maar je zei "huub begint met spelletjes".quote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, uitdelen maar ook incasseren.
Hè, hè, eindelijk krijgen meer mensen het hier door, het zijn allemaal Puppets on a String.quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar je zei "huub begint met spelletjes".
ik zie het meer dat lieke is begonnen door zich naar binnen te neuken.
daarnaast is niemand begonnen met de spelletjes, maar is alles spel, dus begint het spel op het moment dat je de kooi ingaat.
daarnaast bepaalt huub (of wie dan ook) niet welk spel hij / zij speelt, de febo maakt het script...
quote:Op zondag 23 december 2007 17:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar je zei "huub begint met spelletjes".
ik zie het meer dat lieke is begonnen door zich naar binnen te neuken.
daarnaast is niemand begonnen met de spelletjes, maar is alles spel, dus begint het spel op het moment dat je de kooi ingaat.
daarnaast bepaalt huub (of wie dan ook) niet welk spel hij / zij speelt, de febo maakt het script...
ja echt goed ja, een van mijn favoriete van haar is deze http://www.youtube.com/watch?v=xjp-ENK8kGE&feature=relatedquote:Op zondag 23 december 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hè, hè, eindelijk krijgen meer mensen het hier door, het zijn allemaal Puppets on a String.
Leuk nummer van Sandy Shaw.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nrs8CgpH980
Yep, prachtnummer.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja echt goed ja, een van mijn favoriete van haar is deze http://www.youtube.com/watch?v=xjp-ENK8kGE&feature=related
Een persoonlijke tegoedbon van ¤ 10.000,- ontvangen van John de Mol?? Alleen te gebruiken als inleg voor DGK?quote:Op zondag 23 december 2007 17:50 schreef chufi het volgende:
Huh ? Mike zou iets in spanning laten tot de 29e en dan mag ie pas laten zien ..... soundlock!
Neuh, als Huub eruit gestemd wordt dan is hij donderdagavond al exitquote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Huub zei tegen Jaap dat het tijd wordt voor zijn Jaarfilmpje.
Jaap: Dat krijgen we a.s. vrijdag te zien bij je exit.
Het zal toch niet waar zijn?
allemaal speculatie.quote:Op zondag 23 december 2007 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
Het probleem is dat Huub richting Lieke spel en eerlijkheid door elkaar heen heeft laten lopen. Lieke vertrouwde dat wat er onder de dekens werd verteld door Huub, eerlijk en oprecht was. In deze gesprekken hield hij de febo verantwoordelijk voor dingen die hij zogenaamd moest zeggen of doen. Lieke was hierover verward, maar ging met hem mee omdat ze hem vetrouwde, daarbij haareigen principes opzij zettend. Achteraf bleek dat Huub die dingen deed of zei om er zelf beter van te worden.
Nu deze leugens zijn uitgekomen, wil Lieke niks meer met Huub te maken hebben.
Helaas genoeg mag Huubie niet weg voordat de optredens afgewerkt zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, als Huub eruit gestemd wordt dan is hij donderdagavond al exit
Ik zou zeggen haal de rest van de Stones er dan ook bij, wordt het misschien dan toch nog gezellig !quote:Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een persoonlijke tegoedbon van ¤ 10.000,- ontvangen van John de Mol?? Alleen te gebruiken als inleg voor DGK?
quote:Op zondag 23 december 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, als Huub eruit gestemd wordt dan is hij donderdagavond al exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |