Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?quote:Op zondag 23 december 2007 02:07 schreef Sirolf het volgende:
Die SR-headlines duren écht veeeeeeeel te lang...
Niet iedereen zit gekluisterd aan de buis/stream.quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?
Om 3 uur komt er denk ik geen. Tenminste... dat was de afgelopen dagen zo. Om 4 uur dan weer wel.quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niks van dat ze dat elke keer uitzenden. Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die liever van die flutreportages zien dan leuke muziek horen?
Ze moeten items gewoon na een aantal uur eruit gooien...quote:Op zondag 23 december 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
uhm....................quote:Op zondag 23 december 2007 02:07 schreef Sirolf het volgende:
Kersfees in Afrika!
Op de audio-stream en radio dus.![]()
http://www.omroep.nl/live/radio3-breed.asx
Aan de radio!quote:Op zondag 23 december 2007 02:11 schreef Zyggie het volgende:
Niet iedereen zit gekluisterd aan de buis/stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |