten en alles is weer goedquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben beinvloed door een chemtrail, wat nu?
Pauper ninjaquote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef master_X het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk foto maakt het gelijk persoonelijker hehe
quote:Op zondag 23 december 2007 18:18 schreef Het_hupt het volgende:goede keuze, na murp weer een goede mod dr bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |