Ik zit aan de wodka.quote:
En ze eten er ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Impry het volgende:
Dat glazen huis in Geneve is ook een aanfluiting ook, Coen zelf geeft het al toe![]()
Zo'n project is ook echt iets Nederlands denk ik (qua feesten enzo)quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Impry het volgende:
Dat glazen huis in Geneve is ook een aanfluiting ook, Coen zelf geeft het al toe![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inmiddels al door de 11.000 posts deze SR.
Mja, zal allemaal wel loslopen denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja... hij heeft vast het hotel al weken geleden gereserveerd...
Kan zijn dat ik het gemist heb. Maar ik heb nog niets gemerkt van dat ene waarvan jij ook niet wist wat het was.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, hij is je gegunt
Nog een uurtje of 3 Veenstraquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Haunter het volgende:
Wat is het rooster verder van vanavond?(schakel net in)
Volgens mij zo iets van:quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Haunter het volgende:
Tot 2 uur Michiel, en dan Rob lijkt mequote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Haunter het volgende:
Ze staan ook ergens op een parkeerplaatsquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n project is ook echt iets Nederlands denk ik (qua feesten enzo)
Belgen ook nog redelijk, maar die Zwitsers
Ik denk dat dat met de vakantie te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
Wel grappig. De eerste avond/nacht stond er NIEMAND en nu staat half Den Haag en omstreken op dat plein...
Duurde ff, maaaar dan heb je ook wat! Wat een feestquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
Wel grappig. De eerste avond/nacht stond er NIEMAND en nu staat half Den Haag en omstreken op dat plein...
Auto met bagage zegt ie toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Cootz het volgende:
De volgauto met alle bagage had ook problemen?Man, hij zou toch liften?
Gerard zit standaard op 6 - 10 uur, dus vannacht om 2 uur komt Stenders on-air.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef Haunter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |