Blauwquote:Op zondag 23 december 2007 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
Fernandes Groen en Geel, Roze is de beste
Excellent producten is echt niks meer dan de gewone producten .quote:Op zondag 23 december 2007 17:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nee he. Weer zo'n pauper die van die veel te dure excellent producten koopt. Ik hoop dat je koelkast in de fik vliegt zodat alles weg is.
1. Je koopt geen blik bier, en al helemaal geen Hertog Jan blik bier, dat koop je in flesjes.quote:Op zondag 23 december 2007 16:57 schreef thloreg het volgende:
Heb ik weer. Lekker wezen shoppen bij AH en flink ingeslagen voor de komende dagen, kom ik thuis met alle AH boodschappen,blijkt dat mijn ijskast te klein is om alles in te slaan.
[ link | afbeelding ]
Klacht? je wordt bij AH overdonderd om maar te blijven inkopen voor de Kerst waardoor je de realiteit van de grootte van je ijskast uit het oog verliest.
quote:Op zondag 23 december 2007 17:12 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
1. Je koopt geen blik bier, en al helemaal geen Hertog Jan blik bier, dat koop je in flesjes.
2. Je koopt geen blikjes coca cola, dat koop je in flessen.
3. pauperijskast.
Alleen paupers gaan met lege flessen naar de supermarkt. Mieter ze dan gewoon gelijk in de vuilnisbak.quote:Op zondag 23 december 2007 17:18 schreef thloreg het volgende:
Heyy, jullie denken toch niet dat ik zo een pauper ben die allerlei flessen bier of fris ga inslaan als je daarna al die zooi weer terug moet slepen naar de supermarkt? Ik zie heel vaak van die studenten met hele karrevrachten aan flessen rondzuilen,mij niet gezien. Dan maar blikjes die ik na verbruik gelijk kan wegmieteren en met een lege tas weer richting AH kan gaan ipv mij weer een ongeluk te moeten sjouwen richting AH voor die paar statie-geld stuivers.
@ ColtZ40: Eeeeh, ik moet nog een nieuwe afspraak maken en eigenlijk heb ik er weinig zin in.
Dat dus. Plus dat ze er 'excellent' op zetten zodat de prijs meteen een stuk omhoog kanquote:Op zondag 23 december 2007 17:10 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Excellent producten is echt niks meer dan de gewone producten .
Meer voor paupers die zelf niks fatsoenlijks kunnen bereiden met Kerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |