abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207681
De nieuwe weekopdracht bestaat uit trapeze lopen en korfballen ,eerst een bal in de korf gooien en daarna over de trapeze lopen,dit moeten ze allemaal doen en krijgen daar 20 minuten voor.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

† In Memoriam † maandag 25 oktober 1999 @ 13:23:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207682
Er stond al iets over in 24 uurs stream volgen topic.
Willem en Ruud : het is te doen. Ze bedoelden waarschijnlijk dat ze het zich zelf wel zagen doen, want ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is denkt dat Mona dat kan (hallo wat is trapeze lopen? )koorddansen of aan een trapeze hangen.
Mona neemt de weekopdrachten trouwens erg licht op terwijl er voldoende zijn die er juist heel fanatiek tegen aan gaan.
Die wordt na de eerst volgende afgang door minstens 4 mensen genomineerd
The future is after you
pi_207683
van de veronica-site (ach ja, soms staat er wel iets op):

Deze zesde weekopdracht bestaat uit twee onderdelen. Bij het eerste onderdeel moeten de
bewoners een voor een een bal vanaf vijf meter in een korf gooien. Bij het tweede onderdeel
moeten zij koorddansen. Pas als de eerste klaar is met beide onderdelen, mag de tweede
beginnen. In totaal hebben de bewoners twintig minuten de tijd om allemaal allebei de
opdrachten uit te voeren. Als de bal overigens niet in de korf belandt of eruit stuitert, telt deze niet. De deelnemer mag dus pas beginnen aan het koorddansen als de bal in de mand zit. Bij het koorddansen moeten alle bewoners zonder hulp van een ander de overkant bereiken zonder de grond te raken.
De bewoners reageren enthousiast. Het geleverde koorddans-bouwpakket wordt snel in elkaar gezet en de bewoners beginnen direct te oefenen. Zal het ze dan eindelijk weer eens lukken om het budget te verhogen?

pi_207684
Deze zesde weekopdracht bestaat uit twee onderdelen. Bij het eerste onderdeel moeten de bewoners een voor een een bal vanaf vijf meter in een korf gooien. Bij het tweede onderdeel moeten zij koorddansen. Pas als de eerste klaar is met beide onderdelen, mag de tweede beginnen. In totaal hebben de bewoners twintig minuten de tijd om allemaal allebei de opdrachten uit te voeren. Als de bal overigens niet in de korf belandt of eruit stuitert, telt deze niet. De deelnemer mag dus pas beginnen aan het koorddansen als de bal in de mand zit. Bij het koorddansen moeten alle bewoners zonder hulp van een ander de overkant bereiken zonder de grond te raken.
pi_207685
Gefeliciteerd, je hebt gewonnen!
  maandag 25 oktober 1999 @ 13:31:00 #6
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_207686
Geheel terzijde/OT. Wie fluit er toch de hele tijd 'Maid of Orleans' en waarom???
Live young, die fast.
pi_207687
Gefeliciteerd, je hebt gewonnen!
pi_207688
moet wel te doen zijn toch...lijkt me wel
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 25 oktober 1999 @ 13:51:00 #9
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_207689
Dit is weer een goeie truc van VOO om Bart naar boven te halen (hij kan dit natuurlijk goed) en de onhandiger types zoals Mona, Bianca en Karin in slechter daglicht te plaatsen.
De weekopdracht moet zeker weer door ALLEN correct worden uitgevoerd? Nou, dat wordt dus niks want Mona lukt dit vast niet. Koorddansen? Há! Dacht het niet. Dus heeft MONA het straks weer gedaan (Bart had toch genomineerd op de mensen met wie hij de weekopdrachten goed zou kunnen vervullen??) en die staat op de nominatie om er straks als eerste uit te gaan. Het zou de derde weekopdracht zijn die ze helpt te verknallen.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_207690
had mona maar geen borstverkleining moeten laten uitvoeren, dan had ze ze als contragewicht aan weerskanten van het touw kunnen laten hangen. Had ze misschien nog een kans gehad.

pi_207691
Moet ik (korfballer) nou blij zijn met deze zogenaamde "waardering" voor mijn sport? Ik denk dat ik het antwoord hierop wel zal lezen de aankomende week.
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_207692
Volgens mij zijn er onder deelnemers personen die alles verknallen tenzij een ander het kan compenseren. Je zou in dit geval van de vrouwen verwachten dat dat jongleren hun wat soepeler af zou gaan maar dat zie ik met de types voor me nog niet zo snel gebeuren. Waarschijnlijk zullen Bart en Maurice bij elke weekopdracht uitblinken dus lijkt het mij overdreven om te zeggen dat VOO dit doet om Bart eens positief naar voren te laten komen
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_207693
Goh, ben toch erg benieuwd hoe dat er uit ziet; Ruud met z'n logge lichaam wankelend op een koordje. Lol.
  maandag 25 oktober 1999 @ 15:21:00 #14
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_207694
quote:
op 10-25-1999 om 02:46 PM schreef Seestar het volgende:
Goh, ben toch erg benieuwd hoe dat er uit ziet; Ruud met z'n logge lichaam wankelend op een koordje. Lol.

Je vergeet mona (maar je wil wil dat zien)

Valt wel op nu moet iedereen voor de weekopdracht 'slagen'. Bij het fietsen en de ballonnen ging het nog om een team opdracht, de goede konden de slechte compenseren nu is het weer ieder voor zich. (zorgen dat er maar 1 faalt en dat die de pispaal wordt?)

† In Memoriam † maandag 25 oktober 1999 @ 16:57:00 #15
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207695
Dit is duidelijk een opdracht om Mona er uit te wippen
Als ze de bui ziet hangen dan slaat de paniek weer toe stoken, knuffelen ,steunen (ik bedoel ondersteunen) maar vooral stoken beschuldigen en roepen dat het niet eerlijk is. gaat prachtig drama opleveren.
Verheug me nu al.
The future is after you
  maandag 25 oktober 1999 @ 17:37:00 #16
374 beelzebub
master of disaster
pi_207696
"'kweet 't 100 present seker! Dit doen ze om mij eruit te wippen. Als ze nou's een roddelwedstrijd hielden?"
pi_207697
dit gaat weer helemaal fout

Bianca sloopte de vorige keer die hometrainer,

wat gaat er gebeuren als MNA op dat touw gaat staan, nee daar hebben ze bij V niet aan gedacht, hoe moeten ze dat touw ooit back to basic opgespannen krijgen????
Of je zet MNA op het touw en iedereen kan gewoon weer over de grod lopen, er zijn geen staalkabels die dat gewicht kunnen hebben.

maandag 25 oktober 1999 @ 18:58:00 #18
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_207698
quote:
op 10-25-1999 om 06:50 PM schreef Harrie het volgende:
(bla ...)opgespannen(bla ...)(bla ...)hebben.

In alle ernst Harrie,

Ik ben meer bezorgd over de periode tussen het moment dat Mona er af lazert en het moment dat ze de grond raakt. Dat betekent dat ze vrij lang helemaal los van de wereld zal zijn.

Zal de aarde gewoon om haar as blijven draaien of zorgt de val van Mona voor een dusdanige instabiliteit dat de volgende ijstijd gaat aanbreken?

Het is niet voor niets zo dat er pas geleden een aardbeving in Taiwan plaatsvond toen Mona stond te touwtjespringen.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_207699
quote:
op 10-25-1999 om 06:58 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 10-25-1999 om 06:50 PM schreef Harrie het volgende:
(bla ...)opgespannen(bla ...)(bla ...)hebben.

In alle ernst Harrie,

Ik ben meer bezorgd over de periode tussen het moment dat Mona er af lazert en het moment dat ze de grond raakt. Dat betekent dat ze vrij lang helemaal los van de wereld zal zijn.

Zal de aarde gewoon om haar as blijven draaien of zorgt de val van Mona voor een dusdanige instabiliteit dat de volgende ijstijd gaat aanbreken?

Het is niet voor niets zo dat er pas geleden een aardbeving in Taiwan plaatsvond toen Mona stond te touwtjespringen.

Ze mag er van mij afpleuren alleen hoop ik niet dat de grond zo hard gaat trillen dat mijn tunnel instort volgens mijn berekeningen zit ik bijna in de dagboekkamer

------------------
SEX op zijn Tara's is geen SEX

Hoe eerder Mona er uit is hoe beter

[Dit bericht is gewijzigd door Harrie (Datum 25 Oktober 1999).]

maandag 25 oktober 1999 @ 19:19:00 #20
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_207700
hoe hoog moet het koord hangen?
  maandag 25 oktober 1999 @ 19:26:00 #21
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_207701
quote:
op 10-25-1999 om 07:19 PM schreef Bep het volgende:

Dat is afhankelijk van de lengte van de veroordeelde. Over het algemeen neem je de hoogte van het paard (bij het zadel, niet bij het hoofd) plus een meter.

Haalt gelijk bij rechter.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 1999 @ 23:41:00 #22
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_207702
quote:
op 10-25-1999 om 07:19 PM schreef Bep het volgende:

Te laag

The future is after you
pi_207703
Mogen ze tegelijk korfballen en tAUwvallen of moet het echt in volgorde, bewoner na bewoner. Dat laatste zou betekenen dat je degene (namen noemen is nu al niet meer nodig) die het toch niet halen als eerste laat gaan en 'wij' van maar 1 of 2 personen het tauwvallen te zien krijgen.
Zou wel jammer zijn.

En wil iedereen die denkt dat dit uitblinkopdrachten voor Bart of Maurice zijn even roepen wat dan wel geschikt zou zijn voor alle bewoners? 'Patathappen voor gevorderden', 'trui verstellen met de hoofdharen van je buurvrouw' of je 'twintig minuten verdiepen in blauw zonder depressief te worden'.

There is no Blue Sky
pi_207704
quote:
op 10-25-1999 om 06:50 PM schreef Harrie het volgende:
dit gaat weer helemaal fout

Bianca sloopte de vorige keer die hometrainer,

wat gaat er gebeuren als MNA op dat touw gaat staan, nee daar hebben ze bij V niet aan gedacht, hoe moeten ze dat touw ooit back to basic opgespannen krijgen????
Of je zet MNA op het touw en iedereen kan gewoon weer over de grod lopen, er zijn geen staalkabels die dat gewicht kunnen hebben.

IK HAD HET GISTEREN AL VOORSPELD

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')