Deze zesde weekopdracht bestaat uit twee onderdelen. Bij het eerste onderdeel moeten de
bewoners een voor een een bal vanaf vijf meter in een korf gooien. Bij het tweede onderdeel
moeten zij koorddansen. Pas als de eerste klaar is met beide onderdelen, mag de tweede
beginnen. In totaal hebben de bewoners twintig minuten de tijd om allemaal allebei de
opdrachten uit te voeren. Als de bal overigens niet in de korf belandt of eruit stuitert, telt deze niet. De deelnemer mag dus pas beginnen aan het koorddansen als de bal in de mand zit. Bij het koorddansen moeten alle bewoners zonder hulp van een ander de overkant bereiken zonder de grond te raken.
De bewoners reageren enthousiast. Het geleverde koorddans-bouwpakket wordt snel in elkaar gezet en de bewoners beginnen direct te oefenen. Zal het ze dan eindelijk weer eens lukken om het budget te verhogen?
quote:
op 10-25-1999 om 02:46 PM schreef Seestar het volgende:
Goh, ben toch erg benieuwd hoe dat er uit ziet; Ruud met z'n logge lichaam wankelend op een koordje. Lol.
Je vergeet mona (maar je wil wil dat zien)
Valt wel op nu moet iedereen voor de weekopdracht 'slagen'. Bij het fietsen en de ballonnen ging het nog om een team opdracht, de goede konden de slechte compenseren nu is het weer ieder voor zich. (zorgen dat er maar 1 faalt en dat die de pispaal wordt?)
Bianca sloopte de vorige keer die hometrainer,
wat gaat er gebeuren als M
NA
op dat touw gaat staan, nee daar hebben ze bij V niet aan gedacht, hoe moeten ze dat touw ooit back to basic opgespannen krijgen????
Of je zet MNA op het touw en iedereen kan gewoon weer over de grod lopen, er zijn geen staalkabels die dat gewicht kunnen hebben.
quote:
op 10-25-1999 om 06:50 PM schreef Harrie het volgende:
(bla ...)opgespannen(bla ...)(bla ...)hebben.
Ik ben meer bezorgd over de periode tussen het moment dat Mona er af lazert en het moment dat ze de grond raakt. Dat betekent dat ze vrij lang helemaal los van de wereld zal zijn.
Zal de aarde gewoon om haar as blijven draaien of zorgt de val van Mona voor een dusdanige instabiliteit dat de volgende ijstijd gaat aanbreken?
Het is niet voor niets zo dat er pas geleden een aardbeving in Taiwan plaatsvond toen Mona stond te touwtjespringen.
quote:
op 10-25-1999 om 06:58 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 10-25-1999 om 06:50 PM schreef Harrie het volgende:
(bla ...)opgespannen(bla ...)(bla ...)hebben.In alle ernst Harrie,
Ik ben meer bezorgd over de periode tussen het moment dat Mona er af lazert en het moment dat ze de grond raakt. Dat betekent dat ze vrij lang helemaal los van de wereld zal zijn.
Zal de aarde gewoon om haar as blijven draaien of zorgt de val van Mona voor een dusdanige instabiliteit dat de volgende ijstijd gaat aanbreken?
Het is niet voor niets zo dat er pas geleden een aardbeving in Taiwan plaatsvond toen Mona stond te touwtjespringen.
Ze mag er van mij afpleuren alleen hoop ik niet dat de grond zo hard gaat trillen dat mijn tunnel instort volgens mijn berekeningen zit ik bijna in de dagboekkamer
------------------
SEX op zijn Tara's is geen SEX
Hoe eerder Mona er uit is hoe beter
[Dit bericht is gewijzigd door Harrie (Datum 25 Oktober 1999).]
quote:
op 10-25-1999 om 07:19 PM schreef Bep het volgende:
hoe hoog moet het koord hangen?
quote:
op 10-25-1999 om 07:19 PM schreef Bep het volgende:
hoe hoog moet het koord hangen?
Te laag
En wil iedereen die denkt dat dit uitblinkopdrachten voor Bart of Maurice zijn even roepen wat dan wel geschikt zou zijn voor alle bewoners? 'Patathappen voor gevorderden', 'trui verstellen met de hoofdharen van je buurvrouw' of je 'twintig minuten verdiepen in blauw zonder depressief te worden'.
quote:
op 10-25-1999 om 06:50 PM schreef Harrie het volgende:
dit gaat weer helemaal foutBianca sloopte de vorige keer die hometrainer,
wat gaat er gebeuren als
M
NA
op dat touw gaat staan, nee daar hebben ze bij V niet aan gedacht, hoe moeten ze dat touw ooit back to basic opgespannen krijgen????
Of je zet MNA op het touw en iedereen kan gewoon weer over de grod lopen, er zijn geen staalkabels die dat gewicht kunnen hebben.
IK HAD HET GISTEREN AL VOORSPELD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |