Ik herinner me echt wel warme tijden tussen die twee. Maar inderdaad, de knop is in Liekes hoofd omgezet. Niet naar iets normaals als vriendschap, maar naar een hard vijandbeeld waarbij de ander niets goeds meer kan doen. Ik vind dat ook niet normaal.quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet willen voelen........wat is dat dan? Je voelt of je voelt niet, als je dat kunt uitschakelen heeft ze of nooit iets voor Huub gevoeld of ze ze is het ijskonijn wat ik denk dat ze is.
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.quote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar heeft Amanda een collect call van Nadia. En ze wil haar ook twee uur uitnodigen voor Oud en Nieuw. De stapel cp moet wel oneindig hoog zijn.
ja ik ook vanwege dat misselijke gemok van die zure meid en dat gebrek aan zelfrespect van huubquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
ik zit me op te vreten hier weet niet hoe het met jullie is maar ik ben woest
Huub zou geen oliebol meer hoeven bakken in vergelijk met Brian of Amanda, kut FEBO.quote:Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef Py het volgende:
[..]
Kijk, mooi voorbeeld:
Hé. Daar is Huub weer.
Niet doen, het is maar tv!quote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
Je kent dit Maandelijkse stand contactpunten Brian en Amanda topic ook? Erg handigquote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bahquote:Op zondag 23 december 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik ook vanwege dat misselijke gemok van die zure meid en dat gebrek aan zelfrespect van huub
jah en dit is niet de moeite waar om je over op te winden dus laterzzzzzzzzquote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bah![]()
![]()
Dat vind ik ook niet normaal..daarom denk ik dat Lieke maandenlang in een relatie met Huub is gebleven terwijl ze niet verliefd meer was..tegen haar echte gevoel in dus...dat zou mi verklaren waarom ze nu zo hard tegen hem doet..quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me echt wel warme tijden tussen die twee. Maar inderdaad, de knop is in Liekes hoofd omgezet. Niet naar iets normaals als vriendschap, maar naar een hard vijandbeeld waarbij de ander niets goeds meer kan doen. Ik vind dat ook niet normaal.
Thanx, ga het even updaten.quote:Op zondag 23 december 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent dit Maandelijkse stand contactpunten Brian en Amanda topic ook? Erg handig
Heb van ellende gewoon de streams uit. Eerlijk gezegd zag ik dan nog liever Nadia en nix. Daar kon ik tenminste nog om lachen, hier krijgen ik alleen maar de kriebels vanquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Oma1 het volgende:
Ja, dat is ook heel goed mogelijk. Tegelijkertijd... ze begon al vrij snel met haar gelijkhebberigheid. Wat als het nou gewoon zo is dat haar wil, in dit geval de wil tot winnen en gelijk krijgen, sterker is dan enige liefde die ze kan voelen. Dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet normaal..daarom denk ik dat Lieke maandenlang in een relatie met Huub is gebleven terwijl ze niet verliefd meer was..tegen haar echte gevoel in dus...dat zou mi verklaren waarom ze nu zo hard tegen hem doet..
Waarom?quote:Op zondag 23 december 2007 20:37 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik zou haar het liefst een knal verkopen zeg die rot meid en het ergste nog met die rat en zijn wijf er bij bah bah bah![]()
![]()
Trouwens Vol houdt hier een topic van bij over de CP's !quote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het bijgehouden, gewoon om te weten wat B en A doen met hun ceepees. Hopelijk doet de FEBO hetzelfde.
Bij mij herstarten ze steeds. Plus ik kan ze niet meer in een goed formaat twee aan twee zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |