Hopelijk volgend jaar Grunn! Nou, dan zet ik een tentje voor het Glazen Huis opquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Impry het volgende:
Heb nog zitten twijfelen, maar ga toch niet denk ik. Hier op TV is alles perfect te volgen en Den Haag is ook niet heel makkelijk qua reizen. Dus ga liever als het volgend jaar in Den Bosch is
Laat het volgend jaar maar naar Emmen gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef Impry het volgende:
[..]We houden moed
Nee, maar het is bijna 3 uur reizen naar Den Haag, iets te veel van het goede.
"Radio Ga Ga' vind ik ook wel leuk. Maar eigenlijk alleen door die videoclip met beelden van Metropolisquote:
ja gaat hard met de topics!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Voordat ik het topic had gevonden waren we alweer bij pagina 2
Dan ga ik naast je staan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar Grunn! Nou, dan zet ik een tentje voor het Glazen Huis op
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Voordat ik het topic had gevonden waren we alweer bij pagina 2
Hoi & doeiquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Glacier het volgende:
Ik zat het verkeerde topic te F5'en en heb dus het vorige topic compleet gemist
Nu ga wel een poging tot slapen doen
Volgens mij Zotheid ook nog.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:36 schreef Hartox het volgende:
Het scheelt dat ik een OV heb
Maar voor de rest niemand die maandag heengaat?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Glacier het volgende:
Die loopt de hele dag heen en weer, als er maar een lekker wijf staatquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij Zotheid ook nog.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:37 schreef Glacier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |