quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier het eindhovens dagblad? oja gimmert he?
'Rancune' is een goed woord voor wat Lieke volgens mij voelt. En dat heeft niets meer met liefde te maken... wel met verongelijktheid.quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef miesy het volgende:
grappig om te horen dat huub weet dat ze achter zijn rug om continu met iedereen
die het maar wilt horen, over hem spreekt. geen wonder ook dat hij niet kan geloven
dat ze echt over hem is. ikzelf denk toch eerder dat het meer met haat dan met liefde
te maken heeft. en huub die nooit langer dan 2 dagen kwaad kan zijn die begrijpt dat niet.
wa is ie ranzig he? zou het een echte foto zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef miesy het volgende:
grappig om te horen dat huub weet dat ze achter zijn rug om continu met iedereen
die het maar wilt horen, over hem spreekt. geen wonder ook dat hij niet kan geloven
dat ze echt over hem is. ikzelf denk toch eerder dat het meer met haat dan met liefde
te maken heeft. en huub die nooit langer dan 2 dagen kwaad kan zijn die begrijpt dat niet.
Dat dachten we eergisteren ook met de rijbewijsstemming maar de FEBO beslist anders, Amanda mag gewoon op voor haar rijbewijs.quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
Gooi er nog eens een leuke stemming in waarbij er iemand wel een keer keihard genaaid wordt!
Heb me wel door saaiere tijden heengestreamdquote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
Chapeau hoor dat jullie het allemaal vol blijven houden. De Huub en Lieke verhaallijn.
Het voelt bij mij alsof ik naar een marathon zit te kijken waar Brian zijn eigen werk aan voorlezen is.
Vind het zo saai.![]()
Gooi er nog eens een leuke stemming in waarbij er iemand wel een keer keihard genaaid wordt!
quote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wa is ie ranzig he? zou het een echte foto zijn?
[ afbeelding ]
Maar dan, is het ook een echte spin?quote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
'Rancune' is een goed woord voor wat Lieke volgens mij voelt. En dat heeft niets meer met liefde te maken... wel met verongelijktheid.
ik schrik er bijna van!quote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*slingert streams aan*quote:Op zondag 23 december 2007 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
Heb me wel door saaiere tijden heengestreamd
Zou Lieke überhaupt iets voelen? Ik ken veel mensen maar zelden zo'n kouwe kikker meegemaakt.quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
'Rancune' is een goed woord voor wat Lieke volgens mij voelt. En dat heeft niets meer met liefde te maken... wel met verongelijktheid.
Dat meisje is behoorlijk veel enger dan die spinquote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch niet toevallig meer? Bijna elke keer als ik de laatste dagen het geluid aan zet, heeft Lieke het over Huub. Zelfs nu, nota bene met Brian, Amanda en Selene. Je mag toch hopen nooit zo'n ex te krijgen, zeg.quote:
Wat ik zie is dat ze haar gevoelens overschreeuwt met stoer gedoe en ferme praat. Dan zou het dus meer een kwestie zijn van niet willen voelen dan van niet voelen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Lieke überhaupt iets voelen? Ik ken veel mensen maar zelden zo'n kouwe kikker meegemaakt.
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze haar gevoelens overschreeuwt met stoer gedoe en ferme praat. Dan zou het dus meer een kwestie zijn van niet willen voelen dan van niet voelen.
Niet willen voelen........wat is dat dan? Je voelt of je voelt niet, als je dat kunt uitschakelen heeft ze of nooit iets voor Huub gevoeld of ze ze is het ijskonijn wat ik denk dat ze is.quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat ze haar gevoelens overschreeuwt met stoer gedoe en ferme praat. Dan zou het dus meer een kwestie zijn van niet willen voelen dan van niet voelen.
ze wil in ieder geval haar gelijk hebben.quote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Lieke überhaupt iets voelen? Ik ken veel mensen maar zelden zo'n kouwe kikker meegemaakt.
Kijk, mooi voorbeeld:quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een telefoontje en mag zijn bed in.
Amanda roept: Oliebollen.......zij hebben dus nu het podium om bonuspunten te scoren.![]()
Yak...die viezerik bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bijna goed, hij is 40, zij is 11 > http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=80298&in_page_id=34
Ik herinner me echt wel warme tijden tussen die twee. Maar inderdaad, de knop is in Liekes hoofd omgezet. Niet naar iets normaals als vriendschap, maar naar een hard vijandbeeld waarbij de ander niets goeds meer kan doen. Ik vind dat ook niet normaal.quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet willen voelen........wat is dat dan? Je voelt of je voelt niet, als je dat kunt uitschakelen heeft ze of nooit iets voor Huub gevoeld of ze ze is het ijskonijn wat ik denk dat ze is.
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.quote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar heeft Amanda een collect call van Nadia. En ze wil haar ook twee uur uitnodigen voor Oud en Nieuw. De stapel cp moet wel oneindig hoog zijn.
ja ik ook vanwege dat misselijke gemok van die zure meid en dat gebrek aan zelfrespect van huubquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
ik zit me op te vreten hier weet niet hoe het met jullie is maar ik ben woest
Huub zou geen oliebol meer hoeven bakken in vergelijk met Brian of Amanda, kut FEBO.quote:Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef Py het volgende:
[..]
Kijk, mooi voorbeeld:
Hé. Daar is Huub weer.
Niet doen, het is maar tv!quote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
Je kent dit Maandelijkse stand contactpunten Brian en Amanda topic ook? Erg handigquote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bahquote:Op zondag 23 december 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik ook vanwege dat misselijke gemok van die zure meid en dat gebrek aan zelfrespect van huub
jah en dit is niet de moeite waar om je over op te winden dus laterzzzzzzzzquote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bah![]()
![]()
Dat vind ik ook niet normaal..daarom denk ik dat Lieke maandenlang in een relatie met Huub is gebleven terwijl ze niet verliefd meer was..tegen haar echte gevoel in dus...dat zou mi verklaren waarom ze nu zo hard tegen hem doet..quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me echt wel warme tijden tussen die twee. Maar inderdaad, de knop is in Liekes hoofd omgezet. Niet naar iets normaals als vriendschap, maar naar een hard vijandbeeld waarbij de ander niets goeds meer kan doen. Ik vind dat ook niet normaal.
Thanx, ga het even updaten.quote:Op zondag 23 december 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent dit Maandelijkse stand contactpunten Brian en Amanda topic ook? Erg handig
Heb van ellende gewoon de streams uit. Eerlijk gezegd zag ik dan nog liever Nadia en nix. Daar kon ik tenminste nog om lachen, hier krijgen ik alleen maar de kriebels vanquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
Ja, dat is ook heel goed mogelijk. Tegelijkertijd... ze begon al vrij snel met haar gelijkhebberigheid. Wat als het nou gewoon zo is dat haar wil, in dit geval de wil tot winnen en gelijk krijgen, sterker is dan enige liefde die ze kan voelen. Dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet normaal..daarom denk ik dat Lieke maandenlang in een relatie met Huub is gebleven terwijl ze niet verliefd meer was..tegen haar echte gevoel in dus...dat zou mi verklaren waarom ze nu zo hard tegen hem doet..
Waarom?quote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bah![]()
![]()
Trouwens Vol houdt hier een topic van bij over de CP's !quote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.
Bij mij herstarten ze steeds. Plus ik kan ze niet meer in een goed formaat twee aan twee zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |