Ken je het begrip 'warming up' ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Zotheid het volgende:
Kutkuit. Ik had er vanmiddag al last van, wou ik net een sprintje naar het plein trekken schiet het er weer in. En nu doet het gewoon pijn om te blijven staan.
Goed plan, Breda ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef Impry het volgende:
Brabant, dé lokatie voor SR 2008!Wat een gezelligheid, Guus en de fanfare zijn er en het is gezelliger dan ooit!
Er moeten ook nog mensen zijn die in topic nummer 421 postenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Hartox het volgende:
Het scheelt dat ik een OV heb
Maar voor de rest niemand die maandag heengaat?
Cheersquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me leuk !![]()
* -Hans- trekt nog een biertje open... proost mensen!
Eindhovense marktquote:
hoorde je dat; die Veenstra... "volgend jaar in Brabant" .. mijn ideequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef Impry het volgende:
Brabant, dé lokatie voor SR 2008!Wat een gezelligheid, Guus en de fanfare zijn er en het is gezelliger dan ooit!
Heb je zo'n hekel aan de 3 dj'squote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef MariaMena het volgende:
Jammer dat Serious Request niet 2 weken lang isDat zou echt super zijn
Liever niet, het moet wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:39 schreef MariaMena het volgende:
Jammer dat Serious Request niet 2 weken lang isDat zou echt super zijn
Ja precies, gezorgd dat ik deze dagen zo weinig mogelijk hoef te doen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die loopt de hele dag heen en weer, als er maar een lekker wijf staat
Jawel. Maar daar heb ik nou vrij weinig aan. En aangezien ik ook geen zin had om nu op een bankje te gaan zitten ben ik maar weer binnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |