Het zegt wel iets over hoeveel bier TS op had.quote:Op zondag 23 december 2007 17:13 schreef Thetallguy het volgende:
Mensen die tot op de minuut bijhouden hoe laat ze naar huis gaan
Niet genoeg nee. Omdat het alcoholbier al om 23:15 op was en er wel gezorgd was voor MALT biertjes. Want ja die kuttekoppen reden allemaal voor hun "schatje" .quote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over hoeveel bier TS op had.
Drink dan niks.quote:Op zondag 23 december 2007 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet genoeg nee. Omdat het alcoholbier al om 23:15 op was en er wel gezorgd was voor MALT biertjes. Want ja die kuttekoppen reden allemaal voor hun "schatje" .
Heb vanaf 23:15 MALT bier gehad
dan was ik om 23:15 al weg gegaanquote:Op zondag 23 december 2007 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet genoeg nee. Omdat het alcoholbier al om 23:15 op was en er wel gezorgd was voor MALT biertjes. Want ja die kuttekoppen reden allemaal voor hun "schatje" .
Heb vanaf 23:15 MALT bier gehad
Meer over hoe hard TS zich verveelde lijkt mequote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over hoeveel bier TS op had.
kende?quote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
...
Zo gezegd zo gedaan. Paar biertjes gedronken, kon er bijna niemand. Langzaam eens met wat chicks gepraat en telkens na een paar minuten kwam de aap uit de mouw dat ze al een vriend had.
Toen ik om 01:25 nog steeds geen vrijgezel wijf tegen was gekomen besloot ik eens navraag te doen bij wat kerels of die nog een sletje wisten. Bleek dat een of andere vriendengroep te zijn met alleen maar stelletjes![]()
![]()
![]()
![]()
...
Dat is hetzelfde.quote:Op zondag 23 december 2007 17:20 schreef Nobu het volgende:
[..]
Meer over hoe hard TS zich verveelde lijkt me
quote:Op zondag 23 december 2007 17:17 schreef Biogarde het volgende:
Alles kan kapot.
zo vreemd is dat toch niet dat ze hun vriendin naar huis voeren? MALT biertjes daarentegen is wel héél raar, zorg dan gewoon voor cola ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon per post naar huis sturen die vriendin, straks raakt ze verwendquote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zo vreemd is dat toch niet dat ze hun vriendin naar huis voeren? MALT biertjes daarentegen is wel héél raar, zorg dan gewoon voor cola ofzo
dat is WEL vreemd. De vriendin zou ook kunnen rijden bv. of een taxi ofzo.quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zo vreemd is dat toch niet dat ze hun vriendin naar huis voeren? MALT biertjes daarentegen is wel héél raar, zorg dan gewoon voor cola ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |